utorak, 06.05.2008.

.......P.S. I'm still not over you.......

Don't you know I've tried and I've tried
To get you out my mind
But it don't get no better
As each day goes by
And I'm lost and confused
I've got nothin to lose
Hope to hear from you soon
P.S. I'm still not over you

Tried to erase the way your kisses taste
But some things a girl can never forget

Life sucks! Tako je moja Julija dala naslov svoga posta..... I slažem se s njom...u potpunosti....
I to najvećim dijelom zato kaj se od ove nedjelje više ne držim onog plana iz prošlog posta, a to nije dobro!! Damn.... nono
Naime....napisat ću, baš me briga više.... U nedjelju sam vidjela jednu osobu i onda sam opet počela razmišljati o njoj..!!!.. I onda sam je opet vidjela i u ponedjeljak i onda je fakat sve palo u vodu.... Damn na kvadrat... nono nono I sad opet sama sebi ne dam mira i stalno nekaj kemijam, a nikako da iskemijam....kao i obično!!!... Damn na kubik....nono nono nono I ne znam kaj ide poslije kubika, ali kako je munjeno bilo na tjelesnom jučer!!!... E koma... Pričale mi cure s profesoricom i jednom ona pita Myru jel ima kakvog komada, ili tako nekako, i onda ja, kao ja, glupača, ispalila, kada je Myra rekla nekaj u smislu da nema ništa, da nemam ni ja. A ona meni da jel ja još nisam nikaj poduzela po pitanju tog dečka.?!: Detalji o tome kako ona zna za to pišu u postu Finally... I ja onak ne! A ona meni da jel sam ja tak nesposobna i da se njoj sviđa koji dedek da bi ona već oblijetala oko njega i rekla mi je da će mi zaključiti nižu ocjenu ako nikaj ne poduzmem!!!.. Ma baš krasno...headbang Ali dobro, barem su se svi nasmijali ko luđaci, a ja sam komotno mogla zamijeniti semafore na placu na jedno duže vrijeme!!...cool I sad se opet mučim i ne znam kaj da radim, a tu je još jedan super dečko!!!!! I nemam blage kaj da radim.... Primam bilo kakve savjete, pucajte!!...
A sad idemo dalje jer sam i dalje jako zbunjena a ne želim da to prijeđe i na vas...eek. Vjerujte, to je užasno nešto!!! Jel tako Julija, jel tako Senkić?? yes
E moram reći nekaj kaj me jaaako veseli, a to je da 17., točnije 16., hihi, idem u Josipdol na vjenčanje jednog prijatelja i jedva čekam!!!! party Tako sam sretna i jedva čekam da ih vidim sve od tamo, nismo se vidjeli sto godina, sigurna sam da se nećemo ni prepoznati kad se vidimo..... Jooooj! Kako mi fali život tamo..... Kmeee... cry I zato ću sad ići ranije tamo i iskoristiti svaki trenutak do kraja.... Priroda i društvo su na prvom mjestu....hihi.....moj Klekić....weeeee fino smijeh Eeeeeee, jedva čekam...njami.. I rado bi vas sve povela sa sobom da vidite kako je zakon to mjesto i kako je mentalitet potpuno drugačiji, i klima i priroda i sve..... E kaj bih dala da mogu opet živjeti tamo..... joj....smijeh
Eeeee, pa ne smijem zaboraviti ovu subotu...... E bila je legendarna, nije me bilo doma od 4 do 3.....weeeeee!!! party U 4 sam došla na probu za Bok, proba je bila munjena, ali su predstave ipak ispale super i bilo je čak i dosta ljudi!! A iako je moja uloga izbačena, čak i ne zbog mene....morala sam ostati u Lonkinoj predstavi i plesati u 2 scene!! Dobro, to baš i nije nekak, ali kaj ću, trudim se i nastavit ću se truditi..... Malo se čudno osjećam..... Kada su sve predstave završile, najeli smo se, dobili Bok majice......weeeee...i pravac grad!! E, prvi put da sam išla u grad u štiklama i mogu reći da sam i požalila jer su mi noge skoro otpale...kooooma!! hihi nut Prvo smo Lonka, Senka, Myra, Valentina, Vegica i ja otišle do Havane, nikaj, pa do Iva, tak-tak, pa do Tarkusa, nikog osim Dajane kojoj sam utrapila majicu da je ne izgubim negdje, i na kraju smo završile kod Deje i Pereca u Kaktusu i bilo je super....!!!! Pjevali smo i plesali i moram priznati da mi je bilo baš zakon i da planiram još ići!!! coolOnda smo poslije bile u Ivu i tamo je bilo zakon, samo kaj je bilo jako puno ljudi i jako vruće....to me samo izludilo!! Ali je glazba prva liga, svaka čast!!! party A bile smo malo i u Tarkusu i plesale, pogotovo Senka i ja....hihi rolleyes..i bila je racija u Tarkusu, a mi smo se dignule i otišle u Iv.!!!! I tak, u kratko, bilo mi je super... Eeee, da.. I kao šećer na kraj oko 2 smo Lonka, Senka i ja otišle do Zume i tamo je bilo super jer sam vidjela Markeca, a bilo je ljudi pun kufer, a nas 3 se lijepo zavalile vani u ljuljačku i uživale, trijeznile se......hihi... zubo Ma baš je bilo super vani i jedva čekam da to ponovimo i da Lonka dođe ponovo u grad, ako nikaj drugo zbog mene i Senke!!!! A i Martin bi mogao doći, a onda će biti ludnica smijeh
Mogla bi staviti i malo slikica, ha?...?
eto ljudovi moji....to bi bilo to..... Ne znam kaj bi više pisala, sve je glupo.... Nikaj posebno.....
evo ostavim još slikica i begam.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..........Vegica i Dejo........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..............Myra i ja..........u elementu.... cool

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...........Perec i ja...........tu još ne leti.....hihi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...........Lonka i Perec.........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
.........Lonka, Valentina, Myra i ja...........

I etogac...........to bi bilo sve za večeras od mene......poslije valjda više nismo bili u stanju slikati se.....zapravo, za neke sam poprilično sigurna....hehe....zubo rolleyes
nadam se da ću sad malo češće pisati i imati tema za pisanje.......
pozz Myri, Juliji, Pleshi, Ireni, Mireli, Maji, Dajani, Senki, Lonki, Deji, Perecu, Mikiju, Aci, Maji i ostalima.......
volim vas sve i šaljem vam puno pusica......
čujemo se i vidimo
*cmok*
pa-pa
mah


20:13 | Komentari (84) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.