Gay love

05.06.2005., nedjelja

Vikend bez njega...

Jedva čekam da me M. zagrli....
Eto mene da se i ja javim. Fali mi moj micek... Ovaj vikend sam doma i nisam u Zg pa neću vidjeti M. do ponedjeljka popodne. No, moram se strpiti.

Bdw. večeras sam bio kod bivšeg dečka na rođendanu. Ostali smo si super frendovi i drago mi je da je tako. A sigurno je drago i njegovoj mami koja me fest voli. Hehe... Inače sve je počelo oko 6 popodne, lagano pripremanje roštilja i tak. Bila je i njegova (inače, dečko se zove S.) sestra te dvije frendice, nećak... još jedan nećak (brijem) i njegov frend susjed (inače posljednja dva su kikići koji su me užasno masirali cijelu večer jer su se htjeli igrat samnom. Od S. nećak stariji M. je inače totalno cool, znamo se već duže, ide u šesti osnovne, a mali je ful inteligentan. Bavi se sportom, piše pjesme, ribič je i tak... Inače bio je fora jedan flash od njega kad mi je rekao, kad mi je zazvonio mob jel me dečko zove. Onda sam ga ja pitao koji dečko, a on meni tvoj dečko - ti imaš dečka. Lik mene zafrkava a ja onak izbuljio oči i ne vjerujem kaj klinac brije. Hehe... Kasnije smo se napušili (ne i nećak :)) a kad je pao mrak bili smo na dvorištu i palili svijeće i lučice i stvarali si ugođaj - plus predobra mjuza... Sve u svemu supeer je bilo... U jedno vrijeme me nazvao i moj M. pa smo si razmjenili par misli i pusa. Presladak je... Obožavam ga....

Sad sam se vratio doma, gledam reprizu utakmice Bugarska-Hrvatska (drama) i polako tonem u san... Pogled prema zvjezdama i pusa mom M.

- 02:33 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Cool citati

Dobro je znati...