CRNI SNEGOVI

20.12.2019.



slika: digital art

Postali su ovi dani k'o olovo teški,
dugi i bolni kao crna večnost,
a u meni samo žal živi,
da je istina uplovila u svoju luku
i nalazi ono što kraj se zove.

Postale su ove noći kao rane bolne,
duge i tamne pune tišine,
a u jutrima samo jedna reč živi,
da je sve tako hladno kao snegovi crni,
veju ono što čežnjom živi.

Postalo je sve oko mene sivo i mračno
upija svaki zrak i neda mu na lice umorno,
a ja kao besmrtnik tražim u ovoj tišini
samo verovanje da me bol ne slomi
i plivam u sebi izmučen od čekanja.

Postalo je sve tako tiho i mirno,
dok oči te traže u nekoj daljni,
želim da ostaneš u mojim očima
ono zbog čega sam te zavoleo,
bar pogledom da te dodirujem,
nedodirljivu i daleku.

...milica.v

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.