Nove hrvatske riječi / nove definicije riječi

nedjelja , 14.09.2014.

Danas donosim nove riječi hrvatskog jezika i nove definicije već poznatih riječi - što iz natječaja koji se fokusira na to (!), a što iz grupe na Facebooku, a što iz starih forumskih postova iz 2002. i dalje.

Jeste li ikada čuli definiciju ovih riječi?

Odobrenica - Licenca
Rječarenje - Rafting
Dodirnik - Touch screen
Ponovak - repriza
Nejasnica - Nejasna riječ
Smećnjak - Kontejner za smeće
Naplatnica - Naplatna kućica
Parkomat - Aparat za naplatu parkinga
Proširnica - Stent
Osjećajnik - Emotikon
Četveronožno blatobrčkalo - Svinja
Milozvučno prstodirkalo - Sintisajzer/klavir/klavijature
Četveronožno čupavo travopojedalo - Ovca
Nadzornik četveronožnih čupavih travopojedala - Pastir
Osvjedodžbeni spretnik munjarstva - Dipl. ing. elektrotehnike
Zrakotresno zrakobljeskalo - Oluja
Okolovratni dopupnik - Kravata
Zrakomlat - Helikopter
Lihvar - Kinez na Hvaru
Gitara - Debela Hlapićeva cura
Kornjača - rast kukuruza
Siromah - čovjek koji maše sirom
Musliman - osoba koja jede pahuljice
Laganje - osoba koja nije teška
Novi Zeland - država bez vize
Kreker - žaba s psećom glavom
Poslastica - mučiti se s pticama
Grundig - ratarstvo
Pikaču - narkoman
Kvaliteta - je li očeva sestra patka?
Pendrek - nekvalitetna kemijska

Hoćete li koju od njih staviti u svoj vokabular?

Moj glazbeni ukus

subota , 13.09.2014.

Moje opisivanje glazbenog ukusa prije kakvih godinu dana, +/- 3 mjeseca.

Uživajte.

Često debatabilna tema kod koje mi mnogi zamjeraju jest moj glazbeni ukus. On je vjerojatno drugačiji od cijeloga Jupitera, Marsa i Zemlje zajedno.
S obzirom da sam kritičan kao ljudovi s Rolling Stonea prema današnjoj autotune musici, i mrzim je kao susjedi kradljivce trešnja, odlučio sam pronaći nešto što će meni odgovarati. Prvo što sam slušao je bio classic rock s dodatkom turbo folka. Classic rock je još uvijek ostao sa mnom, samo sam promijenio izvođače kao Roberto Carlos klubovi. Znači, više nije Dire Straits, sad je definitivno Led Zeppelin s laganim dodatkom The Whoa i Beatlesa. U međuvremenu sam turbo-folk izbacio kao crveni karton Sergija Ramosa iz utakmice, te je europop i elektronika našla privremeno mjesto u mojim ušima. Pod europop se spominje ABBA, i ostali izvođači koji su svirali dok je pola Europe plesala od LSD-a. Od elektronike tu je jedino La Roux. Europop mi je ostao u dragom sjećanju, i electronic isto, no ne mogu izdržati više njihove pjesme, ili kad čujem: „Chiquitita, tell me what's wrong.“ Uglavnom, onda se tek oblikovao moj stil glazbe koji sam do danas održao. To doba jest 2012. vrijeme lažne apokalipse, i emitiranje emisija o, blaže rečeno, budalama koji se spremaju za kraj svijeta. Te su emisije emitirali Discoveryi, pod naslovom „Konačan kraj“, i slične gluposti, koje su svijet preplavile kao Mura Mursko Središće 1995. A ti žanrovi su definitvno punk, punk rock, classic rock i indie rock. I garage rock. Što se tiče punka, nisam onaj koji je zapeo za to kao morski pas za udicu togaškoga ribara, znači ne nosim Martensice, koje prste gaze kao Radimir Čačić ljude po mađarskoj magistrali, i ne sjedim na hladnim pločnicima da bubrege oštetim kao uragan Katrina Superdome 2005. Ja više volim svoj stil, iako su mi Ramonesi zakon. Indie rock mi se sviđa, pogotovo bendovi koji su poznati kao srednjoafričko-republikanski ragbijaški tim. Mislim da su oni zakon, no oni poznati ih prekrivaju kao Pablo Picasso bojom „Tri glazbenika“ Sljedeća stvar zbog koje moram patiti kao zagovaratelj tih, kod mojeg društva manje poznatih žanrova, su kritike. Jer mnogi danas slušaju tu autotune, muziku bezveznu kao pretepeni grah, pa dobivam kritike oko, pazite, IZVOĐAČA KOJI SE TRUDE OKO SVOJE GLAZBE. Zato sam i zamrzio svu današnju muziku: osim Adele, i eventualno Ellie Goulding, no ja je još uvijek ne razumijem sa onim svojim bubnjem na pozornici. Zato se još uvijek svađam s većinom ljudi, ali imam i podršku. Od mnogih koji isto slušaju (ma nemoj, Kristian!) . Pametniji slušaju bolje (wild umišljenost coming). To je inače moj zaključak, ne nekog Ashby-De-La-Zouch sveučilišta.
Evo, ovo je moj kratki osvrt na glazbeni ukus. Možda i vi slušate classic rock, pa smo music brothers! Ili?

Što slušam? - rujan 2014.

petak , 12.09.2014.

Pošto je sada već i vrijeme za sličan post, danas donosim pregled, koji vas dovodi u nove glazbene stvari koje slušam.

Moj glazbeni ukus se nije promijenio. Nimalo. Možda se malo komercijalizirao, no, ostao je isti. Evo vam i pregleda.

Za početak...Oasis. Nevjerojatan bend s besmislenim tekstovima, laganim rifovima, i teškim bubnjevima. "Definitely Maybe" i "Morning Glory" su bili njihov vrhunac, kasnije su sve posrali Liamova neslaganost, a Noel, nije mogao trpiti sve to. Nisam ja neki fanboy Noela, ali, jednostavno mi je on favorit. Pogotovo jer je on mozak toga benda. No, tko je najviše kriv za raspad? Oba, isto tako su si zagarantirali raspad puštanjem Boneheada.








Počeo sam ulaziti u svijet Vinesa, no to još nije sve sigurno. Prvenstveno zato jer su konkurencija Hivesima, Strokesima i White Stripesima, bendove koje apsolutno obožavam. No, opet, uzevši u obzir da su svi ti bendovi koje volim konkurencija jedan drugome, mislim da imam razloga za slušati ih. To jest, da nemam razloga za ne slušati ih.



(hvala FlatOut-u 2!)


U neku ruku, sam i najavio u prethodnoj najavi sljedeće grupe, Strokesa. Odlični su, sviđaju mi se. Ovo je ukratko, što da napišem o bendu kojeg sam tek zavolio prije 2 mjeseca, eh?!



A nemojmo zaboraviti i nastup s Jackom Whiteom, ulet mu je bio nevjerojatan...



Brilijantni Jack White se opet vraća u doba bluesa, možete u samom videu vidjeti tipičan krajolik savezne države Tennessee. I, pjeva žanr karakterističan za taj dio SAD-a. Delta blues, a ta pjesma je i na debitantskom albumu White Stripesa, s istoimenim nazivom (zove se kao i bend, "The White Stripes")



(inače izbrisana scena iz dokumentarnog filma "It might get loud")


Jack White i Seasick Steve su nastupali odvojeno na SXSW-u. Nastup je izniman, od obaju izvođača, no mislim da je malo bolji Seasick Steve bio ovdje.

Kod Seasick Stevea, sviđa mi se to što je s opremom vrijednom 25 kuna uspio postići svjetsku karijeru i Bog zna koliko platinastih i ostalih ploča.




Ne znam nijednu njenu pjesmu osim ove. I odlična je.




Neki simfonični rock, šta ja znam. Obožavam kako svira akustičnu na videu, a cijela pjesma je svirana s električnom.





Mislim da sam čak počeo slušati i ostale komercijalne uspješnice...





...i onu besramnu kopiju Smash Moutha. Ashols.




Neka bolja kopija Stonesove "Brown Sugar".




Ne, mislim da sam se odao lobotomiziranoj glazbi današnjice...




Oh, čini se da gospel još nije umro...

Vrhunac nepismenosti i neznanja drugih jezika

četvrtak , 11.09.2014.

Možda će vama. koji niste dominantni u engleskome i ostalih jezicima biti malo problem. Tu se mogu i potkrasti neke druge slike, koje nemaju veze s naslovom, kako god, ovo je još jedna doza nepismenosti i ostalih gluposti pronađenih sve posvuda.


Činjenice - dio koji?

srijeda , 10.09.2014.

Danas donosim već ne znam koji dio činjenica o svijetu i dalje. Vjerojatno jedan od najdugovječnijih serijala koji pišem, pa je danas, nakon nekog dugog vremena donosim još neki nepoznati dio poznatih činjenica o svijetu i svemiru. I svemu što nas okružuje.

Nintendo je osnovan 1889. kao tvornica igraćih karata. Radila ih je 90-ak godina, tako dugo dok se nije prebacila na izradu igraćih konzola.




Ujutro, jabuka će vas držati budnim. Ne kava.



*your


American Airlines (zrakoplovna kompanija SAD-a) je uštedjela 1987. 40,000 dolara tako da je maknula jednu maslinu s ručka svakog gosta u prvom razredu. (prvoj klasi)




Kalifornija ima šest ljudi nazvano po imenu "Jesus Christ". "Isus Krist"



Stripovi Paška Patka su zabranjeni u Finskoj jer on ne nosi hlače.




Koliko imate sekunda? Ovo vam je formula.

Broj vaših godina x 365 x 24 x 60 x 60.

(možete napisati u komentare)




Hong Kong je jedna od rijetkih riječi koju možete izjaviti bez da pomičete svoje usne.




Džingis Kan je s svojom vojskom u jedan sat ubio 1,748,000 ljudi.




Čovjek u jednom danu pomisli na 3000 stvari.




Moj 100. post! (opservacije svijeta dio 1.)

utorak , 09.09.2014.

Evo, došao sam, i nakon nepunih 7 mjeseci, do svojeg 100. posta. Nevjerojatno je koliko dobrih blogova sam ovdje našao, te ih još čitam s zadovoljstvom. (nisu samo oni s desna ; ima više njih). Imam, ukupno, 330 i nešto komentara na blogu, minus 100/110 mojih jer sam trebao komentirati za post i ostale suvisle debate), što bi dalo nekih 200 komentara. Fascinantno je da ljudi čitaju moj blog, i da komentiraju. Većina komentara je bila pozitivna, te, puno vam hvala!

Trudit ću se i dalje pisati za ovaj blog, kud puklo da puklo.

Ovaj 100. post sam odlučio proslaviti nečim neobičnim. Danas ću pričati o mojim zapažanjima i mišljenjima ; što se točno događa u svijetu? Aktualni događaji u svijetu. Danas pišem mišljenja o njima.

Prva je, naravno, ebola. Bolest koja se raširila po nepoznatijim državama Afrike, počela se širiti na sve ostale kontinente. Naravno, diže se veća panika, isto kao i kod svinjske, ptičje, ili pak španjolske gripe. Mnogo ljudi (ali i medija) voli širiti paniku lažnim pričama, i ostalim oblicima dezinformacija. Nevjerojatno je koliko su mediji podigli paniku o njoj. Istina, je nekakav patogen kobajagi virus, ali, opet, s druge strane, jednostavno se treba opustiti, jer ebola još nije kod nas. Nekih 3000 kilometara. Toliko paničarenja, već i nagađanja, i ovo i ono. Nije za vjerovati kako ljudi mogu vjerovati svemu što se kaže. Podsjetimo se samo nečega što se desilo prije nepune 2 godine - kraj svijeta. Ali, najljepša je reakcija Zorana Šprajca.



Kralj bio, kralj ostao. On je taj voditelj, kojem blesimetri ništa ne znače. On jednostavno voli improvizirati, i zafrkavati vladu. I nemojmo zaboraviti mnoge pljuske koje je udijelio bivšim političarima HDZ-a. Bez obzira koliko ga je HRT suspendirao, on se vratio i bio još jači. Jedan od legendarnijih voditelja.


Sljedeće : Rusija - Ukrajina.

Ovo ne želim komentirati : nek se ovo riješi što prije. Boli me briga kako, ali vidjeti kako Kijev pati pod masom oružja i ostalih nasipa je žalosno. Isto tako vrijedi i za ostatak Ukrajine.


Umrla je Joan Rivers.

Moje mišljenje o Joan Rivers? Nikad je nisam previše pratio, no znao sam tko je ona. Poznata je bila i po svojim uvredama. To je nešto što volim istražiti kod poznatih zvijezda.

Tako sam imao priliku vidjeti kako je Elton John za Ketiha Richardsa rekao:

"On, dok skače po bini, izgleda kao majmun s artritisom."

Fair enough.



Kraljica Elizabeta misli kako su selfie fotografije čudne.

Normalno, složio bih se s njom. Iako je to bio veliki pomak za totalno uništavanje naslovnica društvenih mreža, i ja mislim da selfie fotografije jesu čudne. Kako jest, jest. Ispisale su neki dio ove naše male povijesti. Nemojmo zaboraviti selifie s nagrada Oscar.



Veoma čudnovato. Ali da, čini se da ćemo kroz vrijeme imati više čudnih načina za osjećanje umjenosti. Mislim da selfie neće biti najčudniji način izražavanja umjetnosti. Vidjet ćemo sve kroz vrijeme.


Ice bucket challenge.

U početku, odlična namjera. Na kraju, velika glupost. ALS je amiotrofična lateralna skleroza, bolest o kojoj više možete pročitati ovdje.

U početku je sve bilo odlično, poznati su se zalijevali kantom hladne vode, no i donirali. I to mi je u početku bilo lijepo. No, sve se to proširilo, na kraju su i ljudi na Facebooku objavljivali sve to. Bez ikakve veze da je to pisalo bilo što za ALS, ili bilo kakva informacija o tome da to rade za tu bolest. Lajkovi su očito hrana tih ljudi.

Kasnije su počeli skupljati na tome kako se tuku žlicama. No nisu uspjeli.

Nitko ne uspije s takvim glupostima. Ili?

Problem

ponedjeljak , 08.09.2014.

Hej, društvo, evo mene opet.

Problem. Problem i problem.

Naime, imam problema s punjačem Acera. A ostati na 15% baterije nije dosta da napišem neki post.

Tako da ćemo vidjeti što će se desiti. Ovo je sad 99. post, baš ću morati na 100-ti pauzirati sve. Umirem u agoniji tehničkih neelastičnosti.

Uživajte!

Ekstremno loše humoristične slike

petak , 05.09.2014.

Danas donosim neke loše slike humora, koje će vas nasmijati. Ali vjerojatno zato jer su slike toliko loše. Tu je možda primjer trash kulture. Ili je možda previše trash da bude trash.

Moguće u Rusiji

četvrtak , 04.09.2014.

Danas vam donosim slike s Rusije, koje pokazuju kako pijani/čudni/inovativni Rusi mogu biti. Od prometnih do bilo kakvih drugih koještarija, danas ću vam pokazati nekoliko slika koje će vas možda predomisliti je li Rusija tako odlična i dobra kako je neki pokazuju.

Disklejmer : Ovo ne pokazuje moje stavove prema Rusiji i Ukrajini. Slike su čisto za zafrkanciju.

Poznate nepoznate pjesme

srijeda , 03.09.2014.

Danas donosim i 3. rundu poznatih pjesama koje su nepoznate. Inception. Da, no, ubrzo ćete ih prepoznati, te ih možda dodati u koju svoju playlistu. Ili sam preoptimističan? Ne znam, no, uglavnom, evo, ide bunt pjesama različitih žanrova i tematika, koje ste možda čuli.

Počnimo s ovom pjesmom, koja je nedavno bila u "Zaboravljenom Slučaju", no vjerujem da ima više prilika gdje ste je čuli.




Višestruko nagrađivana, legendarna pjesma Pink Floyda možda nekima nije poznata. (ne krivim nikoga, sam ih ne slušam)




Ova pjesma je više poznata po tekstu koji se krivo pjeva, no, ako ste tulumarili u 90-ima...




Onda je tu "mejk lov not var" njemačka pjesma popularne Nene.




Svirana više puta, obradio ju je Lou Bega...




"Shrek" ju je uzeo i napravio opet svjetski poznati hit iz te pjesme,no znamo, da je disko bio često mjesto gdje se ta pjesma puštala.




Mislim da je bila u nekoj reklami, no, složite se, čuli ste je sigurno.




Ah, INXS-i. Možda je niste čuli.




EMI je duša što je dozvolio da ovu pjesmu ugradim ovdje. Za razliku od onog šup** Warner Brosa. Minvajl, pobijedili su oni i na Euroviziji, no ne s tom pjesmom.




Original je od benda "a-ha", no rif pjesme koristi još i Pitbull s (kak se pjevačica zove) za pjesmu "Feel This Moment".




Tako poznata, a nisam je čuo.




Nezaobilazna pjesma osamd...aham, devedesetih.




Friki šit. Moderna pjesma, nije se koristila u bilo kakvim reklamama ili bilo čemu.




Budi praud, jedi vegemite. I ubijaj klokane s zaostalom puškom iz 2. svjetskog rata. Nevjerojatno dobra australska moderna domoljubna pjesma.




Nije njihova pjesma, ne zna se otkud je došla ta pjesma, no Animalsi...dobar bend tako dugo dok pjevača nije LSD odveo u pakao.




Mogla se pjesma katkad vidjeti na HRT-u 2, kad su prikazivali kakve sportske trenutke.




Poznata, ha?


Jesam li vam pomogao? Pišite u čarobne komentare.




Promašaji

utorak , 02.09.2014.

Danas donosim fascinantne slike s interneta, kojima možete reći da su jednostavno promašaji. Možete reći svoje mišljenje u komentarima, uvijek mi je drago čuti mišljenje drugih o ovim glupostima/promašajima na internetu.

Poznate pjesme za koje niste čuli (dio 2.)

ponedjeljak , 01.09.2014.

Vjerojatno ste u nekom filmu, ili gdje drugdje čuli pjesmu koja vam nikako nije mogla izaći iz glave, ili ste je vidjeli više puta negdje. Danas ću vam probati pomoći, tako da ću otkriti neke pjesme čiji su naslovi nepoznati, no, pjesme imaju svu pažnju i pozornost. I slavu, naravno.

Prva je iz teme showa "Benny Hill", "Yakety Sax"




Onda meksička, po kojoj je napravljen i ples...




Meni nije pretjerano poznata, ali možda će vama ova biti...




Ova vam je možda poznata...




Dvije pjesme su mu dosegle svjetsku slavu. To je Scott Joplin.






Negdje ste je čuli, možda i u filmu, film je isto dobio međunarodnu pažnju.




Jedno poznato klasično djelo...




Nevjerojatno djelo Čajkovskog kojeg ste više puta čuli, siguran sam.




Osim "Na lijepom plavom Dunavu", ima i Strauss drugo poznato djelo.




Ova je od legendarnog benda koji je poslije mizerabilno pao.




Više puta poznata, bila soundtrack u igrici "Fifa 04".




Nema šanse da niste čuli za ovu.



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.