Predsjednik:
< | srpanj, 2022 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Temeljem članka 35. Statuta HMS-a, dvogodišnjeg plana aktivnosti HMS-a i elektroničke sjednice Upravnog odbora HMS-a RASPISUJEM DRŽAVNU SMOTRU HMS-a REVIJA MAŽORET TIMOVA VARAŽDIN Datum održavanja Državne smotre: subota 27.8.2022. Mjesto održavanja Državne smotre :Varaždin, Korzo Organizator: Varaždinske mažoretkinje, o/o Aleksandar Grabarić Kontakt telefon: 042/313-289, 098/284-091 Kontakt e-mail: varazdinske.mazoretkinje@gmail.com Vrijeme dolaska: 13 sati 27.8.2022. Limitiranost radi Covida-19: 15 mažoret sastava od 7 do 20 mažoretkinja Maksimalan ukupan broj mažoretkinja: 200 Broj sudionika: Mažoret formacija + maksimalno jedna osoba na svakih 10 mažoretkinja u pratnji Prednost (ne i uvjet): Seniorski sastavi, no mogući su i mlađi dobni razredi Način selekcije: Varaždinske mažoretkinje će provesti odabir sukladno prijavama, a sukladno modalitetima prednosti Okviran program Državne smotre: Paradni defile centrom grada na orkestar Koreografirani program u centru grada na play back Domjenak i druženje timova Satnica i definitivni program: Satnica i program će biti poslani sudionicima po odabiru sudionika Rok za prijave: 11.8.2022. Rok za obavijest timova o odabiru: 16.8.2022. Troškovi za sastave: Nema participacije, startnina, ni ikakvih plaćanja Timovi sami snose putne troškove Obrok za sudionike: DA - za mažoretkinje u formaciji + jedna osoba u pratnji na svakih 10 mažoretkinja Odgovorna osoba ispred HMS-a: Suzana Proroković, povjerenica za nenatjecateljska okupljanja HMS-a Sukladno definiranim pravilima za status Državne smotre organizator je obvezan: Definirati rok ü Mora sudjelovati najmanje 5 timova ü Definirati način odabira sudionika, ukoliko je broj prijavljenih timova veći nego organizator može primiti ü Definirati program smotre koji je unaprijed definiran ü Obaveza kontaktiranja lokalnih medija ü Razglas od minimalno 500W sa USB-om i CD-om ü Voditelj programa i mikrofon ü Ravan podij od minimalno 10x8 metara (pozornica ili gradski trg) ü Vizuali uključujući i logotip HMS-a tijekom smotre (koje osigurava HMS) ü Okrjepa za sudionike (piće i hrana) ü Prijava okupljanja nadležnim tijelima ü Sve gore navedeno je ispunjeno. Stoga molimo zainteresirane timove, da ispune slijedeći obrazac i pošalju ga na mail HMS-a (hrvatski.mazoret.savez@gmail.com), najkasnije do 11.8.2021. u ponoć: Ime mažoret sastava Odgovorna osoba E-mail za kontakt Broj mobitela Dobni razred sastava (zaokružite): seniorke - juniorke - kadetkinje - dječji sastav Broj mažoretkinja koje će plesati u formaciji Broj pratećih osoba (najviše 1 na 10 mažoretkinja) Kod dolaska na Državnu smotru, sukladno Zakonu, morate nam dostaviti spisak osoba koje će sudjelovati na Državnoj smotri, koji uključuje ime i prezime, datum rođenja i adresu stanovanja |