Hrvatica u SAD-u

08.04.2005., petak

Diversity Day

Svake godine Akademija organizira proslavu u cast - razlicitosti. TKo god zeli, prijavi se i pripremi mali stand da prezentira sto god zeli. Caroline (Njemica), Jose (Spanjolac) i ja (a sta mislite?) smo morali (s naglaskom na "morali" , iliti blaza verzija - pa bilo bi lijepo da to napravite, a ako odbijete onda ste nadrljali ;)) pripremiti prezentacije o svojim zemljama.
Dan je sve u svemu super prosao, ali puhao je vjetar gori od bure. Caroline je napravila hrpu hrane, stavila na papirnate tanjure i sve otislo u vjetar. Sjecate se onog kolaca oko kojeg sam kukala? Izgleda da je super ispao. Svi su stalno dolazili jesti kod mene, smazali dvije velike tepsije tog kolaca (dobro da sam ispekla tako puno)i hvalili kuharicu, a ja iskoristila priliku da ih naucim nesto o Hrvatskoj. Ma bar da im pokazem gdje je, ak nista drugo. Iduce godine su se vec neki predbiljezili da mi dolaze u goste. Super!
Protiv vjetra sam se borila ljepljivom vrpcom.
I CAME
I SAW
I DUCKTAPED
Sve razglednice, papire, slike sam poljepila po stolu. A srecom je iza mene bio neki stup, pa sam i nasu zastavu uspjela staviti na stup - e tu je vjetar pomogao - super je izgledala onako vijoreci se po zraku.
Svakakvih izlozbi je bilo, Irska, Rusija, humanitarna pomoc, plesacice, umjetnici....
Akademija nam je dovela bubnjare da sviraju vani, a sat vremena prije rucka su nas izmorili u Preformance Hall-u uceci nas kako plesati "swing".
Doveli su neke profesionalce iz plesne skole, i dobro su nas naucili. Kad su svi odlazili na kraju sata, pita mene instruktor
"Do you want to dance?"
"Sure"
Pa smo malo prakticirali swing dancing. Very cool!

- 00:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

where am I










  • Dream as 
    if you'll live  forever. 
     

     Live as if
    you'll die today