hrvatskaHrvatska

utorak, 04.01.2011.

Dopunsko zdravstveno osiguranje

Ove godine mi ističe dopunsko zdravstveno osiguranje na koje sam do nedavno imao pravo kao nezaposleni građanin RH. Nedavno sam dobio i obavijest da mi po novom zakonu koji je donio nazovi ličanin Milinović to pravo prestaje istekom valjanosti postojećeg ugovora. Uskoro mi ističe i crkavica koju dobijam od Burze također po postojećem zakonu. Prema tome ostajem potpuno bez ikakvih prihoda kao građanin RH i kao osoba u srednjim godinama kada je nalaženje novog zaposlenja u sadašnjim hrvatskim uvjetima gotovo nemoguća misija odnosno sizifov posao. To su i godine kada je muška populacija u svjetskim razmjerima najranjivija, a u Hrvatskoj danas pogotovo. Zbog toga sam osobno ispunio i odnio obrazac za produljenje tog dopunskog zdravstvenog osiguranja. Po navedenom obrascu ja se svrstavam u „ostale - osiguranik kao član obitelji osiguranika“ (osjećam se kao da sam otpisan) jer nemam nikakvih primanja, a imam familiju. I gle bestijalnosti. Iznos koji trebam plaćati za tu kategoriju je 960 kn godišnje odnosno 80 kn mjesečno. I to mogu čak i shvatiti iako uz vrlo, vrlo visoke napore. Pritom umirovljenici s mirovinom manjom od 5108 kn dopunsko osiguranje plaćaju 600 kn godišnje odnosno 50 kn mjesečno. I to nikako ne mogu shvatiti. Gdje je tu bilo kakva, a pogotovo socijalna ili ljudska logika?

Ja bez primanja trebam plaćati 80 kn mjesečno, a netko s mirovinom od 5100 kn samo 50 kn mjesečno. Moje dopunsko zdravstveno osiguranje plaćat će moja supruga jer ja nemam od kuda, ali da netko tko ima penziju plaća manje od mene koji nemam nikakva primanja, to je umobolno. Penalizirati moju suprugu zbog mene to je najobičnije kršenje ljudskih prava i nema baš nikakve veze sa bilo kakvom socijalnom pravdom. Pa broš Jadranke Kosor koji ona svakodnevo mijenja na svojim opravama košta nas porezne obveznike više nego godišnji iznos premije mog dopunskog zdravstvenog osiguranja. Šta moja obitelj ima s mojim zdravstvenim osiguranjem i što obitelji 320.000 nezaposlenih hrvatskih građana imaju s njihovim dopunskim zdravstvenim osiguranjem.
Dok mi nisu ukrali državu, pa zatim poduzeće, pa radno mjesto, ja sam radio i tridesetak godina uredno plaćao sve doprinose pa i ovaj za zdravstveno osiguranje (Da mi je sada sav taj uplaćeni i kumulirani iznos doprinosa ja bih bio multimilijuner i ne bih bio na Burzi). Što je sa tim mojim plaćanjem doprinosa tada imala moja obitelj da sada kad sam nezaposlen nju ova bestijalna vlast penalizira. Osim toga, mene je sram da mi netko plaća bilo kakvo uzdržavanje pa bila to i moja obitelj, ja sam glava obitelji u najboljim godinama sa izuzetnim znanjem, poštenjem i iskustvom i htio bih i dalje svojim radom i sposobnostima doprinositi ovoj Zemlji i mojoj obitelji, ali mi ova bestijalna vlast to ne omogućava.
A Milinović i nije ličan on je dvoličan, lički supozitorij. Ličani su oduvijek bili dični, pošteni i super pravični ljudi i borci i ja se kao njihov djelomični pripadnik sramim takvih pripadnika kao što je Milinović i njegovih zdravstvenih zakona i nivoa zdravstva u Hrvatskoj u trećem tisućljeću.

Nadam se da će ovaj hrvatski narod napokon shvatiti kako ih ova vlast već 20 godina pljačka i iskorištava i da je krajnje vrijeme da ih pošalje na ona mjesta koja su im čak i po božjim zakonima namjenjena.

04.01.2011. u 12:01 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (5)
Prosinac 2010 (2)
Studeni 2010 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Hrvatska

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Igre.hr
Najbolje igre i igrice

Forum.hr
Monitor.hr