Gay love

25.06.2005., subota

post

...he he he....
točno je podne. dan je državnosti, pa mi standardne ekipe za shpizzu nema - svi su se ili pobrali doma ili s mamama i tatama na roštilje,ručkove i ostalo. pa da iskoristim priliku i natrkeljam vam par rečenica . ;)
krenimo od početka.. dakle - prošli tjedan je ipak ispao puno bolje nego što sam očekivao. naime jučer mi je u index upisana TROJKA iz jednog pregroznog kolegija, za kojeg sam bio uvjeren da neću dobiti ni drugi potpis....inače taj ispit ljudi daju po dvije godine,a ja ipak sam ga uspio riješiti preko kolokvija! tako da je čovjek zanemario moja dva izostanka viška i nesređenu mapu i ponudio mi trojku, uz ono standardno pitanje želim li odgovarati za više? meni je kao iz topa izletilo NE PADA MI NA PAMET...na što se čovjek nasmijao tražio me prijavnicu i index.. uf! kad sam mu izašao iz kabineta osjećao sam se kao da sam osvojio svijet! još se dobrih stvari desilo po pitanju faxa - asistentica iz uvijetnog kolegija mi je rekla kako je razgovarala s profesoricom po pitanju mojeg izostanka viška (da, dobro ste primjetili - nisam baš često bio na faxu) i da je sve sređeno. neću morati pisati nikakav seminar, nego samo moram napisati završni kolokvij iz vježbi kod asistentice u utorak i u četvrtak već mogu na ispit ( samo usmeni dio,budući da sam pismeni položio preko kolokvija.. dakle moglo bi se desiti da ja dam uvjet već ovaj tjedan! dobro onda mi ostaje skupljanje bodova, ali to je pre lagano.... totalno sam sretan zbog toga, budući da sam početkom drugog semestra razmišljao odustati od svega... sad kad sam te dvije stvari sredio - totalno sam se nabrijao na fax! pišem referate, kopiram skripte, sve ko pravi student ;) ali dosta sad o faxu - da se ne ureknem ... :D
no... da vam pojasnim što M. radi budan u subotu prije podne.... trebao sam se sinoć družiti sa dragim ,ali on je morao nešto raditi, pa je to proplao.... šteta, jer sam baš bio raspoložen proslaviti taj ispit s njim.. ;) i tako sam se ja udobno smjestio u krevet, upalio tv i gledao izravan prijenos sa crvenog itisona modnog oskara (na mogu koristiti termin ˝crveni tepih˝ kad se radi o hrvatskom modnom oscaru) baš sam se fino nasmijao.... zanimljivo je gledati tu komediju i nekome tko nije upućen u zakulisna tko-koga-kome-i zašto, a kamoli meni..... kao što je rekao nedžad haznadar - da sam se bar kladio - dobio bih novce... ;) i tamo negdje dok je natali dizdar pokušavala pjevati na play back ( :razočaran: - toliko o miss voice) zvoni mi mobitel. TINA ! pomalo razočaran što nije H. koji mi javlja da ćemo se ipak družiti javljam se. koka dođeš k meni? mislim si ja - modni oskar je ipak veći gušt pljuvat s nekim, a ne se svađat s televizorom... kažem joj da sam za 5 minuta kod nje.. ulazim joj u stan i s vrata mi je jasno zašto me zvala! na stolu stoje tri šampanjca i karton red bulla, a ona i još dvije frendice izvaljene na trosjedu gledaju tv... naravno starci su joj otišli su na plitvice - kao što to obično biva svake godine, uz iznimku što su ove godine poveli i njeno derište od sestre... doći će nam i "prijatelj" s ekipom saznao sam ubrzo.. pao mi je mrak na oči.... taman smo fino već pripiti odgledali modni oskar kad je zvonio portafon. "prijatelj" je stigao sa svojim standardnim pratiocima "glupim" i "glupljim"... prebacili smo se u kuhinju i raspredali o svakakvim glupostima uz pljugu i cugu...drugi dan za redom napušen... joj .... :) u jednom trenutku "prijatelj" je zaključio da je vrijeme da se malo skulira. izvadio je papirnati smotuljak iz džepa i pitao jel još netko za crtu? nisam vukao bijelo preko sto godina, ali kako mi se već tijelo gasilo od umora i cuge rekao sam mu da složi i meni jednu.. "oooo... Sv. M. će se vuć samnom - to treba zapisat negdje" on me prozvao sveti M. kad sam prestao s kemijom... ispuhao sam nos ( vječni problemi sa sinusima) i povukao.... uhhhh.... dugo nisam osjetio kako mi obrazi i čelo trnu ... uvijek sam volio taj osjećaj... "glup" i " gluplji" su se povukli u sobe sa one dvije frendice s trosjeda, tako da smo za stolom ostali tina ,ja i "prijatelj".... uživao sam prcajući ih u mozak svojih šesterosmislenim odgovorima i komentarima na račun pedera.... kroz nekih sat vremena kako me spuštalo postali su mi neizdrživo dosadni, pa sam se pokupio doma..oko pola 4 sam legao u krevet i probudio se u pola sedam... i od onda sam budan... doma ima tri vrste kolača a meni je želudac manji od makovog zrna...to me bog kažnjava! ;)sad mi je i Z. poslala poruku za kavu oko pola 4. a nju nisam vidio 1oo godina.. to će već vidim potrajati.... idem pod tuš, jer mi postaje pre vruće...
M.
- 13:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Cool citati

Dobro je znati...