Gay love

04.06.2005., subota

jedan mali post

...baš mi se grli moj mačak...
prorijedili su nam se postovi... ali evo da vas up to date-am :
u četvrtak me H. vodio na večeru -on je papao fine zelene njoke, a ja špagete bolognese sa špekom... mljac! prejeli smo se ...
na putu k njemu doma me oduševio! rekao sam mu da ću možda morati ići na tjedan dana na more raditi,na što je ok kao iz topa rekao - idem s tobom ! ljubac moj..... njemu će to vjerojatno biti apsolutno pre dosadno,ali će ipak ići sa mnom...
došli smo k njemu doma i dok je on završavao nešto za posao ja sam si crtao kod njega na krevetu... u jednom trenutku - wow! našao je mjesto gdje najviše volim dobiti pusu iznenada... ;) opet sam tu večer spavao kod njega... a prije spavanja mi je moje sunce pričalo priču za laku noć-budući da nisam mogao zaspati ( khm... istini za volju mogao me i drugačije uspavati,ali i ovako je bilo super...) ujutro se on prehladio fino prehlađen! kad faca mora spavati gol... naravno da smo malo zaspali,tako da ja nisam imao vremena za standardno buđenje uz kavu, nego sam morao trčati na fax. . .
:((
mislio sam da ga neću vidjeti do ponedjeljka navečer - jer ide doma za vikend... cijeli dan sam osjećao doslovno fizičku bol... završio sam ranije s faxom i otišao do frendice piti kavu . . . ona me više nije mogla gledati takvog ( izgledao sam kao pokislo štene) i rekla mi da mu pošaljem poruku,da će možda imati vremena da se vidimo prije nego ide ... H. je došao do nje, pa sam ga uspio izljubiti još jednom prije nego ide doma . bilo mi je lakše...
došao sam doma oko 18:00 s laganom temperaturom - H.-ova prehlada je očito zarazna.. ;) pa sam si popio aspirin i legao spavati.. naspavao sam se za zadnjih mjesec dana.... još da mi je H. bio u krevetu ujutro... bilo bi savršeno...
trebao sam se danas ići rolati na jarun s frendicom, ali su mi glupi oblaci pokvarili planove,tako da se cijeli dan prešetavam po stanu i mislim na H-a... fali mi više nego inače, jer znam da nije na 10 minuta od mene...
spremam se ići van večeras - da nadoknadim svom društvu malo što sam ih zadnjih dana zanemarivao i da im svima u detalje prepričam koliko sam zaljubljen i sretan s H.om ...
eto - sad ste nadoknadili propušteno...
do sljedećeg posta pozdravlja vas M.

- 19:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Cool citati

Dobro je znati...