29.10.2006. / nedjelja

ne utakmici se dogodio shit

evo 10i30-je.pocinje utakmica i parti...evo prvo gola i mi vodimo ... ali moj trener misli da je betmen pa ko jaro izleti na teren i pocme psovat sudcu...eto i tako se nastavio parti...
prvo moj frend toni se zakacio s tipom koji ga je sutnuo u koljeno a taj jaran od tonia mu je naravno poco psovatl...eto sudac mu daje crveni....a ja ko ninda uleti izmedu njih i svi se razisli...
drugo mene neki tip koji je debel ko svinja a i zovu ga roocko preso mene a ja ljut i bijesan uleti mu medu noge i tako nastaje na igralistu parti
moj i njihov trener su se poceli mlatit bilo je tu i krvi a onda smo slijedili mi svi ko male glupe dinde poceli se mlatit i uletili nam na igraliste starci...i na kraju partia mali pigmejac je nabio glupu okruglu loptu preko igralista i razbio staklo nekom tipu-damn
i tako se svi razisli i mirno razbijenim nosovima otisli kuci...do videnja

- 20:34 - Komentari (15) - Isprintaj - #

28.10.2006. / subota

evo danas se ja polomio

evo danas se iso vozit i sreo sam frenda,zajebavali smo se i otisli kod Morcica.eto tad smo bas bajsu dizali na zadnji i ja debil ko betmen zapeo za cvijetnjak i zbabi se u zid i pao na kicmu...
i tako ljudi pazite kicmu jer imtr jednu samo...


Image Hosted by ImageShack.us

- 16:49 - Komentari (26) - Isprintaj - #

moj prvi post,prvi blog

eto i ja sam u modi i napravih si svoj blog...pa ljudi komentirajte...

- 16:04 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.