nedjelja, 23.03.2008.

Evo mene i nakon par dana....... =)

Hey ljudovi wave
I nije da imam nešto inspiracije danas - vidi se po naslovu rolleyes - ali dosađujem se doma jer vrijeme i nije Bog zna šta i nemaj kaj raditi..... Ali idem u 2 na sestričnin rođkas pa se nadam da ćemo se naludirati i zabaviti..!!!.nut E pa ovo bi mogao biti i među kraćim postovima.....Uiiiiiii party
Iskreno, nemam pojma zašto uopće pišem ovaj post..!?... Šta mi bi..?. Ali u subotu su Maja i Senka slavile rođkas pa imam i slikica i tak.... I to je valjda jedina tema za ovaj post...
Pa ovako.... Bilo je zakon u subotu.!!. Prvo smo se našli na Partizanovom i tamo pili, tj. ja nisam jer pijem antibiotike pa ne smijem.......ups, zapravo ipak jesam.....maaalo rolleyes naughty Nešto se malo fotkali i otišli do Tarkusa, a tamo sveeee puno..čovječe..... Prvo smo sjele naprijed ali su poslije Maja i Dajana našle jedno mjesto kod bine pa smo se preselile... I nisam baš bila neke volje..nut...a šta kad ne mogu protiv sebe glupače... I opet smo se malo fotkali..... Pa smo onda Vegica i ja plesale s Željkom i nekim likovima i ja sam nasmijala ko glupača jer je Željko izvađo gluposti.... A zakon je dečko... Svaka mu dala.... zubo Ni on nije bio baš neke dobre volje pa je i brzo otišao kući..! A ja sam, moglo bi se reći, poslije i živnula malo.....borila sam se za to...rolleyes I bilo je iznenađujuće dobro........ Nikad nisam mislila da bih mogla biti u starom društvu IV. osnovne, tj. Pučekovim razredom...smijeh naughty Maciček i Puček su sve započeli kad su došli plesati k meni i Dajani...... To me zbilja iznenadilo ali je bilo super.... Dečki su zakon, super društvo za zezanciju.... thumbup party Poslije su došli Lazić, Mimi, Hrvoje, Romek.....ako je bio još tko ne sjećam se...nut I baaaš je bilo zakon, fora je kad dečki hoće plesati i zafrkavati se... yes zubo Poslije sam pričala s Lazićem tak neke stvari, ali dobro.....bilo je malkoc blesavo kad ja nemam pojma o čem pričam...nut rolleyes Pa su se dečki malo naslikavali mojim fotićem i baš super.... Plesala sam i s Bjelovarcem koji me, btw, obranio od nekog nasilnog tipa i hvala mu i nagovara me da dođem u Ražanac na more pa da idemo zajedno u grad.... ali jbg kad se ja dogovorila s curama.... Ali tko zna, ima još dosta do mora... I pričala sam s punim kuferom ljudi, pa čak i onima koje nisam vidjela stooo godina... i tak..... U biti bilo je fora...thumbup Meni je tak zakon kad vidim tak puno poznatih ljudi i kad ti svi priđu i hoće pričati s tobom..... Ma ja jednostavno obožavam ljude i prijatelje.... nut kiss I volim se ljubiti....hihi yes nut smokin I u biti to bi bilo to....valjda...... Bilo je zakon i nadam se da će tako biti i sljedeću subotu... blabla party
E i da.... Pa moram pohvaliti bend koji je zakon...... Dečki su foora... A Sexy je stvarno sexy.... fino naughty
I to bi bilo to za danas....
nemojte zamjeriti glup post, ali šta kad sam takva...
e i da, još 1 stvarčica.......a to je da ne znam hoću li više pisati posteve.....glupi su, sve što piše moji frendovi znaju i šta da onda bezveze pišem, a i mama i tata su deeefinitivno protiv toga, pa da im udovoljim jer će me izluditi....puknucu a i jednostavno neke stvari ne mogu napisati jer nemam blage tko to sve čita, pa.....rolleyes
i evo 2 slikice..... druge se ne usudim staviti... cool

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..ovo su 2 slavljenice, Maja i Senka, pa Dajana i Irena, na odlasku s Partizanovog...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...a ovo je bend, tj. pjevač.... netko je baš njega htio uslikati...ali nisam ja..smijeh

i eto to je to.....
pussa svima
kiss

wave


12:37 | Komentari (34) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.