utorak, 26.12.2006.

suma sumarum


Svi napisali svoje neke listinge. Za 2006-tu. Nisam to nikad radila, obično samo pohranim inekcijom u sećanje, ali evo dolaskom B(R)LOGA, objavljujem i svoju.

Nisam megaloman. Sem sa dimenzijama platna, te će ova lista biti vrlo, ali vrlo intimna. Meni poboljšala životić. Za vas ne znam.

Prvo realno stanje stvari koje NIJE.

1. Nije me strašno očaralo ko prodo YoTube i kome. Jbg, ali oni meni struju ne plaćaju. A ni stan. A bogami ni letovanja. Tako da me ta vest, ostavlja debelo ravnodušnom. Iako da se pogrešno ne razumemo često visim na istom.

2. Nije me strašno očaralo ni to što je IT doba uzelo toliko (za)maha, da svako praćenje poboljšanja više od jednog ili eventualno više od nekoliko polja komunikacije, vodi ka nervnom slomu.

3. A da ne podvlačim da me stvarno ne oduševljava što su se prijateljstva, poznanstva, ortakluci, ljubavni uzdasi, razmene misli etc. sveli na tone tipkanja, smsovanja, web camera i hrpe mailova. Dobro de, dobili smo sjajne mail organizatore. A da, tu su i spam controleri. Oh. Brilijant! Nije li to divnooooo?

Super je to, informacija na svakom ćošku, googlu ili nazovimo ga kako god, ali šta ćemo sa receptorima gospodo?

4. Nije me posebno oduševila ni naša politička scena. A ni tuđa. I oni mi ništa ne plaćaju. Plaćam ja njima. Očito.

5. Nije mi se dojmio ni silni nalet japijevaca i odjedanput pismenih, a nisu u stanju da savladaju osnovna pravila pravopisa, da makar da stave jebeni space iza znaka interpunkcije! A slušaš njihove seminare i gledaš njihove, vrlo ali vrlo jadne ppt prezentacije. A moderan svet. Uvodi komunikaciju. Aha. Muda za bubrege. Ili muda za lovu, ako ćemo pošteno.

Ništa od svega toga, nije poboljšalo moju 2006-tu. A bilo ga je. Kolko oćeš.


Ovo je spisak onog što me dojmilo. Random.

- Istambul. Sa svim u njemu i sa svim oko njega i sa svim na putu ka njemu pa nazad.
- Tri nova prijatelja. Jedan nosi cvike i pravi tortu za medalju. Drugi muzikom puni ovaj svet. Treći je dokaz da se nekad ljudi rode i sa tri glave i stotinu ruku. Svima im je zajedničko: svako ima svoj folder kod mene na D.
- Koncert Bill Cobhama i uopšte poboljšanje jazz scene
- Exit. Šta ću. Pristrasna sam. Ispred nosa mi.
- Preseljenje u novi stan. Na vodu i na istok.
- Dva čudna zaljubljivanja. Temeljno ti promene pravac predrasuda. Oooo, da. Naučiš.
- Da li da stavim otvaranje bloga. Hm. Ajd nek bude. Ipak neki prijatelji uplovili u moj lajf preko ovog načina komunikacije, stoga blog.
- knjiga Visual communication od Jonathan Baldwin-a i Lucienne Roberts
- Grčka i letovanje. Ronjanje za sve pare. I biti vrlo glup.
- Bicikl. Imroved one. Vrlo korisna sprava. Zaljubljena smrtno u nju. Bolja od YoTuba definitivno.
- Neki novi jazz albumi. Ali da ne pravim sad ovde jedan malo oveći spisak. Meni ulepšali godinu. Vrlo!
- Nekoliko novih galerija. Niš i Beograd. Odlične. Hvala nekim čikama i tetama koji osim u prostore za butike daju i na neke kvadrate gde se i IMA ŠTA VIDETI.
- Jedna nova beba u našem društvu. Prava mala dama.
- Jedan odlazak najdraže mi N. u Rusiju. Srećna.
- 20 novih slika koje više ne znaju gde da se drže.
- Vožnja motora od kojih zastaje dah. U zoru. Africa je zakon. Što se mene tiče.
- Zelene narukvice što zveckaju. Iritantne do bola za okolinu, ali kad pretiš prstom sjana audio potpora.
- Ljubav roditelja. Vole se ljudi i dalje. Za primer!
- Pečenje rakije za pamćenje.
- Osnivanje jednog centra za rad sa hendikepiranima u kulturi.
....
....
....
- Bila zdrava.



- 01:02 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


<