Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/hms

Marketing

DRŽAVNA SMOTRA MAŽORETKINJA VARAŽDIN

Temeljem članka 35. Statuta HMS-a, dvogodišnjeg plana aktivnosti HMS-a i elektroničke sjednice Upravnog odbora HMS-a

RASPISUJEM
DRŽAVNU SMOTRU HMS-a
REVIJA MAŽORET TIMOVA VARAŽDIN




Datum održavanja Državne smotre: subota 27.8.2022.
Mjesto održavanja Državne smotre :Varaždin, Korzo
Organizator: Varaždinske mažoretkinje, o/o Aleksandar Grabarić
Kontakt telefon: 042/313-289, 098/284-091
Kontakt e-mail: varazdinske.mazoretkinje@gmail.com
Vrijeme dolaska: 13 sati 27.8.2022.
Limitiranost radi Covida-19: 15 mažoret sastava od 7 do 20 mažoretkinja
Maksimalan ukupan broj mažoretkinja: 200
Broj sudionika: Mažoret formacija + maksimalno jedna osoba na svakih 10 mažoretkinja u pratnji
Prednost (ne i uvjet): Seniorski sastavi, no mogući su i mlađi dobni razredi
Način selekcije: Varaždinske mažoretkinje će provesti odabir sukladno prijavama, a sukladno modalitetima prednosti

Okviran program Državne smotre:
Paradni defile centrom grada na orkestar
Koreografirani program u centru grada na play back
Domjenak i druženje timova

Satnica i definitivni program: Satnica i program će biti poslani sudionicima po odabiru sudionika
Rok za prijave: 11.8.2022.
Rok za obavijest timova o odabiru: 16.8.2022.
Troškovi za sastave: Nema participacije, startnina, ni ikakvih plaćanja
Timovi sami snose putne troškove
Obrok za sudionike: DA - za mažoretkinje u formaciji + jedna osoba u pratnji na svakih 10 mažoretkinja
Odgovorna osoba ispred HMS-a: Suzana Proroković, povjerenica za nenatjecateljska okupljanja HMS-a


Sukladno definiranim pravilima za status Državne smotre organizator je obvezan:
Definirati rok ü
Mora sudjelovati najmanje 5 timova ü
Definirati način odabira sudionika, ukoliko je broj prijavljenih timova veći nego organizator može primiti ü
Definirati program smotre koji je unaprijed definiran ü
Obaveza kontaktiranja lokalnih medija ü
Razglas od minimalno 500W sa USB-om i CD-om ü
Voditelj programa i mikrofon ü
Ravan podij od minimalno 10x8 metara (pozornica ili gradski trg) ü
Vizuali uključujući i logotip HMS-a tijekom smotre (koje osigurava HMS) ü
Okrjepa za sudionike (piće i hrana) ü
Prijava okupljanja nadležnim tijelima ü

Sve gore navedeno je ispunjeno.

Stoga molimo zainteresirane timove, da ispune slijedeći obrazac i pošalju ga na mail HMS-a (hrvatski.mazoret.savez@gmail.com), najkasnije do 11.8.2021. u ponoć:

Ime mažoret sastava
Odgovorna osoba
E-mail za kontakt
Broj mobitela
Dobni razred sastava (zaokružite): seniorke - juniorke - kadetkinje - dječji sastav
Broj mažoretkinja koje će plesati u formaciji
Broj pratećih osoba (najviše 1 na 10 mažoretkinja)

Kod dolaska na Državnu smotru, sukladno Zakonu, morate nam dostaviti spisak osoba koje će sudjelovati na Državnoj smotri, koji uključuje ime i prezime, datum rođenja i adresu stanovanja


Post je objavljen 13.07.2022. u 15:32 sati.