28.12.2005., srijeda

blagdanski zapis

Ove godine nagovorio sam ženu da božićno drvce postavimo u kuhinju. Isprva se bunila (smetat će, a i gosti ga neće vidjeti), ali je ipak pristala.

Kad su još svi članovi moje obitelji bili živi ili mnogo mlađi, s roditeljima i sestrom putovao sam baki i djedu. Otac i majka naizmjence su vozili automobil, a sestra i ja naizmjence smo spavali i svađali se. Na prednjim sjedalima vodio se razgovor o stanju na cestama, vremenskim uvjetima, vijestima s radija, a na stražnjem se žučno raspravljalo o tome tko će sjediti, a tko ležati, čije su čarape toplije te tko je te godine bio bolji i zašto.
Tih davnih dana otac nas je naučio jednu igru. Svaki igrač mora pozorno pratiti kuće uz cestu i brojiti božićna drvca u prozorima. Onaj tko ih na kraju puta izbroji više, pobijedio je. Sjećam se kako sam u tišini gledao kroz automobilsko staklo i oduševljeno uzvikivao svaki put kad bi se kroz okolnu tamu do mojih očiju probilo šareno svjetlo božićnog drvca. Moju je sreću uvećavala i spoznaja da majka sigurno neće pobijediti jer je ona brojila velike osvijetljene borove na benzinskim crpkama, autobusnim i željezničkim postajama, a njih je bilo daleko manje.
Ovih blagdanskih dana najviše bi me obradovalo da mogu još barem jednom čuti očev i majčin razgovor, makar i o problemima na poslu; obuo bih tanje čarape tako da sestra bude sigurna da su njezine toplije; čak bih i majci dopustio da broji drvca u prozorima kuća.

U našemu malom stanu jedino je kuhinjski prozor okrenut prema cesti. Svjetla na umjetnom drvcu pored njega nisu raznobojna, ali možda će barem jednom dječaku pomoći da pobijedi u blagdanskoj igri.

- 16:03 - Komentari (8) - Isprintaj - #

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

igrarije čovjeka koji se igra