oprosti što ti opraštam

05.02.2020.



slika: digital art

Ako sam ikada učinio nešto pogrešno
u reči ili postupku, izvini,
nisam želeo da te povredim
na bilo koji način.

Oprosti mi, što još uvek sam tu,
između pogleda i osmeha,
u trenu bezbojnom bez dodira.

Ako ikada ugledaš i prepoznaš
neku čeličnu ćutnju na mom licu,
prolaznost je zaboravila
na sve tragove istine.

Ne ljuti se što još uvek
uzdahom kitim sećanje
u onom trajanju gde bilo je sreće
i što zaborav nema mesta
za neke nove korake,
za nove puteve kojima bih pošao.

Sve je još uvek pesma nedovršena
o jednom osmehu na usnama,
o jednom setnom pogledu
i usamljenom svitanju.

Za sve to ti izvini,
a ja ti opraštam
svako ćutanje i svaku bol,
povređen od reči,
odrekao sam se
svakog osmeha u dvoje,
nestao sam kroz vreme,
da bih ispunio želju tvoju jedinu,
da budeš sama i beskrajno tiha.

To si od mene tražila
i sve u meni zaledila,
oprosti što ti opraštam.


...milica.v

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.