četvrtak, 26.04.2007.

O RUK

Prešla sa 32 na 64. Procesor se eto uduplirao. Možda i mozak dobije na taktu!
Prošle noći u sred downloada jednog češkog jazz izvođača riknulo napajanje. Jebi ga, smrti su uvek nenajavljene. (Ona hipohondarska odapinjanja koja se i najavljuju, obično se tegle ko vozači u ovom mi dragom NS). Odavno je premašilo garancije, odavno je počelo sa svojim ‘ladnjakom da pravi nesnosnu buku, koja mi uglavnom nije smetala jer je muzička konekcija ka mojoj glavi u većem delu dana uspostavljena putem slušalica. Kad idem na zvučnike, onda nema šanse da nešto vodi protiv tih decibela jedan nula. I to na domaćem terenu. Jok! Osim usisivača zvanog Čeda na kom proizvođači izgleda zaboravili utisnuti uputstvo za upotrebu: Staviti čepove u uši jer ima 58741262144 milijardi wati!!! (Pošto ne gajim kućne ljubimce, on je onako zgodan, mali i zelen za prošetati sa onom svojom surletinom).
I aj sad ti gđice ET vidi šta ti je činiti. Pošto je ploča isto tako odavno zašla u starački dom, procesor ajde de, nekako se i držao, memorije pa ima…vredelo je djelati. Instiktivno dabome. Na O ruk. (Obožavam te metode Oruka iz džepa. One mi prosto sav iole živ ten odma vrate na porculanski!!!)
I dobro de, ajmo i ploča, gde i ploča tu i procesor. I draga eto tako, sedi jedan, upravo ste bankrotirali. Ne, bankrotirali ste po defoultu (imam osećaj da se i te stvari negde upisuju u DNK), jer i dalje jebeno kupujete instiktivno. Bilde.
Ali. Brošura se morala završiti večeras.
Export to PDF. Send to i tako te grafičke putanje.
Podešeni color profili.
Instalirani fontovi.

Otvoreno pivo.

UPDATE1

U noćašnjem magnovenju završavanja posla, a i piva, resetovah svoje šifre na kojekakvim programima. Kao što je na primer eto i gmail.
Tako mi je bila logična šifra, da pojma nemate.
No.
Od te logike danas nema ništa.
Te da znate. Ako ne odgovaram na neke mailove, to je samo zato što mi logika nije jača strana!!!!


PS. Celo jutro prebiram, šta mi je bilo u glavi tog trenutka menjanja šifre. Zaprepašćena sam šta sve nije.
A logično. Aha, yeah right!

UPDATE2
Saznala šta bilo u glavi.
Potvrđeno kreten!!!

- 00:15 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


<