ponedjeljak, 30.04.2007.

tržišna ekonomija

Nekad tamo u postu spomenuh hulahopke, više puta sex (o ostalim morbidnim google složenicama da ne govorim) i eto ga na blog (a stanuju sigurno u nečijoj kući) silna horda napljivih na MAMU U HULAHOPKAMA!

Do sad sam bila dubokog uverenja (i dalje me drži) da su podvezice i halteri veći neizdrž za nečiju maštu, i nisam ni po najmanje očekivala da hulahopke mogu da izazovu toliki rast libida. Ali s obzirom da sam u ovom postu spomenula (evo i drugi put) podvezice i haltere, očekujem navalu sad drugog profila posetilaca, pa ćemo videti ko vodi jedan nula.

Slušala sam jednom zanimljivu priču od jednog poznanika iz Kanade.
U vreme njegovih studija, imali su kolegu koji se strašno ložio na ženske čarape. Verujem da nije ni malo usamljen.
Ali razlika između ostalih zapaljenih na poliester i tog studenta programiranja je u tome što čovek napravio onako jedan mali sajtić, u cilju da okupi njemu zanimljive fotografije na jednom mestu.
Hm. Da. Dečko je svršio studije, ali postao i bogat.

Image Hosted by ImageShack.us

Tako da drage moje, koja ima mužijaka u kući, hulahopke na dupe i špartanje po kući.
Specijalno ako ste mama, jer onda ste u googlu na top listi tražnje.

(U suprotnom dajte mu da googla).

PS. Da imam kategorije pod kojim vodim postove ovaj bi sigurno spadao u fenomeni u toku pečenja krompira.

- 20:14 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


<