Glupa pitanja koja su zapravo pitali ljudi (feat. Viktoria, moja sestra)

petak , 22.08.2014.

Danas ću s svojom sestrom Viktoriom vam opet pokušati dočarati ljudsku glupost te ćemo iz duboke dubine dubokih dubinskih dubokih pretraživaća poput Googlea, Binga, Opere... Danas ćemo vam dočarati koliko ljudska glupost može doseći, te ćemo se izraziti tako pomoću pitanja.

Pa, krenimo!

Fender4l je pitao:

Moja djevojka je pustila vjetar dok smo se ljubili. Bi li trebao prekinuti s njom?



Nepoznata korisnica je pitala

Imala sam telefonski spolni odnos. Jesam li trudna?



Troll (očito je da se čovjek zezao, no postoje ljudi koji su stvarno to mislili. Ili?)

Pojavi li vam se žaruljica iznad glave ako imate dobru ideju? Ali, doslovno, žaruljica.



Agent orange je pitao

Imam 46 godina. Moja cura ima 8 godina. Je li nešto pošlo po zlu sa mnom?



Nine je pitala

Moj dečko i ja smo bijele puti, no naše dijete je tamne puti. Kako se to dogodilo?



Name and shame je pitao

Je li moj popis želja za Božić ok? Na popisu je bilo: Xbox 360, mir u svijetu, sve moguće igraće konzole (Nintendo, PlayStation, XBOX), ljubimci (pas, zmija, gušter i merkat), automobil, Rolexov sat, dijamati i dragulji, jakne od denima, moja tajna baza, moj tajni Supermanov kostim s jetpackom, prostitutka, HD televizor, DVD, laptop, iPhone, iPod, iPod Touch, motocross i kaciga, kruna, trenirke, digitalna kamera, moja satelitska televizija i Blu Ray player.



arguecat je napisao

U seksualnoj sam vezi s svojim zecom? Je li to OK?



Nepoznati korisnik je napisao

Stavio sam jaje u stražnjicu. Ne mogu ga izvaditi. Pomozite mi. Kako to učiniti?



Destiny je pitala

Kako mogu dokazati da sam ja biološka majka djeteta kojeg sam rodila?


Marisol Shapiro je napisao

Kako izvaditi svoje oko?



Nepoznati korisnik je pitao

Ako tetoviram sliku grožđa kao tinejdžer, hoću li postati čokot grožđa kao umirovljenik?



Anthony C je napisao

Pojeo sam izmet svojega psa. Izmet je bio proljev. Je li to opasno?


Moja sestra (godinu dana prije)

Jesam li ja tegla?



Nepoznati korisnik je napisao

Kako izvršiti egzorcizam nad svojom perilicom rublja?



Megan je pitala

Zagrlila sam svojeg dečka. Jesam li trudna?



Terrythecrook je pitao

Moji susjedi često puštaju jednu pjesmu. U njoj je visoki ženski glas i pjeva "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!". Kako se pjesma zove?


Nepoznati korisnik je pitao

Je li Isus Krist davao autograme?



oneakmusic je pitao

Kad je pravo vrijeme učiti psa o spolnim odnosima?



Nepoznati korisnik je pitao

Pekao sam palačinke u obliku Isusa. Zagorjele su mi. Znači li to da idem u pakao?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.