1 - Don`t worry.I`ll show you what`s the Wicked Way to die. - Blog.hr
12.01.2009.

1

Tamna drveća nad iskrivljenim putem previjala su se ispod jezive mjesečine...Sve je bilo potpuno mirno, jedino što se moglo čuti bili su ogorčeni krici vrana i urlici vukova,koji su se stravično udaljavali negdje u daljini...
Nepoznate sjene pokušavale su posegnuti za mjesecom, skrivenim iza drveća,već spremnim da proguta neku vrstu žrtve...Ove šume koje su me okruživale bile su neobično uznemirene...nespokojne i nikad "dobro" prihvaćene od većine ljudi...Niko se nije smio usuditi ostaviti trag..kročiti tamo...a iako bi se neka hrabra duša usudila, ne bi izašla bez ozljeda,a u najčešćim slučajevima bila bi ubijena...ili od vukova ili razdvojena od blijedih ptica, nepoznate vrste..čak su se i drveća činila takvima da bi mogla pričati između sebe, pravili bi plan kako ubiti njihovu sljedeću žrtvu..
Dugi, mračni put vodio je u dubinu šume, nitko zapravo nije znao koliko je dugačak..Jezive priče koje su me okruživale o ovoj šumi, činile su me još nervoznijom..Ništa u ovoj šumi nije bilo mirno i spokojno..sve je to misterija i zlo...
Na neki način toliko me privlačila, željela sam da uđem u njeno netaknuto srce i....osjetiti tu neobičnu moć koju je davala svima koji bi ušli...Šta me sprječavalo??...strah...
Al moja požuda je prevladala strah....Kiša me nije mogla zaustaviti..kročila sam polako ali sigurno prema ulazu, gužvajući svoju crnu čipkastu haljinu...gledala sam kuda hodam, svuda oko mene bilo je posuto trnje, a sa neba obasipale su me krvničke suze...Osjećala sam da me neko prati, ali ne, nikoga nije bilo...Moja duga tamno smeđa kosa iza mene bičevala je tajanstvene sjene koju se pratile u stopu, izgledale su grozno, sa okrutnim mislima koje su prenosile na mene.....Ako me iko posmatrao od ulaza u šumu, sad me mogao izgubiti iz vida, jer sam već bila pred svojim ciljem, gledala ga izravno u oči..Okolina nije bila potpuno tamna, zbog mjesečine koja je posmatrala ovaj neshvaćeni čin, li sjene su plesale predsmrtni ples, koji je bio krajnje jeziv..al ne, ja nisam marila za tim, potpuno druge misli su me okupirale..Sada sam koračala sa nevjerovatnom lakoćom i doslovno zurila u tlo..Moje tamno sive oči, zamagljene sa, meni, nejasnom vizijom, usmjerene na kamenje i uvenule iglice na koje sam stajala..Misli su se rušile u mojoj glavi, munjevitom brzinom, čineći ih još više "neugodnijim"..Sve je to za mene bila laž, laž do svakog momenta provedenog ovdje...

13:27 , Komentiraj { 10 } Print

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
  siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Like an angel you came
~ Every time when I prayed ~
Guardian of my dreams
~ Watching me when I sleep ~
Like an angel you came
Every time when I screamed


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Lauri Ylönen (The Rasmus)
~When you’re sad and no one knows it
I’ll send you black roses
When your heart’s dark and frozen
I'll send you black roses...~

Inspiracija iz...
Grička Vještica . -Marija Jurić Zagorka.

.Enigma
.Es Posthumus
.Delerium
.The Rasmus



Likovi.
¤ Rose Catherine McCartney ¤
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


~Surrender to my love
Sacrifice your soul
Your picture in the frame
is fading like a ghost
Never say goodbye
Never be alone
Never say goodnight
Never say die..~


¤ Ripley Rose ¤
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


~Fallen angels at my feet, Whispered voices at my ear
Death before my eyes, Lying next to me I fear
She beckons me, Shall I give in
Upon my end shall I begin
Forsaking all I've fallen for I rise to meet my end..~



¤ Heart ¤
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


~So I sent her to a place in the midle of nowhere
With a big black horse and a cherry tree.
And it won't come back, cause it's oh so happy
And now i've got a hole for the world to see...~


¤ Sarah Davidson ¤
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


~Soft, dark, and dreamless
Far beneath my nightmares..
But remember no matter what they told you
You`re not alone..
I'll be right beside you forever..~



¤ Ivonne Dominique Poesy ¤
Image <br />
Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

~Wicked partnership
In this crime
Ripping off the best
Condescending smile..~


¤ Valo Thompson ¤
Orlando Bloom Pictures, Images and Photos
Orlando Bloom Pictures, Images and Photos
~A man dies like a butterfly
Life burns from the touch of the reaper
One love is a crooked lie
The world lies in the hands of evil..~

Linkovi .

credits
Alice Greene. - x x x