Gay love

29.05.2005., nedjelja

subota koja je tako lijepo počela……

prošla noć bila je zbilja fenomenalna… ponovo sam prespavao kod H.-a…a prije spavanja imali smo i prvi ozbiljan razgovor o našoj vezi. njemu su zasmetali neki detalji u vezi s mojim (ne)javljanjem… dogovorili smo se da ću poraditi na tome. čak sam uspio reći mu ˝oprosti˝ (?! ja – koji se NIKADA i NIKOME ne ispričavam)…ali što da vam kažem… to je ipak bio H…. :) nakon što smo se unjonjili u njegov krevetac(deminutiv ne koristim bez razloga ;) ) nakon uobičajenog češkanja H. je zaspao. a ja sam ostao ležati budan . . . mučio sam ga jadnog cijelu noć, budući da sam ga i dalje svakih toliko morao pomaziti ili poljubiti ga u leđa…čak sam u jednom trenutku i ustao iz kreveta, zapalio cigaretu i uživao samo gledajući ga kako spava . . . a onda su svijeća i moja cigareta dogorjele gotovo u istom trenutku(ne možete zamisliti kakva super scena)i ja sam se upakirao natrag u krevet . . .
*
buđenje po običaju prekrasno….jedino nešto nije bilo u redu s mlijekom, pa nismo popili kavu kako treba… malo smo se još družili prije nego sam ja otišao doma, a on u kadu… uff…baš bi super bilo biti patkica za kupanje..;)

- 00:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Cool citati

Dobro je znati...