nedjelja, 09.07.2006.

EXITstiranje

- Halo, evo me u redu idem ka gore!!!

Kojem redu pobogu?
Reka za streljanje.
Na jačim halucinogenima one čike-u-žutim-prslucima-što-nešto-obezbeđuju-a-nisu-im-porasli-ni-brkovi mogu vam delovati kao Hitlerova garda. Za odstrel dabome. Hodajući sapuni. Ma da. Sve, samo ne sapuni. Sapuni mirišu. Bar po definicijama.

- Da videćeš me u masi, podići ću ruku!!!

Čujem li ja to abnormalne nalete optimizma drečećeg telefoniste ispred mene? Optimizam veći od svih drugih ruku. Ili ima duge ruke? Nokte? Nešto na rukama. Zagledah. Ne. Čist neopravdan optimizam. I veoma glasan glas.

Je li neko čuo za naći-ćemo-se-tamo-kod-nečeg?
Je li neko čuo za ne-podiži-ruku-u-moru-podignutih?
Je li neko čuo za izmesti-se-iz-reke-za-odstrel-možda-te-i-primete?

- Ma videćeš me sigurno, znaš da sam drugačiji!!! He, he, he...tu tuuuuuuuu tu tuuuuuuuuuu tu tuuuuuuuuu

Opet optimizam telefoniste čas ispred mene, čas na mojim stopalima i stopalima okolo?
Ne.
Mislim da je u pitanju čista iluzija.

- 17:40 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


<