Hrvatica u SAD-u

13.04.2005., srijeda

Prom?

Jos samo dva mjeseca sam ovdje...Vrijeme leti - svi to znamo, nepotrebno je to i ponavljati, ali opet nekad ne vjerujemo u to. Mogu nabrojati mnogo ljudi koji su komentirali kako je jedna godina strasno dugo vrijeme...A onda su oni pametniji potvrdili moju perspektivu - godina dana nije nista! Ako brojis minute svaki dan, onda ces se nacekati, ali inace - svijet te usise u svoj tok, i dok kazes keks, vec plivas u rijeci novog zivota.
Ovaj tjedan je posljednji za nase seniore , tako da na ovaj vikend pada i prom, fancy maturalna zabava.
Ako se sjecate onog frenda iz La Cueva HS o kojem davno nesto nasvrljah , decko koji preko ljeta i nekad i za vrijeme skole radi kao model u NYC, ili Italiji...?
Eto, nas dvoje idemo na maturalnu zabavu zajedno. Decko je legenda, opusteno se osjecamo jedan uz drugoga i to je najvaznije.
Opet i vecera i sve...Neam pojma kamo idemo, (ja sam htjela ici u Samurai, I Love Sushi, P.F.Chang's , Thai Orchid.... asian food, mmmm...ali nista od toga...decki bi radije nesto konkretnije ), ali vec osjecam da ce se praviti nepotrebne dramatizacije oko ovih plesova, kao i obicno. I tako je to samo izlika sto nemaju gdje izaci i isplesati se. Al ajd, sta ces. Ako imas dobru ekipu, sve valja. Nije li to uvijek tocno?
(ali moram im priznati da decki znaju biti vrlo kreativni, kao i cure, kad pozivaju jedni druge na ples. To je zabavno promatrati, respect)
Iako je prom u biti kruna cijelom dosadasnjem skolovanju za maturante, nama ostalima to ama bas nista ne znaci. Imamo jos mjesec dana skole....plivanja kroz hrpe knjiga, eseja, dokumenata...
Moja legica iz Njemacke ne moze na maturalnu, jer ima koncert. A molim te...stvarno glupo sto su im koncert tutnuli na isti dan. (kaze ona...meni nebitno, ja sam i tako glazbeni antitalent i sramim se toga). Malo mi je cvilila kad je za to saznala, ali i tako nece propustiti nista posebno.
Najbolja zabava ce meni biti kad sljedece poslijepodne odem malo zaigrati kosarku s onim istim tipovima od proslog vikenda.
Ajd drz'te mi fige da ne padnem niz stepenice dok fanaticni roditelji zele foticem uhvatiti svaku model-pozu nas ocajnih malisana koji se pretvaraju da su vec odavno odrasli!

- 23:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

where am I










  • Dream as 
    if you'll live  forever. 
     

     Live as if
    you'll die today