LAŽNA ISTINA

19.01.2020.



slika: digital art

Možda je neko tako daleko srećan,
možda je neko tako blizu pun bola,
ja to ne prepoznajem,
jer moje lice je moje lice
ne živim tuđi bol niti tuđu sreću,
živim od svojih osećanja daleko od svih
u sebi napušten i sam.

Zivim svoj poraz za svoje dane,
u tišini koja je preglasna za svu tugu
što u meni navire i prelazi
moje mere izdržljivosti u duši.

Sve je tako prazno u pogledu,
pusto kao daljina koraku teška,
ali opet živim u nadi koja se budi
u nekom dalekom suncu
izmišljena samo za ovu tišinu
u kojoj tonem, tonem na dno,
a možda je u ovom vremenu ljubavi i bola
sve postalo lažna istina za verovanje.


...milica.v

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.