utorak, 17.06.2008.

....JoT mAlO nOgOmEtA.....kad škola nije vrijedna pisanja....

yes
eiii peoples
wave
ewo meee....
sad sam trenutno u svoojoj woljenoj školici, na satu informatike...
pa koristim situaciju, pošto je boooring, da napišem štogod novoga....
smokin

iako sam rekla da neću više ići u grad...
nisam to ispunila.....
bila sam u subotu u gradu...
baad girl..
i bilo je super...
Lonka, Myra, Svibby i ja se našle u Kaktusu....
prvo smo pile bambus, a poslije cu curke kupile Stock pa smo lijepo strusile cijeli....
party
i radile gluposti u WC-u.....
Lonka otišla u muški WC i rekla nam, da ako se pojavi neki tip, da kažemo da je slobodno...
hehe..
zubo
i onda od jednom počne vrištati i izleti van sa spuštenim hlačama da nam pokaže da je poderala čarape...
aaaa hvala Bogu da nismo bile same, bilo je još cura, čekalo na red.....
rofl
e mi smo se skoro upišale od smijeha....
onda kaže Lonka da će poševit prvog dečka koji dođe u WC...
i dođe neki ružni..
kaže ona dobro onda drugog...
drugi, opet neki ružni...
kaže ona dobro onda treći..
i taj se nije pojavio....
zubo
a naslikavali smo se ko bljesavi...
yes
i Lonka pričala kako se nalila na jednoj zabavi a morala baciklom doma....
pa je pričala sama sa sobom samo da ide ravno...
hehe
smokin
poslije Myra i ja završile u Tarkusu i tamo se rasplesale....
a i napokon sam upoznala svoje Wajentinu...
weeeeee
party
moram ju pohvaliti....
ostavila je jaaako dobar dojam na mene i nadam se da ćemo se više družiti.....
pogotovo ako me upozna s bratom...
hheeehe
šala...
naughty
jot malo o njoj....
jako je slatka cura, koja ima super ekipicu i koja se voli zezati....
a više o njoj nakon malo dužeg druženja, jer to i planiram...
cmok Wale
kiss

a sad nastavljam s tekmom
HRVATSKA - POLJSKA...
1:0
eeeeeee
kako su me iznenadili...
fakat nisam računala s tim da bi i ovu tekmu mogli dobiti....
kako su me prije razočarali da nisam više htjela gledati nogomet tako su me sad opet zainteresirali za njega....
svaka čast dečki...
nije da su super igrali, ali čim su pobijedili, ja zadovoljna i sretna..
i sad znam da mogu igrati i bolje...
yes
a sad idemo na Tursku...
i mooooramo ih dobiti...
ja držim fige i navijam....
party

i eto to je to...
više kad ovoj vražjoj školi dođe napokon kraj....
onda ćemo slaviti
i imati više vremena i tema za pisanje...

aje wolim was swe.....
a pogotovu Walentinu, Pleshu, Acu, Juliju i Mirelu koje često posječuju moj blogek i komaju....
wooojim waas..
puussa
kiss

aj uživajte pa se čujemo kad škola završi
paaa-paaa
i jedan preplanuli mahan..
mah


15:01 | Komentari (87) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.