Image Hosted by ImageShack.us

hornets

nedjelja, 25.06.2006.

konačno smo napravili i naš blog

prvi dio
ja koji sad ovo pišem zovem se robi,a do mene sjedi mani.mani je najveći kralj kojeg ja znam.ovo je naš prvi zajednički blog.ja već imam svoj blog i pustit ću link.....
na ovom blogu naći ćete svakakvih gluposti.najviše ce se raditi o motorima. naši starci imaju moto klub imenom hornets.pa po tome smo dobili inspiraciju imena kako će se zvati naš blog.ja imam 12 godina a mani 9 godina.i još puno toga bi vam htjeli reći ali nemamo vremena pa o tome u sljedećem postu.....
se vidimo.
blog Layouts

blog Layouts


layout for myspace

layout for myspace


drugi dio
za danas smo konačno gotovi s uređivanjrm našeg bloga.ja i manči smo danas skoro cijeli tražili pjesmu za na blogač i na kraju smo se odlučili za pjesmu in da club-od 50 centa.danas smo blog uređivali e pa skoro 3 sata. ako uzmemo u obzir da manči nije ni prstom mako onda je to jako dugo. ja sam svoj prošli blog oređivao najviše 1 sat. uh kako sam se napisao. sad ja i manči idemo vani.
MOLIM VAS PUSTITE NAM KOMENTAR ZA NAŠ TRUD. SE VIDIMO

blog Layouts

blog Layouts



robijev omiljeni motor
Image Hosted by ImageShack.us
- 16:46 - komentarcici (0) - print this shits - link

<< Arhiva >>