Dizajn:sweetdesignes.blog.hr

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (12)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by:Image Hosted by ImageShack.us

POMOZITE ZEKI!!!

(__/)
(O.o )
(> <)
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do
SVJETSKE DOMINACIJE!!!




Free Site Counters
Free Site Counters



Malo o meni:
Zovem se Antonija
Rođena sam 15.10.1992.(14.god)
Školujem se u OŠ "Turnic" 8.c
Treniram Taekwon do I.T.F
Slobodna ko' ptica... nazalost

VOLIM- jednog decka cerek, svoje huliganke s Turnica, propalitete sa Skurinja, treninge, more, skijanje, jedrenje, glazbu, spavat, iskrenost, smotanost i jos puno toga...
NEVOLIM- umisljene, uobrazene, preozbiljne, arogantne ljude koji vole glumit, cajke, skolu, kisu, recenicu: AU FUCK!, povrce, naocale koje moram nosit... jednu curu koja me pokusava odvojit od vrlo bliskih frendova (ne mislim na Dolly... smijeh)

Image and video hosting by TinyPic




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ČITAM:
Marino (Gugy) -Blog od mog bivseg decka... pravi filozof... Mozete ponesto i korisnog naucit...
Image and video hosting by TinyPic
Katarina 8.b (Kate(y))- blog od zakon cure iz skole... Obavezno ga posijetite!!!
Ivona Hooligans (Bad Kittys)- zakon blog sa jako smijesnim slide-ovima...
Nina (Rijecka klosarica)- svida mi se blog... cura?... Hm... samo je znam po pricama tako da ni necu komentirat... cinise ok!
Image and video hosting by TinyPic
Fibi (The IceMan)- trenira sa menom...cudna vam je to biljka... neznate dali vas zivcira ili vam je simpatican... u vecini slucajeva ga ubijam od batina... lud
Image and video hosting by TinyPic
Matea (Icecream fun)- Moja luda Mateica... Trenira sa menom... i Obozavam je... Zakon blog... Prelijepi dizajn...
Ana F.-bang NO COMMENT bang
Njin (Saky)- jos jedan bivsi decko, ali vrlo blizak frend... Prije smo bili u istom drustvu, no ja sam samo nestala... Jedan od ljudova iz Aliena...
Image and video hosting by TinyPic
Sale-najveci zajebant na cijelom svijetu... Rijetko kad ce se nadurit ako ga pokusavas izivcirat... Jedna od meni najboljih ljudi koje znam... OH NAPOMENA PRAVI SEKSOMANIJAK... Umire za pikadom i radenja hrpice (naravno uvijek na meni...) Isto jedan od Alien ekipe...
Image and video hosting by TinyPic
Lauri- luda curka iz moje skolice... ima vrlo zanimljivu kombinaciju glazbe... Punk I Hip-hop... velika umjetnica... pokusava me nagovorit da se vratim na likovnu grupu no meni se ful neda... definitivno joj morate posijetit blog i ostaviti joj PUNO komentara... inace jao vama... =P
Luks (raki)- moja dragi prijatelj Rakun... To vam ja veliki zajebant... Mladi braco nase drage Matee... isto trenira samnom...
Hai- moja maja Buzecanka... Voli Rijeku, kao i ja, voli rock kao i ja... VOLI RED HOT CHILI PEPPERSE KA I JA!!!
Ivana*Babsi*Marta- ma to su vam sad dvije lude plavuse iz moje skole i jedna neznam da li je plava cura koju neznam tako dobro...

MOJI LJUDOVI:

Ekipa iz skole:



IVONA- nas dvije smo jako cudne kad je nase prijateljstvo u pitanju. Peti sesti, i nes vrlo malog sedmog smo bile nerazdvojne... No onda je i to oslo k vragu... U sedmom i jednim dijelom osmog se nismo podnosile... No, evo nas opet zajedno... Pa iskreno jako mi je drago... Uz nju sam shvatila kako su neke osobe jadne... party kiss

ANTONELA- ista spika kao i sa Ivonom, makar se ja i Antonela nismo skoro nikad toliko druzile... Cura je LUUUUda do daske... Ona se vise nezeli igrati mame i tate... ne pitajte... lud thumbup

KLJOVA- prava luda huliganka... Ako je trebate nci ce te je ili8 u red baru ili kod Radio Rijeke... Zanimljiva i vrlo sarmantna osoba...

GOLUBIC- zgodna osoba... Inteligentna osoba... Uspijesni sportas... Dobru glazbu slusa... (hm... plivac...)

RENE- vrlo sarmantan decko... jedino ako si musko... Prosle godine je bio teski guzicar u skoli, no ove godine je definitivno onaj od pametnih ljudova... Ima smisla za humor koji zna puno puta iritirat... Poznajem ga od malih nogu...






Ekipa sa Surinja:


BENIC-decko koji voli podjebavat... Obozavm ga jer se zna zajebavat i ima granice u drogama... Znam ga prakticki 5 godina jer zivimo u istoj ulici, no tek se druzimo nekih 6 mjeseci... Drago mi je da sam ga upoznala

TANKY-moj maji celavko... Decko je nazalost zbog neke bolesti ocelavio... No on je jedan od najvecih zajebanata... Najgore je kad se Benic i on u duetu urote protiv nekoga... Mislim da toj osobi onda nema pomoci od zivcanog sloma...

DRAGAN- cudna biljka... Zabavan i razuman decko... Ponekad je vrlo duhovit jer je totalno u svom svijetu.... Zna se zalomit i da prica sam sa sobom...

DOME-jedan od mrvicu pametnijih i snalazljivijih deckiju iz drustva... nazalost vrlo lose je kad se s njim dogovaras jer ce uvijek nekako zaboravit... Spaljotka...

IGOR- tog covca nikad necu shvatit... Imam fobiju od murjaka... Kad ih vidi uvijek bijezi... doslovno... Uvijek je u svom svijetu...

SENAD- pravi mali majmunceko... Da njega nije bilo nikad nebi upoznala sve ove ljude... Njega sam upoznala prvog... S njim uvijek raspravljam o kickboxingu...

IVONA- A CURA VAM JE FAKAT LUDA.... slucajno sam je zaboravila stavit na popis... mislim da je ona prva cura u tom drustvu... smokin




Cure sa Kozale:



SABINA- najebenija cura u cijelom drustvu, ja nju tako obozavam... Ja i ona smo jedine koje slusaju punk, rock i metal... Malo je smusena, ali opet i ko nije... A i bas zato je i volim... oh da i Draganova je cura...

VEDRANA- sasava plavusa... Dometova cura... NJIH DVOJE SU VAM OPCE NERAZDVOJNI... Fora, zabavna, pametna cura... Uvijek je sopremna za zajebanciju i za ekipu je...

EDVINA- na popisu je samo zato sto je Senadova cura... Nevolim je nesto puno, a ni ne poznajem je ko ostale...






Puno novih ljudi...



MOJA GLAZBA:


Urban
Laufer
Gibonni
Enigma
Red hot chili peppers
Linkin Park
Blink
Offspring
Lim Bizkit
Prljavo kazaliste
The Ramones
Hladno Pivo
R.E.M
U2
Dream Theater
UB40
AVRIL LAVIGNE
...


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



TAEKWON DO I.T.F

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



NAJSADI PEKINEZERI!!!!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ponedjeljak, 30.10.2006.

O HAPPY DAY!!!

Hahaha!!! Danas je 30.10. dan koji meni jako puno znaci. Prije tocno mjesec dana ja i Marino smo prohadila!!!cerekcerekcerek Hahahaha... Ovo mi je jedna od sretnijih veza nakon dugo vremena!!!smijeh Hahaha... Nema te blage veze koliko sam danas ufurana zbog toga!!! (OK! ovo je zvucalo jadno...) bang Hahaha...
Ok... nije ok... Joj!!! Nema te blage veze koliko sam happy!!! Ma joj!!! Kako sam jedna nemogu vjerovat... kako sam samo jadna... AU FUCK kako sam jadna!!!dead lud bang smijeh nut Totalno bolesno zar ne?! headbang
Hahaha... Totalno sam otisla u kurac... hehehehe... cerekcerekcerekcerek

Ja sam se totalno zaljubila... Isti tren mogu na Rab u ludnicu u odijel "Ludo zaljubljeni": Hehehehehehehehehe........ dead cerek smijeh Hehehehe.... Nemogu se prestat smijat... Ljudovi nemate pojma kolkiko mi ovaj dan znaci!!!! Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah
ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahajhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!
...
...
Hihihihih...
Bolesno!!! bang

Ok!!! Nisam bas sigurna bila dali cu ovaj post obijavi dok sam ga pisala, ali kad sam ga procitala rekla sam si:

HAHAHA... OVO LJUDI MORAJU PROCITAT... KAKO SAM SAMO BOLESNA... HAHAHAHA... NEMOGU VJEROVATI KAKO SAM JADNA...

No nije bitno, nek se ja sramotim koga jebe, ja samo znam dvije stvri:
-VOLIM GA DO BOLA!!!
-UMIREM OD SMIJEHA!!!

Ok.. mislim da je vrijeme da se malo uozbiljim i malo promislim i drugim stvarima... nije Marino jedini na kojeg ces mislit...


Imam jako veliki problem... Svidam se najboljem frendu... Jao!!! blabla
Ja znam sta trebam napravit, no problem je kako. Ful mi je dobar frend i nebi mogla podnijeti kad bi ga povrijedila. Uvijek je bio pokraj mene kad sam bila u kurcu i uvijek bi mi dao neki razuman savijet. Kad god mi je trebao topao zagrljaj ili rame za plakanje on je uvijek bio tu. Kad bi zivio u Tunguzij dosao bi da ga zvala. Kad mi god treba neka osoba kad sam u kurcu uvijek njega zovem jer znam da ce mi uvijek pomoc. Nezelm da neki ljudi saznaju tko je on tako da ni nezelim spominjat njegovo ime...
Neznam sta bi napravila kad bi izgubila njega namcor
Nijedna osoba mi trenutacno nebi mogla zamijeniti njega, BAS NIJEDNA.
Kako god smisljam plan da mu kazem to sve uvijek se nade neki problem koji ce razori to prijateljstvo.

LJUDOVI, POMAGAJ TE!!! GRRRR...

U STA SE JA NECU UVALIT...


Hahahahahahaha... ja se jos uvijek ne mogu prestat smijat..



Ljudovi sve vas volim... saljem vam puše i imaj te mi ugodan dan... Cure kako god znate pomognite mi. Volim ga!!! Puffe!!!

|..pljuni.. 5| ..pa prilipi...| *|

petak, 27.10.2006.

KATASTROFA!!!

Sta sam ja bogu skrivila
da me toliko kaznjava???headbang
Malo pomalo imam osijecaj da gubim svoje najblize. Jedan po jedan odlaze ca... Udaljavam se sve vise od njih. Kad god pomislim da ce sve stvari smijestit se na svoje mjesto dogodi se neka svada koja nas sve podijeli na dvije strane. Ljudi dodu i produ... namcor Ponekad se ni ne zaustave da pozdrave iz pristojnosti. Pomalo mi se cijeli svijet rusi na glavu... Imam osijecaj da ce mi svi konci koji drze vezu izmedu nas svaki cas popucat i da cu postati Pale sam na svijetu... puknucu Sve manje i manje komuniciram sa ljudima i svaki tren se udaljavam za jedan korak od stvarnog svijeta... Jos par koraka i stvorit ce se moj svijet. Svijet u kojem vlada moja masta. Svijet koji se vrti samo oko mene... Svijet u kojem sam samo ja...
Puno ljudi me jako razocaralo i povrijedilo. Puno ljudi me iskoristilo i prevarilo, ali koga jebe kad imas par osoba koji su ti pravi prijatelji. Prijatelji koji te nikad nece prevarit. Povrijedi te hoce, ali znas da si i ti njih tako da je to oprostivo... Nema te sile koja bi to prijateljstvo mogla unistit. yes

Ponekad mi dode da samo u jednom trenu legnem i zaspem u duboki san i spavala sve do subota i opet u ponedeljak sve ispocetka... rofl
Ponekad bi od bijesa i tuge porazbijala sve sta mi dode pod ruku, udarala bi po necemu... Kad bi bar postajala neka osoba koju mrzim iz dna duse da ubijem boga u njoj i da dodem doma da samo legnem i opet spavam do subote...
Zivot mi se poceo vrtit samo oko subote i slobodnih dana.. ludblablaludblabla
Kako komicno, zar ne???

Neko bi se na mom mjestu zapitao dali je i jedan osoba vrijedna mog ludila, ali ne. Ja bi se zapitala kako je mojoj ljubavi, dali je isto lud koliko i ja, dali jedva ceka subotu, te na kraju se zapitam dali je on stvarno vrijedan svega ovog... No, na sva ova pitanja dobijem odgovor kad cujem njegov glas, sve one pametne recenice koje mi daju trazene odgovore... Nakon razgovora samo si kazem:

Da!!! On je vrijedan toga i puno vise!!!

cerekcerekcerekcerek


P.S. Volim te!!! for my love!!! hehe

Osjećam neodoljivu želju da te vidim, da čujem tvoj glas,da prislonim usne svoje na usne tvoje,da zažmirim i da zaboravim sve osim nas dvoje!!!

Noćas dok zvijezde sjaju, dok rosa ljubi travu, dok svi sanjaju o raju, ja sanjam o tvom zagrljaju.

Vatra, vatra tinja u noći, a ja sanjam da ću ti doći jer svatko treba nekog kraj sebe, a ja trebam upravo tebe.

U tihoj noći dok srce strepi, sjeti se mene moj anđele lijepi. Ako te rastuže zvuci gitare i ako život gorko zaboli, sjeti se da postoji netko tko te jako voli.

Kad nas tisuće kilometara razdvoje i kad najmanje misliš na mene, moje oči gledaju u daljinu i traže samo tebe.


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicž

"Love is just love and nothing and no one can change that.
I almost didn't bilieve that...
until i met you...


"Ljubav je pobijeda snova nad stvarnoscu...

"Never break the heart that truly loves you...


MUNI!!!rofl



LJUDOVI, JA IZBACIH SVOJE FRUSTRACIJE TAK DA GREM SPAT... ( do subote) Aj budite mi pozdravljeni!!! puša kiss

|..pljuni.. 2| ..pa prilipi...| *|

srijeda, 25.10.2006.

UZAS!!!

Imam osijecaj koda mi sve pomalo klizi iz ruku...koda ce svaki cas popucati konci koji me povezuju sa najblizim osobama. Imam osijcaj da cu se prvi put suociti sa pravom smrcu voljene osobe...Nikad u zivou se nisam ovoliko grizla za neke pogreske!headbang
Koji se meni kurac dogada.
Jucer mi je bio najgori dan u mom zivotu. Mojoj baki je pozlilo! Nisam znala sta joj je. Da li je to zbog svih onih ljekova koje pije, dali je to zbog mog djetinjastog ponasanja koji je svaki put nazivcira, dali to mozda ona samo glumi da bi je shvatili ozbiljnije nego inace... Kad se samo sijeti kako je bila bijela, slaba..Izgledala je koda nije ni jela ni pila nista mjesec dana. Prvi put u zivotu sam shvatila da ta zena ima vec 72 godine i da je ozbiljno bolesna. Prvi put u ovom jebenom zivotu sam shvatila da joj malo fali da ne umre... noNo, sad se jos vise bojim toga nego jucer... Nasoj profesorici je jucer preminuo muz koji je imao 60 godina i to jedva... Kad smo ja i Lidija cule da necemo imati nastavu poslije odmora vrisnule smo od srece i smijale se i veselile dok na kraju nismo shvatile da je profesorici preminuo muz ,a da se mi tu veselimo jer nema nasteve!!! Uzasno se ljutim na nas!!!burninmad
Pola skole je islo na ispracaj, a Lidija i ja, naravno nismo otisle nego smo se otisle zajebavat u Palach... Poslije podne smo sreli dvije cure iz naseg razreda koje su bile na ispracaju i naravno dvije znatizeljne glupac su morale saznati sta je bilo:

Dosle smo ja i Nela da izrazimo profki saucesce i pruzamo joj ruku, a njezin sin nam samo dobaci, nista ne cuje u svom je svijetu i nezeli s nikim pricat...
prepricava Gasiaka dvijema babama!!! (Ja i Lidija smo znatizeljne babe samo da se zna!) Kad sam to cula samo su me tijelom prosli trnci. Nisam mogla vjeroat sta moze jedna smrt uciniti od najbrbljavijeg covijeka na svijetu. U tom trenu kad sam ja cula kako se profesorica ponasala, prosle su me misli glavom: "Jebote, Keza!!! Zamisli sebe u kakovom ces stanju biti kad tebi neka voljena osoba umre!!! Samo sam se jos jednom najezila i krenula prema naprijed govoreci Lidiji:
Au fuck Lidija!!! Kako se osijecam sad jadno zbog ovoga! Ja i ti se tu zajebavamo u gradu umijesto da smo otisle profki izrazit saucesce!!! AU FUCK!!!
Uzasno sam ljuta i jos vise me strah... sta su ti ljudi bogu skrivili da im oduzimaju najmilije osobe u cijelom zivotu. Provedu cijeli svoj zivot s voljenom osobom i u jednom trenu vise je nikad nema... Cemu sve to??? namcor
Sve svoje strahove mogu zanemarit samo na dva nacin. Nikad u zivotu se ne osijecam bolje nego kad lijepo popricam sa Lidijom o nekim ozbiljnijim temama, o nasim zivotima i nasim osijecajima koji trenutacno prebivaju u nama i svaki put kad ja spomenem Marinota ona moze tu istu recenicu ponovit za Astrid... Kad ja kazem koliko mi samo nedostaje Marino, ona samo to ponovi i kaze koliko joj Asrid nedostaje. (POTHITNO JOJ TREBA DECKO!!! Drugi nacin je koja topla i pametna recenica od Marinota koja me uvijek nasmije i opameti... U njemu vidim jako velikog prijatelja i decka kojeg volim vise od svega na ovom svijetu i vec jedno duze vrijeme nisam bila ovoliko povezana sa nekom osobom. Pa ljudovi evo jos malom provala



Ulaze neka dva decka u Palach i sjednu stol pokraj nas i upite me Lidija: "Dali ti je ovaj tip zgodan?" (pokaze prstom na njega)
Ja: "ne!"
Lidija: "Meni je ful zgodan. AAAAAAAA..."dead
Ja: "Malo je sladak, ali nije zgodan!"
Lidija: "aj, ocijena od 1 do 5?"
Ja: "3 i pol!"
Lidija: "A ovaj drugi? Aj od 1 do 5? Cisti komad,zar ne?!"
Ja: "pa tri isto!"
I dobro mi prestanemo to komentirat i U jednom trenu dok je Lidija ispijala guteve pive ovaj drugi decko se okrenuo prema nama. Kad sam ga ja ugledala, zaderala sam se ko stoka: "AAAA.. JEDAN; KOMAD; NULA; TOTALNI PROMASAJ... AAAAAAA!!!"headbang


Ja: "Ja sam kul! Ti nisi!" (citam sa stola u Palachu)
Lidija: "HAHAHA... To koda smo mi pisali..."smokin

"I am small and the world is big But I'm not afraid of anything" (AVRIL LAVIGNE- HOW DOES IT FEEL)
Ovo je totalno istinit stih!!!



Pa ljudovi ovdije se vise nema sta rec nego budite pozdravljeni mah I evo saljem jednu velikum pusu svima!!! kiss

|..pljuni.. 9| ..pa prilipi...| *|

ponedjeljak, 23.10.2006.

POST ZA SMIRENJE ZIVACA!!!

Prsli post mi je bio jako potresan. Ja svojim ocima nisam mogla vjerovat sta covijek moze radit tako umiljatoj vrsti zivih bica. Nesto prestrasno!burninmad
U komentarima sam dobila jednu jako pametnu recenicu od moje jedine ljubavi:

Ako su to napravili ljudi onda ja odbijam zvati se čovjekom...užas!!!

Kako moze biti neko tako okrutan. ahhh namcor

Svaki jebeni put kad otvorim svoj blog i vidim sve one zivotinje koje muce i svaki jebeni put kad se sijetim svih tih sranja srce mi pocne ubrzano radit, pozivcanim, dize mi se zeludac i jos puno groznih osijecaja koje jednostavno nemogu opisat. Eh, pa tako ja i odlucih napisati mali post za smirenje svih tih osjecaja koji se probude u meni kad pogledam na svom blogu sve one odvratne pokuse.

Sad cu vam pokazat par preslatkis slika. Samo obratite paznju na njihov ponasanja.

PSI I MACKE:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

MA JOJ ZAR NISU SVI PRESLATKI?! KAKO JA OBOZAVAM ZIVOTINJE! JA NEMOGU ZAMISLIT KAKO BI NEKO UOPCE MOGAO NAUDIT ZIVOTINJI. DOBRO JA PRIZNAJEM JA UZASNO MUCIM SVOG PSA, ALI I ON MENE ISTO. PO NOCI MI NEDA DA SPAVAM, GURA ME SA KREVETA, UVIJEK JE GLADAN. POJEO BI GOVNO DA GA JA JEDEM. NARAVNO NIKAD NEBI JEO SVOJU HRANU. NEMA TE TEORIJE DA GA PREVARIS ZA COKOLADU!!! sAMO DA SE ZNA DA IMAM PEKINEZERA KOJEG OBOZAVAM MAKAR STO ME SVAKI DAN GRIZE...

Evo sad par slika konja. Isto su prekrasne:


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

PREDIVNI SU!!! NEMAM RIJECI KOJA BIH MOGLA OPISAT!!! PREPLEMENITI SU!!!

Kad bi ja bar mogla biti neka zivotinja!!! Naravno voljela bih biti slobodna, ali u danasnjem svijetu je to nemoguce!!! Danas zivotinjama prijeti veca opasnost nego ijednom covijeku ovog svijeta!!! Nikad u zivotu nisam vidjela nesto ljepse od zivotinje!!! Preslatki su, svako na svoj nacun.

Pa ljudovi ja sam u sedmom nebu!!! Neznam za vas, ali ja sam si ispunila srce ljubavlju!!! Trenutaco sam zaljubljena u dvije stvari na ovom jebenom svijetu i bez razmisljanja bih dala svoj zivot za njih. Naravno to je Marino i najlijepsa bica ovog svijeta- zivotinje!!!


JA ODLUCIH VAS MALO ZAMARAT SVOJIM OBITELJSKIM PROBLIEMIMA. (bas mi vas je zao)

Moja je obitelj uzasno naorna.Sve ijedan problem iskaljuju na nama. (meni i bratu) Oni pokusavaju ostvarit dogogodisnji poslovni plan (otvoriti kozmeticki salon), ali na svakom novom koraku prema naprijed naidu na neku debilsku zapreku zbog koje e raspizde, pozivcane, podemone... headbang mad burninmad Jedan njihov veliki problem je taj sto nikad nebi jedan drugog podrzavali. Neznaju na lijepi nacin reci da neko nesto krivo radi, a kamoli jos to da i prihvate. Uvijek jedan drugog ponizavaju.namcor
Naravno, tu svu svoju frustraciju iskaljuju na nama, a mi ni bogu ni ocu svemogucem nis skrivili.lud
Svaku nasu rijec, korak, nas pokusaj pomoci krivo protumace. (naravno u losem smislu) No moja je obitelj i kad nemaju problema naporna. Stara mi uvijek govori kad god treba da me negdje odveze da uopce nije problem. Naravno to meni uopce nije tesko palo... No, svaki put kad je pitam da me negdje odveze izdere se na mene koda sam joj pobila cijelu familiju i kaze da nije ona taksi sluzba. (pa nek ode u tri ...)
Slijedeci put je nisam htijela pitati da me negdje odveze jer bi se opet izderala na mene. No iz nekog neobjasnjenog razloga dode do mene i sama se ponudi da me odveze. Iz nekog neobjasnjenog razloga kaze: " boze, Tonka Zasto me ne pitas da te odvezem. Znas da je to meni najmanjim problem: (oh Yes!!!)
No, evo opet problema. Kako to meni opet nije uopce tesko palo i kako je rekla da je sacekam pet minuta, ja naivac prihvatim ponudu. Zamislim se i kazem si: " Sta meni znaci pet minuta vise manje u mom fucking zivotu?!" No, ja naivac koda neznam sta mojoj staroj znaci pet minuta: ( 5min=1h i 5 min OH YES)
Uvijek mi upropastava planove. Nebi bilo dogovora koji ona nebi sjebala!!!headbang
Kad god pomislim da mi ovaj dan nista nece upropasti, nadu moji starci!!! MUNI!!!mad
I tako ja sva bijesna moram izaci van. ( to inace nije dobro po zivot za neke ljude)
Uvijek se nadu tu moji vijerni psi (prijatelji) na koje cu izbaciti svoj bijes.headbang Oni isto ni krivi ni duzni. Naravno tu naide i moja jedina ljubav koja bi mumiju digla iz bedare i podigla joj smajl na facu. cerek Njega nikad u zivotu nebi mogla udariti ili slicno. (mos se mislit)cerek

Ah! Uz sva ova duga dosadna blebetanja dolazim do zakljucka!!! (WOW!!! Ja dolazim do nekog zakljucka: Molim aplauz) Kao sto meni moji najvjerniji psi i moja jedina ljubav naidu u vrijeme kad sam bijesna ko pas tako ja i moj brat naidemo svojim starcima koji isto imaju potrebu da svoj bijes izbace na nekog. Naravno uvijek ce se iskaljivat na nama jer znaju da cemo mi to morat primit kako znamo i umijemo, i znaju da se necemo moci uvrijediti (to je bolje u nasem interesu)...
Ponekad jedva cekam da odrastem, da se maknem od njihovih cijepidlacenja i njihovih nazedovoljnih zivota, no tek onda shvatim da bi izgubila pol svog zivota, svog ideala, svoje dijetinjstvo... yes Tek tada shvatim da nisu oni uzrok mog bijesa nego moje dijetinjasto, nepromisljeno ponasanje. Tek tad shvatim da su mi oni sve na svijetu i da ce biti uz mene i poslije svoje smrti... ne pitaj te kako... Tek tad shvatim da mi oni znace vise od bilo kojeg prijatelja ili decka.

NISTA MI NECE POKVARIT OVAI DANI,
NIKAKVI CRNJACI I RUZNE STVATRI...



OVO JE VRIJEDNO SPOMENA:

23.10.2006. PONEDELJAK PROVALE 8.C RAZREDA:

Ja i Lidija se dosadujemo na satu fizike, dok profka tupi o Voltu i njegovim Zn i Cu plocicama koje je uronio u slanu vodu... blabla, a na sto ce Lidija:
"Iz cega mi dolazimo do zakljucka da je Volta imao punooo slobodnog vremena!!!"


Profka:"Iva, kad se javljaju najcesce munje?"
Iva:"Joj, nisam sigurna."
Profka:"Pa za vrijeme oluje, Iva!"
Iva:"E bas to!"


Profka:"Kako se zove staza munje?"
Lidija:"Staza iluminacije."
Profka:"Ne Lidija! Jednostavno Kanal!"
Lidija:"Kvragu! Hm... to mi je bila druga opcija..."
(Petnaest minuta poslije)Lidija: "Keza, To mi uopce nije bila druga opcija, to sam tek tako rekla!"
Oh da! Nakraju je dobila pet!!! Uopce nije humana!!!


Profka cita ocijene: "Buterin pet, Grubic tri, Butkovic pet..."
Golub:"Butko, sram te bilo!!!"


Lidija:"Profesorice, otkud skoli pare za laptop???"
Rene:"Od osiguranj!!!"


Pola razreda umire od smijeha (nemem pojma zasto), A na to ce ti LIdija:"Sta je smijesno???"
Tena je na to pitanje pukla u jos veci smijeh i kroz mucanje rekla: "Keza, jebote!!! Lidija i Iva pitaju sta je smijesno, a znas da mi njih inace to pitamo!!!"


Cijeli razred "kise" (mi smo bolesne dijeca). Ljudima je bilo malo dosadno na satu pa su trazili naki novi nacin komuniciranja. No, po obicaju nasa maskota razreda Ingrid Babic po obicaju mora izvalit nesto glupo: " Ljudi, da li vas jos drzi (prehlada) od ekskurzije?" (Vazno da je ekskurija bila prije tri i pol tjedna!!!)headbang


Profesor: "Kezic, U cemu je razika?"
Ja: "AAA... Mogu na wc-e?!"


Beka: "Ja nosim 3!!!" (grudnjaka)
Iva: "Ja nosim 1!!!
Beka: "Ti nosis polovicu!!!"


Iva: "Beka, si ti glupa? Ti fali koja ograda u glavi???"


Beka: "Lidija, sanjala sam da se Iva i Stiven mrce!!!" ( samo da se zna da su njih dvoje bratici)


Lidija: "Ej, pa Palach ima bolje wc-e nego nasa skola!!!"


Ima jos puno provala koje je nemoguce obijasnit rijecima! Jednostavno ih morate vlastitim ocima vidjet i vlastitim usima cut! Pa ljudovi saljem vam velike pozdrave imaj te mi ugodan dan!!! Velika pusa za moju jedinu ljubav!!!kiss cerek
wavemahwavemahwavemahwave





|..pljuni.. 13| ..pa prilipi...| *|

petak, 20.10.2006.

STOP NASILJU PREMA ZIVOTINJAMA!!!

OVO JE UZAS!!! NIKAD U ZIVOTU NISAM MOGLA ZAMISLIT KAKO LJUDi MOGU BITI OKRUTNI!!! MISLIM JA SAM ODUVIJEK ZNALA DA SU LJUDI NEHUMANI I PODLI I I I ... NEZNAM STA!!! JAKO SAM FRUSTRIRANA!!! KOPKAM PO INTERNETU, TRAZIM SLIKE KONJA JER IH OBOZAVAM. TO SU NAJPLEMENITIJE ZIVOTINJE NA SVIJETU I NAIDEM NA OVAJ CLANAK:


03.07.06. Konji s otvorenim ranama tegle drva

Prijatelji životinja prijavljuju šokantno stanje radnih konja kod Bregane

Nakon brojnih dojava građana o stravičnom prizoru konja koji svakodnevno vuku drva iz šume za Šumariju Samobor, Prijatelji životinja obišli su ruševnu štalu uz cestu kod Bregane iza Eko sela, za koju se jedino prema hrpi gnoja može pretpostaviti da je 'nastanjena'.

U štali se nalaze konji sa živim ranama po svojim izmučenim tijelima, a koliku patnju proživljavaju vukući drva vidi se po njihovom praznom beživotnom pogledu koji govori o još jednoj ljudskoj bezobzirnosti prema drugim životinjskim vrstama.

Otvorene rane na njihovim mršavim tijelima svaki dan nanovo krvare od trenja znoja, prljavštine i teškog tereta kojeg su prisiljeni nositi. Preko tijela su im prebačene već potpuno krute deke i sedla za vuču, na koja im vežu teška drva koja do same granice izdržljivosti moraju vući iz šume.

Vlasnik konja je, no nikako i skrbnik, Dario Jurić, s registriranim obrtom naziva Promet Jurić, drvo, sječa i izvlačenje, Donji Macelj 74, 49225 Donji Macelj. Prijatelji životinja prijavili su Jurića zbog prisiljavanja životinja na preteški rad i napore veterinarskoj inspekciji (čl.5.1. Zakona o dobrobiti životinja) te su podigli kaznenu prijavu zbog kaznenog djela (čl. 260 Kaznenog zakona) namjernog teškog zlostavljanja i mučenja životinja.

Prijatelji životinja osuđuju i ravnodušnost Šumarije Samobor za koju ti bespomoćni konji drva i vuku, a apeliraju da se izrabljivanje životinja zbog ljudskog profita i namjerno izlaganje patnji moraju javno osuditi i strogo kažnjavati.

Iako su zgroženi građani i inspekcijske službe vidjeli izranjavane i iscrpljene konje koje vlasnik Dario Jurić iskorištava za vuču drva u Bregani, konjima prijeti ponovno maltretiranje, izrabljivanje i ranjavanje. Nakon što su Prijatelji životinja prijavili Daria Jurića veterinarskoj inspekciji i podnijeli kaznenu prijavu Općinskom državnom odvjetništvu, krajnje izmučeni konji zbog težine rana na tijelu i zadobivenih ozljeda trebaju potpuni prestanak rada i dugotrajnu odgovornu njegu i veterinarski nadzor, koju im vlasnik zasigurno neće pružiti.


Zbog nemara i nezainteresiranosti veterinarske inspekcije koja teške rane na tijelu konja smatra ‘normalnima’, jedan je konj već umro. Sramotno je da predstavnici veterinarske struke u Hrvatskoj minoriziraju mučenje i patnju životinja kojoj svjedoče i da, umjesto da postupe sukladno svojim ovlastima, štite zlostavljače životinja umjesto da štite životinje. Kao udruga se redovito susrećemo s nezainteresiranošću veterinarskih inspektora da u okvirima svoje struke pomognu životinjama i da aktivno surađuju s udrugama za zaštitu životinja, koje nakon dojava građana nemaju ovlasti učiniti ništa više nego slati prijave i zatražiti intervenciju veterinarske inspekcije.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

alt="Image and video hosting by TinyPic">



KOJI BI NORMALAN COVIJEK RADIO OVO OVAKO PREKRASNOJ ZIVOTINJI????? STA JE TA ZIVOTINJA NJEMU TOLIKO SKRIVILA DA JOJ TO RADI????? PA KOJI VAM JE KURAC, LJUDI????
NO NE SAMO DA SAM NAISLA NA TAJ CLANAK NEGO GLEDAJ OVE SLIKE:


Pokusi na zivotinjama:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ZAMISLI SAMO DA TEBI NEKO OVAKO PRCKA PO MOZGU KO OVOM JADNOM ZECICU!!! JOOOOOOOJJJJJJJ!!!!!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

KOJI SU TO SAMO GADOVI!!! KAKO IM SE NE GADI RADIT TE SVE POKUSE NA TI JADNIM, BESPOMOCNIM ZIVOTINJAMA!!! KAKO IM SAMO NIJE ZAO TO RADIT!!! GRRRRRRRRRRRR.... UZASNO SAM POTRESENA SVIM OVIM SLIKAMA I VJERUJEM I DA STE I I VI!!!! UBITI KO NEBI!!!!
Ndamam se da vam nisam zgadila dan jer sebi vjerujte mi jesam. Sva se tresem i nemogu prestat plakat. Uopce se ne osijecam jedno zbog toga. UZASNO SAM LJUTA TO JE JEDINO!!! POZDRAV LJUDI!!!



|..pljuni.. 13| ..pa prilipi...| *|

četvrtak, 19.10.2006.

HALUCINACIJE VLADAJU OSNOVNOM SKOLOM TURNIC IZRAZITO U 8.C RAZREDU!!!

Pocelo je pocelo!!! Pubertet nas hvata ljudi, aaaaaa to uopce nije humano!!!!bangmad

Marina nam se totalno pohuliganila. zujo Ta cura uvijek ima zadacu, uvijek nize petice, uvijek je pristojna... No ocito ju je uhvatio pubertet. Pocela je dizati noge na stol!!! rolleyes Danas nije imala zadacu iz povijesti i to je onako flegma rekla. Ludnica ljudi!!!!headbang Neznam sta da vam kazem. Neke cure u razredu su se malo uozbiljila. No decki neki su u jako velikom zaostatku. Ma ko ih jebe...

Danas je bilo puno provala. Djeca usla u pubertet i odma krenuli halucinirati!!! BOZEEE!!!

1. izjava od Marine koja je bila upucena meni:
Keza ti si se u zadnj vrijeme pretvorila u mrtvopuhalo, ali stvarno!!!bang headbang nut dead thumbup smijeh

2. izjava od Renea:
Keza: Rene, you are man for sale!!!! hahahahah
Rene: Bravo.
Bolesno, zar ne?! bang bang lud

3. ovo nije izjava nego jedna rijec koja me cijeli dan prati:
__________Golubic:GARY!
2min poslije Golubic:GARY!
3min poslije Golubic:GARY!
Na svakoj klupi by Golubic: GARY!!!

JOJ A TAJ GARY!!! BOLEST!!!lud lud lud

4. glupa izjava od Matije. Glupa ko dvije glupe:
Matija: Kako je Azra glupa!!!
Pet minuta poslije pjevusi pjesmu od Lane!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!
Mislim da je ovo najbolja izjava ko je itko cuo!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...
=smijeh headbang lud wink thumbup

5. izjava od casne. To je provala jos od sedmog razreda, ali je glupa ko tri glupe tako da sam je zapamtila:
Ja drzim prekrizene noge, a na to ce casna: Antonija, kakve to bludne radnje radis!!!
HAHAHAH!!! TO MOZE SAMO NASA CASNA REC!!! HAHAHAHA

6. izjava isto od casne:
Tena i Toni se zvale ispred ucionice iz vjeronauka i izleti casna i rece: Djeco, pocinili ste jako velik grijeh. Znate grijeh vam se ljubit prije braka. Zvat cu vam roditelje da malo popricam s njima o vasem ponasanju prema ovoj vjeri!!! HAHAHAHAHA!!! OVA JOJ JE JOS BOLJA!!!

Na to smo joj mi napisali malu pjesmicu:
Ljubiti se nije grijeh, zivota mi mog. Isus Krist rekao je ljubi bliznjeg svog!!!kiss

Danas mi je bas bio human dan!!! Ipak sam vidjela Marinota!!! JUHUUUUU!!!!!cerek cerek cerek cerek

Jednu stvar bi jedino voljela:

VRATITE MI NA TELEVIZIJU NOVE EPIZODE DRAGON BALL Z-a!!!blabla

Evo par njihovih slika meni najdraze:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ZAMISLI SAMO DA IMAS TAKAV ZIVOT. A DA NEBI UZIVALA!!! CIJELA EKIPA ZAJEDNO KOJA JE UVIJEK SPREMNA NA NEKI FAJT I TO SA SPRDANCIJOM RADE!!! ZAKON!!!

LJudovi veliki vam pozdrav i pšuse od pakla do raja koje saljem svojoj ljubavi!!! wave mah kiss cerek

|..pljuni.. 7| ..pa prilipi...| *|

utorak, 17.10.2006.

NAJDRAZI GARFIELD!!!

Danas sam odlucila napisati post o Garfieldu. Ukratko cu vam prikazati njegovog stvoritelja Jima Davidsa i ostalu ekipu. Pa da pocnem.

Vjerojatno svako dijete na svijetu danas zna tko je Garfield, ali ipak treba reći koju riječ o njemu jer je to svakako junak koji zaslužuje da se nadje medju onima kojima je posvećen prostor na ovim stranicama. Garfield je najljenija i vjerojatno najdeblja mačka na svijetu, a uz to još i lazanjoljubac («Još nisam sreo lazanju koja mi se nije svidjela»). U početku je bio još deblji, ali se njegov izgled vrlo brzo transformirao u današnji. To je izgled koji su milioni ljudi zavoljeli, a Jim Davis, čovjek koji je Garfieldu udahnuo život, se ne trudi da ga mijenja. Iz svake dlake Garfieldovog krzna izbijaju ironija i sarkazam pa je to i to je osnova na kojoj Davis gradi humor stripa. Svijet ga je zato brzo i prihvatio, jer kako sam Jim Davis kaze "Garfield je čovjek u tijelu mačka!"

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Jim Davis je rodjen 28.7.1945. godine u Marionu u Indijani u Sjedinjenim Državama kao sin Jima i Betty. Kao dječak, Jim je bio asmatičar, te zbog toga često prikovan za krevet. Vrijeme je provodio crtajući i ubrzo počinje da se interesira za strip. Ova ljubav, jednom probudjena, nije Jima napustila nikada. Nakon završenog koledža Ball State University u Indijani, radi najprije u lokalnoj agenciji za advertising, a zatim kao pomoćnik crtača Tom Ryana na njegovom stripu Tumbleweeds. Takodjer pokušava da stvori svog junaka. Bilo ih je nekoliko, koji bi se mogli nazvati najviše pokušajima, a prvi zapaženiji bila je stjenica po imenu Gnorm Gnat. Medjutim sa Gnorm Gnatom Jimu slabo ide. Svoj strip objavljuje u samo jednim lokalnim novinama. Mnogi ga izdavači odbijaju, jer "iako je sve to zabavno, ko još želi čitati strip o stjenici?!" Tada se posvetio proučavanju aktualnog stripa i zapazio da postoji mnoštvo pasa junaka, a da mačaka gotovo uopće i nema. Novi pokušaj je bio evociran i uspomenama iz detinjstva, jer na farmi na kojoj je odrastao njegova parodica je uvijek imala mnoštvo mačaka. Strip je stvoren u kuhinji Mama Leone's italijanskog restorana, pa mačak po imenu Garfield, vjerovatno zbog toga obožava da jede, a najvise lazanje. "Uzeo sam iz sjećanja sve osobine mačaka koje sam imao, a moja porodica ih je na farmi imala desetine, i te karakterne crte pomiješao sa crtama mog dede Jamesa Garfielda Davisa". Ovim je otkriveno i porijeklo Garfieldovog neobičnog imena.

Tko su Garfield i njegovi prijatelji? Kao što smo već rekli, Garfield je najljenija mačka na svijetu, lazanjoljubac koji obožava gurati Odija sa stola te grebati poštara. Garfield mrzi ponedjeljke, pauke, dijetu i svoju vagu koja mu se često ruga. Također mrzi i malu, umiljatu mačkicu – Nermala. Garfield također posjeduje veliku brzinu i energiju kada se radi o hrani. Posebno mu je zadovoljstvo pojesti Jonov i Odijev ručak uz svoga. Mačka, koja bi trebala loviti miševe je prelijena za njih, te ih ne smeta u uništavanju kuće i odnošenju hrane. Posebno su zanimljive epizode stripa u kojima Jon pokušava natjerati Garfielda da istrijebi miševe iz kuće, koje Garfield rješava na komičan način. Poznati su i Garfieldovi nastupi na kućnoj ogradi koji završavaju neslavno, ali Garfield se ne predaje i stalno pokušava ponovo nastupiti. Garfield također ima svoju veliku ljubav-macu Arlene kojoj neprestano udvara, ali većinom bezuspješno. Arlene se prvi put pojavila 17.12.1980. godine i otada je neizostavni dio Garfieldova života. Nažalost Arlene nikad neće zavoliti Garfielda jer on previše voli sebe, a baš je to ono što ona mrzi. Jadni Garfield. Garfieldovo vječno pitanje o njoj jest čemu služi njezin razmak među zubima, na koje mu ona ne odgovara. Također treba spomenuti i Garfieldova najboljeg prijetelja- Pookyja njegovog plišanog medvjedića koji nikada ne govori, ali je «vrlo dobar slušalac». Star je koliko i Garfield i Garfield se jedino njemu povjerava. Uvijek spava s njim u krevetu i Garfield bez njega ne može zaspati.


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Odie - vjerni Garfieldov pratitelj pas. Najgluplji dio stripa, ali i najsimpatičniji. Žuti pas, sa dugim isplaženim jezikom (kojega Garfield često veže). Prvi put se u stripu pojavio 8.10.1978. godine. Kada se prvi put pojavio, pripadao je Jonovom cimeru Lymanu, koji je otišao iz stripa, ali je Odie ostao. Odie je glupi pas, koji nikad ništa ne shvaća, ali jako voli Garfielda. Ovoga to često iznervira, pa na njihovom medjusobnom odnosu Davis često bazira humorističke momente. Tokom godina Odie je bio nebrojeno puta šutnut sa kuhinjskog stola. Način na koji Garfield iskazuje svoju nesumnjivu ljubav prema Odieu mogao bi sa uporediti sa "bolnom ljubavlju" mace Size u Herrimanovoj Crazy cat.
Jon: Garfielde, jesi li gladan???
Garfield: A je li Odie glup???

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Jon Arbuckle - Garfieldov vlasnik. Slabić, vječni pehist, neuspješan u ljubavi, ali ogledalo ljubavi prema Garfieldu, pristojnosti, i svih ostalih dobrih osobina koje Garfield nema. Za Garfielda je Jon tu da mu daje hranu, krevet te televiziju. Jon je najčešće nesretni gubitnik u stripu. Razlog zašto Jona cure odbijaju je zato što je dosadan i staromodan. Takvog ga i Garfield stalno ismijava, ali u rijetkim Garfieldovim ozbiljnim trenutcima doznajemo kako je on ustvari jako privržen Jonu i kako voli Jona iako to ne želi priznati. Takva povezanost Garfielda, Jona, pa i Odia je ono što me je privuklo ovome stripu. Njegova velika ljubav je veterinarka Liz kojoj on često vodi Garfielda u nadi da će ona s njim jednom izaći. Možda Jon jednom uspije odvesti Liz na večeru, ali se Garfield nikada neće otarasiti Nermala (mali umiljati mačak kojega svi vole - osim Garfielda, naravno- koji ga kada ga ovaj najviše iživcira, pošalje ga u Abu Dhabi ili neku drugu egzotičnu zemlju) Kroz strip se provlači još puno likova kao Jonovi roditelji i brat Dave čiji dolazak u velegrad Garfield uvijek poprati ciničnim komentarom. Tipični seljaci poput njih, koji u grad dovode pijetla da ih budi, su ustvari «nacrtani» roditelji autora stripa Jima Davisa. Često se pojavljuje i poštar kojega Garfield očerupa. Garfield je još jedan strip junak čiji su uspjeh i slavu slijedile brojne ekranizacije u crtanim filmovima. 1988. je pokrenut i serijal crtanih filmova "Garfield and Friends", koji je takodjer doživio uspjeh. Od devedesetih naovamo, Garfield je junak brojnih kompjuterskih igara. Sam strip spada u najprodavanije i najviše objavljivane u posljednjoj četvrtini prošlog vijeka. Neke cifre su zaista impresivne. Objavljivan je na preko 25 jezika u visš od 70 država svijeta i sa više od 220 miliona ljubitelja koji svaki dan pročitaju novi kaiš Garfieldovih avantura. Od svih zbirki kaiša koje je objavila izdavačka kuća Ballantine Books, čak 33 su bile na The New York Times Best Sellers list, a 11 naslova stiglo je i do prvog mjesta. Za samog Garfielda se još može reći i da je vjerovatno jedan od najprepoznatljivijih i samim tim najkomercijalnijih junaka današnjice, pa ne čudi što je čest motiv razglednica, suvenira, igračaka i reklama.

Image and video hosting by TinyPic

|..pljuni.. 6| ..pa prilipi...| *|

ponedjeljak, 16.10.2006.

POST ZA TENU!!!

PRVO ZELIM SE ISPRICAT TENI ZBOG MOG NAPADNOG POSTA NA NJU! NEKE STVARI SAM REKLA KOJE NISAM TREBALA. ZAO MI JE AKO SAM IKOG POVRIJEDILA!!! NO KO VAS JEBE!!!thumbupsmokin

Moji su zivci bili potaknuti jucer na neke stvarcice koje sam napisala u proslom postu. Malo sam pretjerala i plitke isprike. U vezi Tene i onog decka sam se prevarila i zao mi je sto sam onako napala Tenu. To nije bilo humano od mene. Za sve znatizeljne ljude cu ukratko prepricat nas danasnji razgovor.
Ja i Tena smo otisle u skolski wc-e i zapalile cigaru. Ljepo sam joj rekla da me nazivcirala sa svojim ispadom na rodendanu. Prvo je govorila mozda je i bolje da nema alkohola jer bi se neko mogao napit. Poslije kazem svima da nece moci puno pit i dignu frku oko toga i onda se Tena jedina slozila samnom da je to najbolje i nakraju je ispalo da se ona malo kurcila i napila. No, ja i ona smo to rijesile i danas je sve proslo super. thumbup
Veliki kiss za Tenu i the end kiss

|..pljuni.. 6| ..pa prilipi...| *|

nedjelja, 15.10.2006.

SRETAN MI ROĐKAS, LJUDI!!!

Danas sam napunila punih 14. godina!!! Velike pohvale za mene!!!yes
Rođendan je bio legendaran.thumbup Pili smo, zderalismo, plesali smo, pjevali smo, podjebavali se, mazili se, oh da i pusili!!! Ma bilo je zakon. Jedna se osoba tako osramotila na mom rodendanu. Ta osoba je napravila tako sranje zbog kojeg smo svi mi skupa sa njom mogli najebat.namcorrofl Cura se napila i lijepo izrigala. Srecom moja je stara bila toliko tolerantna da je to za popizdit!!!
Cura se voli kurcit, pa nek ona tako i dalj radi. Nitko joj nece progledat kroz prste. Osim jedne osobe koja je uzasno vezene za nju. Decko ne shvaca da ga cura vrti oko malog prsta. Ma hocu, ma nece, neznam. Pa znas ta Tena uopce nisi humana! S cim je taj decko zasluzio da se ti tako ponasas prema njemu.
Tena dosadna si tema tak da se ja bacam na ostalu ekipu koja je stvarno zakon!!!
Zelim se prvo zahvaliti za lijepo ponasanje u kaficu!!! Stvarno ste bili realni, jest da su mogli biti bolji no svaka cast!!! Moj rodendan nebi bio ovako dobar da nije bilo jedne osobe a mislim da svi znamo ko je ta osoba (Marino)! Uljepsao mi je rodendan do bola!!! cerekblabla
Ta osoba mene moze rasplakati jednom prokletom recenicom!!! JOJ!!! VOLIM GA VISE OD SVEGA!!!cerekcerekkiss
Uzasno mi je zao sto Steka nije dosao na rodendan!!! Nije ekipa ista bez njga! rolleyes
Najljepsi rođendan koji sam ikada imala!!! Sad se vidi tek ko su ti pravi prijatelji!!! Zao mi je sto se Nora i njezin Marino nisu vise uklopili, ali ako je njima bilo dobro meni je jos bolje!!!

LJUDI, RULATE!!!!!!!!!!thumbupthumbupthumbupthumbup

LIDIJA ZAO MI JE STO SI PROPUSTILA FENOMENALNU ZABAVU!!! TESKA ZAJEBANCIJA!!!

Ljudi moram strebat kemiju i fiziku. ppppppoooooooooooooooZZZzzzZZZ
wavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwave kiss za the end!!! kiss

|..pljuni.. 7| ..pa prilipi...| *|

petak, 13.10.2006.

OVAJ POST POSVECUJEM SVIM SPORTASIMA OVOG SVIJETA!!!

Roditelji, braco, sestre, prijatelji, dodite sutra u Dvoranu mladosti na Trsat i pogledajte natjecanje u Taekwondo-u. Doci ce puno mladih narastaja koji su naporno trenirali, koji su dosli sa punim srcima i zeljom za nekim boljim uspijehom. Podrzite ih u tom pothvatu da dobiju bar malo samopouzdanja. Nekoj djeci ce mozda biti ovo prvo natjecanj u zivotu i stvarno ce im dobro doci bilo kakva dusevna pomoc. No, ne samo da ce i njima pomoc, nego cete se i vi bolje osjecat. Uvijek dobro dode da se nade neka osoba koja cvrsto vjeruje u vas, da vjeruje da mozes postici neki uspijeh koji je nedostupan i nekim boljim sportasima nego sto ste vi! Naravno tu ce uvijek biti trener koji vjeruje u svaki kur... no, to nije isto kao kad imas neku osobu koja ti je ful bliska i ona to stvarno vjeruje. (Zadnje dvije recenice su psvecene Marinotu!) yesthumbup

Taekwondo je jedan od grubljih sportova i treba puno dati od sebe. Treba se i fizicki i psihicki spremit za bilo kakav potez.yes U ovom sportu se nemozes dokazat ako samo udaras bez veze i ne razmisljas kako udaras niti gdje udaras. Prvo se treba malo razmislit kako, gdje, sta. Naravno ti nemas vremena u borbi da razmisljas kako ces udarit. Za to sluze naporni treninzi. Ponekad treba proci i godinu dana i vise da bi usavrsio tehniku jednog udarca. Ljudi stvarno sam ocarana bilo kojim sportom, posebno taekwondo-om jer svaki sport trazi da malo razmislis. Voljela bi da svaki pravi sportas misli isto ko i ja jer je to ubiti totalna istina. Ako itko, ista od vas koji mi sad citate post trenirate zamislite se malo, prosvrljajte po tim svojim glavama i upitaj te se da li ste ikad stvarno ponekad razmisljali o onome sto sad radite na treningu i sami cete vidjet da treba malo vise razmislit o postupcima i da ce rezultati s vremena na vrijema sve biti bolji i bolji.

Nadam se da sam neke citatelje stvarno navela da malo razmisle o bilo kojim svojim postupcima. Ne samo u sportu, nego i u svom svakodnevnom zivotu!!!

...

Velike pohvale Andreju Gudcu. Decko je za sve pohvale svijeta za svoje rezultate u zadnje tri godine. Andrej je drzavni, svijetski i europski prvak u taekwondo-u i kickboxingu!!! thumbup

Velike pohvale svim hrvatskim vrhunskim sportasima.

Najvece zahvale mom treneru Branku Fibingeru koji me naucio cijenit sav taj trud na treningu i koji me naucio razmisljat dok treniram!!! smijeh

Naravno, tu moram i zahvaliti svojoj staroj koja me bodrila, mazila, pazila, i ono najvaznije podrzavala na svakom mom natjecanju. Nema te pojma koliko to moze dirnuti neke osobe poput mene.

I secer na kraju zahvaljujem se Marinotu koji mi je dao ideju za ovaj post i sto mi je danas dao toliko samo pouzdanja da sam se umislila!!! wink Nadam se da ce uspijeti sutra doci na natjecanje jer bi voljela dobiti koji komentar na moju borbu!kiss

POOOOOOOOOZZZZZZZZZZZZZZZ
thumbup wavemahwavewavemahwavemahwavewavemah

|..pljuni.. 4| ..pa prilipi...| *|

...

JOS SAMO JEDAN DAN DO MOG ROĐENDANA!!!thumbupthumbup

POOOOOOOZZZZZZ wavemahwavemahwavemah
KISS kisskisskisskiss

|..pljuni.. 0| ..pa prilipi...| *|

četvrtak, 12.10.2006.

BRAČA I SESTRE...

PREPORUKA: NEJEDITE RUCAK KOJI SU VAM SKUHALI VASA BRACA ILI SESTRE!!!
Svi vam uvijek govore da je bratska ljubav neopisiva, da se ne svadamo sa bratom/sestrom. Da budemo dobri jedan prema drugome. Da si uvijek pomazemo kad treba pomoc. Da ce ti oni uvijek pomoci. bla bla!!! Svi vam lazu!ludlud
Moja jedini, najdrazi brat mi je skuhao rucak. To mi je bio jedan od boljih jela koje je on skuhao.njaminjami Čak sam pojela dva puna tanjura pašte bolonjes, no navecer sam povratila cetiri puta!!!nut Sutradan, popodne sam otisla kod doktora i PIKALI SU ME!!!blablablabla
Nakraju se uspostavilo da sam si otrovala zeludac. Hvala braco!burninmad
Nakraju ga ipak volim vise od svega na ovom svijetu jer me ipak on izvlaci iz govana kad nesto zabrljam doma. Kad god ga nesto zamolim rado mi pomogne. Ponekad me zna zamalo udavit svojim smrdljiv carapama koje su stajale tjedan dana iza vrata, no nema veze ja njga ipak volim i to je sve dio bratske ljubavi.thumbupthumbup


NEHUMAN DANASNJI DAN!!!

Danas su svi ne humani!!!headbang Marino je priznao da je umisljen i to uopce nije bilo humano od njega!!! no Ribaric mi nije dao griz sendvica i to isto nije bilo humano!burninmad Tena mi je ukrala kekse ni to nije bilo humano!!! AAAAAAAAAAAAAAA!!!!mad DAN UOPCE NIJE HUMAN!!!puknucu
No nema veze nece mi nista pokvarit dane do mog rođendana! jos sam tri dana!thumbup
U subotu imam natjecanje u Dvorani mladosti! Croatia open 2006. To je natjecanje u formama i borbama za mlade i starije kadete, juniore i seniore u Tae kwon do-u I.T.F. thumbup
To natjecanje organizira moj klub. Ja se cvrsto nadam prvom mjestu u formama, a bilo bi pozeljno u borbama. To je ipak nase natjecanje, nas teren, nasi sudci! Bsmokinit ce nesto!!! A poslije natjecanja trk u Q BAR na party!
Slavim rođendan!!!partysmokinthumbup
Jedva cekam!!! Ipak je to moj rođendan, a i vidjet cu Marina!!!kiss AHUUUU!!!!!naughty
PA LJUDI JAVIM VAM SE JA NEZNAM VISE STA DA VAM KAZEM NEGO POOZZZZZZZZ

wavemahthumbupwavemahthumbupwavemahthumbupwavemahthumbupwavemahthumbup

|..pljuni.. 3| ..pa prilipi...| *|

nedjelja, 08.10.2006.

"Najbolja ekskurzija ko je itko ikad imao!!!"

Mos se mislit da je to bila najbolja ekskurzija na svijetu!!!Nemogu rec da nije bilo i dobrih stvari ,ali mogu reci da ih je bilo malo. Pocet cu od prvog dana.

PRVI DAN 5.10.2006. CETVRTAK

Krenuli smo u pet sati iz Rijeke. Put nije bio bas naporan. na pol puta sam se posvadala sa Lidijom. Ful mi je digla tlak. Bila sam se rasplakala i nisam mogla stat plakat. Prvo sam mislila da placem zbog nase svade, ali ubite sam plakala jer su mi svi nedostajali. Ive mi je bila poslala poruku da joj ful falim, da nije isto pit jutarnju kavu bez mene. Pa mi je Marino poslao poruku. Rekao mi je da radim sranja u granici normale i da mu je zao sto ne moze sa mnom i da jedva ceka da se vratim. I puno toga se jos nakupilo.namcornamcor
Dosli smo u Split oko 12h. Isli smo u podrume Dioklecijanove palace. Vodic je bio ful naporan. jedino sto mi je ostalo zarezano donikle u pamcenju to je bilo deset dokaza da je Isus Krist dalmatinac.

DESET DOKAZA DA JE ISUS KRIST DALMATINAC:headbang
1. jeo je ribu i pio je vino.party
2. nosio je sandalesmokin
3. bio je ljen. radio je kod oca u radioni kao svaki dalmatinac.zijev
4. bio je skrt. pretvarao je vodu u vino i djelio je jedan kruh sa ostalima.greedy
5. na posljenjoj veceri rasirio je ruke i pitao ko ce sve ovo platiti.bang
6. bio je malo lud. umislio si je da je bog i da je njegova majka bila djevica. mos se mislit.lud
7. lovio je ribu sa svojim ucenicima.
Ima ih jos ali ih se ja nemeram sjetit.thumbupthumbup


No, jos ne mogu vjerovat da se sve sjecam gdja se sta nalazi u Splitu makar sto sam bila samo dva puta proslo ljeto. Poslije smo imali nekih dva sata slobodnog vremena. Sjeli smo u neki kafic pod imenom Puls. Kafic je bio fenomenalan. cak su meni, zamislite meni koja imam 13 godina i usput sad mi je rodendan u nedelju 15.10., i koja sam visoka metar i zilet i skoro ravna ko daska su mi prodali moje najdraze alkoholno pice, Amaro. To je bilo nesto pohvalno za mene!partythumbupOko 7h smo dosli u Ploce. Smjestili se u sobe. Vazno da je u sobama bilo televizije, a kosa za smece nebang Nakon vecere koja je bila odvratna isli smo u grad. Naletile smo na jedan kafic u kojem je radio prezgodni, mladi, splicanin. wownut
Navecer smo svi bili u sobama pijani ko majke. Zaspala sam oko cetiri ujutro.

DRUGI DAN 6.10.2006. PETAK

Ujutro sam se digla sa glavoboljo, upalom misica, sva prehladena i puna plikova od komaraca. Kako bi Lidija rekla:

Imam Mont Everest na ruca!!!
headbang Nebi ja nista rekla da su oni mene izgrizli smo po rukama, ne oni su mene svugdje izgrizli kad ba samo neko vidio gdje sve imam vrhove Mont Everesta pomislio bi da sam se setala po gradu gola. Jedina dobra stvar je bila ta da su bili uzasno spori, ali ih zato uopce nisio osjtio dok bi te grizli.Kad smo dosli u Dubrovnik prvo smo imali malo slobodnog vremena. Prvo smo ja i Lidija bile na tvrdama koje su oko cijelog starog grad u Dubrovniku. Nikad u zivotu nisam vidjela nesta ljepse, lijepsi pogled. LJUDI AKO NIKAD NISTE BILI U DUBROVNILU IDITE!!! TO MORATE VIDJET NIJE NI PRIBLIZNO ISTO KAO NA TELEVIZIJI NESTO NAJLJEPSE NA SVJETU STO NEKI HRVAT MOZE VIDJET.thumbup Poslije smo svasta obisle sa vodicem. Htjela sam se ubit od dosaderofl!!! Napokon nesto dobro, Kupila sam si tregere u Urban Republicu!!! aha di ste sad, a? Sad sam kuuul & kuuul & kuuul & jesam rekla kuuul?! Poslije smo ja i Lidija otisle na cugu u najpoznatiji kafic u Dubrovniku, TALIR. U tom se kaficu skupljaju svi umjetnici. Aha opet sam ja faca!!! Oko 4:30h smo otisli svi na rucak u neku samoposlugu. ZASU!!!blabla Hrana je bila odvratna i sugava iiiii i nezam vise sta: Samo znam da je svo cudo da neko nije dobio trovanje zelutca.lud Navecer smo se svi skoro napili. Napila se i jedna cura iz mog razreda za koju niko nikad nebi rekao da ce se napit. Iva Grubic se totalno izbila. Cijelu sobu je izbljuvala.

Jedan trenutak u svom zivotu nikad necu zaboravit. U tom trenutku sam bila osjetila pravo prijateljstvo. Ja, Lidija i Tena smo sjedile na nekom molu u nekoj vukojebini, jedva cekale da neko prode sa cigarom da ga izicamo i sa dvije pive. Ful smo se zajebavale i glupirali. Zatim smo radile jeku i krepavale od smijeha!!!smijeh Nemam blage veze sta je tu bilo tako smijesno da sam ja plakala od smijeha. Popili ljudi malo previse!party
Naravno uvjek nade netko ko ce tu dobru zabavu upropastit. Ja i LIdija smo se posvadali. Ja sam mozda malo bila pre drska, ali stvarno se naljutila na mene zakurac. Ustvari niti neznam sta ju je to toliko uvrijedilo da se odma morala naljutit. No, koga briga vazno je da smo ja i ona to rijesile.thumbup Oko 4:30h i 5:00h sam zaspala.

TRECI DAN 7.10.2006. SUBOTA

Ujutro smo se svi probudili, pospremili stvari, doruckovali i krenuli na Neretvu na Fotosafari. Svima je bilo super, ali meni bome nije. Dva i pol sata vozenja na nekoj ladi bez vode, bez hrane, BEZ CIGARE!!!roflheadbangsmokin Htjela sam poludjeti, majke mi. Nakon fotosafaria smo isli na rucak koji je bio predobar. Nazderala sam se ko svinja!!! IDEMO DOMA, JUUHUU!!! Uputili smo se laganim tempom prema doma. Put je bio uzasno naporan i dosadan. Mislim da me je taj put najvise iscrpio. U Rijeku smo dosli oko 22:55h, no ja sam svratila do jednog kafica gdje se skuplja ekipa od moje stare. Tako da sam ja dosla doma tek oko cetiri ujutro.zijev

ETO LJUDI TO VAM JE BILA MOJA "SUPER" EKSKURZIJA!!! NADAM SE DA VAM JE BIO ZANIMLJIV MOJ KRATAK SAZETAK MOJE "SUPER EKSKURZIJE!bang

POOZZZZ Cujemo se ljudi!wavemahwavemahwave

|..pljuni.. 2| ..pa prilipi...| *|

srijeda, 04.10.2006.

Naporni dani...

Uzasno su mi postali naporni dani. Samo zivim za vikende! to su jedini moguci dani kad mogu vidjet svoju malu ljubav. (Marino)headbangrofl
Starci mi stalno seru zbog ocjena i mog pre dugog razgovaranja na telefon. Popizdi cu. madNeznam kako cu prezivjet jos tjedan dana bez Marinota. Sutra idem na ekskurziju, a uopce mi se neda putovat. zijevNo znam da kad vidim svoju best friendicu (Lidija) svu na brijanu i sretnom naravno da cu imati drugacije misljenje o ekskurziji. Ja se nadam!!! Poznavajuci sebe sve ce biti ok!thumbupyes
Ko jebe ove depresivne teme...

Danas sam markirala s Lidijom!! COOL, zar ne? aaa.. Di ste face sad!!! Nema boljeg provoda od markiranja s Lidijom. Teska zajebancija, zicanje cigara, cekanje Astrid na odmoru. Ovo ljeto smo se bile malo (puno) udaljile. Znalo bi proci tjedni da se mi ne vidimo, ni ne cujemo. Naravno, ja sam bila kriva za to. Upoznala sam to novo drustvo i svidjelo mi se, ali bio je problem sto Lidija nije prihvatila to drustvo, a i drustvo nije prihvatilo nju. Jednostavno nije bilo moguce druziti se sa dva drustva u isto vrijeme. Ja sam odlucila vise, puno vise vremena provoditi sa novim ljudima. Totalno sjeban situacijaludludlud
drago mi je da je sad sve po starom kod nas. Naravno, vise ne izlazimo tako cesto. Ponekad bi voljela da imam malo vise zelje za njzinim drustvom. usput veliki kiss za lidiju (ring, ring,cerek)
Lidija nam se zaljubila u jednog decka, nije vano pod kojim imenom. Cura ce izluditi s njim.eek
hahahahahahahahahahah... smijehsmijehsmijeh
Ah! Mislim da cu i ja izludjeti od ove ljubavi. Jedva cekam da vidim svoju malu ljubav. JOOOJ!!!!!! smrc... roflroflroflrofl

Pozzz... Javim se ja jos danas. Mozda.mahmahmahmahmah kisskiss

|..pljuni.. 1| ..pa prilipi...| *|

utorak, 03.10.2006.

pa od nekud se mora pocet...

Ja cu pocet odma od svog danasnjg dana. Problemi i problemi i sami problemi. Zaljubila sam se u decka kojeg nemogu tako cesto vidat.cerekcereknononamcorludzujo
Jednu vecer Marino (decko u kojeg sam se zaljubila) se pojavio na skurinjama. Isti tren kad sam ga upoznala svidio mi se. Uzasno je zabavn tip, zgodan, donekle pametan... Uostalom za sto mu i ne posjetite blog i sami utvrdate koliko je zreo za svoje godine (15. god) naughty zaustavitezemlju.blog.hr
da se ja vratim na nase upoznavanj. I tako je mene marino ocarao svojim smislom za humorom, dobroti, i naravno izgledom!!! Drugi vikend kad je dosao na skurinje sam trazila jedan broj o njega, ali naravno nebi bio on da nezajebava. cijelo vrijeme je izmisljao neke brojeve, pa mi je nakraju dao svoj broj i tek onda broj koji sam trebala. No to meni uopce nije palo tesko, uostalom meni jos bolje. I jedan dan sam ja njemu poslala poruku i tako se mi nakrju dopisivali nekih tri tjedna. Ovu subotu je dosao i mi smo zabrijali!!!zujozujozujocerek

Htjela sam ga zaklat!!! On se sjetio bas kad sam ja morala uci u kucu!!! Poludjela sam skoro. No, sad dolazi najgore kako cu ja njega vidat?! Opet ce prolazit tjedni a ja ga necu vidjet. Kako je jebeno tezak ovaj zivot!!!headbangmadburninmad

Da se ja malo bacim na ostale...
Jos samo jedan i pol dan do ekskurzije! Uopce mi se neda ici!!! Bas kad e Marino slobodan za vikend ja nemerem!!! mad AAAAAA... burninmad GRRRRRR.... headbang SMRC namcor
nA EKSKURZIJ NECU MOCI NI PITI NI PUSIT I JOS IDEMO U JEBENE PLOCE TO SAMO MOZE NAS RAZREDNIK ORGANIZIRETI. No svejedno nam je raredniklegenda. Mi smo jedini razred u skoli koji ce ici tri dana na ekskurziju koliko ja znam. partysmokincoolwavewavesmijehthumbupthumbupthumbup

Sorkač ljudi ali ceka me biologija! pozzz..mahwavemahwavemahwavewavezijev

|..pljuni.. 3| ..pa prilipi...| *|

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.