Gay love

24.05.2005., utorak

Temperatura...

Mojem najslađem dečku - najljepši cvijet!
Novi radni tjedan je fakat lijepo počeo. Čim sam se probudio otišao sam u kratku kupovinu (mlijeko i to), a onda natrag u stan jer mi je došao moj micek M. Naime, prvo sam ga trebao zvrcnut na mob i probuditi, al bilo je slatko... a ja presretan kad je došao... Plus - kupio sam i šlag i pudinge da ga malo razveselim... Nakon toga otišli smo do grada, ja na posao, a on po gradu, na faks i tako...

Danas sam i svom naj frendu rekao da imam dečka. :) Bio sam s njim nakon posla na kavi... otišli smo malo i po dućanima i tako... Bdw. lijepo sam mu rekao da ja ne smijem po dućanima, a onda kad me nagovorio i kad smo već ušli morao sam si kupiti majicu i spiskati 200 kuna. Ah... No, nije mi žao, majica je ful super.

Navečer mi je opet došao dečko. No, ovaj puta s temperaturom. Nešto mi je bubini... :( Mjerili smo mu kolika mu je i gotovo da je bila 39... :( Grlo ga boli, hladno mu je... i još mi je rekao da ga ne ljubim da se ne zarazim, ali sam ipak riskirao. Pa kako ga da samo gledam kad ima najslađe i najsočnije usne na svijetu! :)

Eto, sad se polako spremam spavat, a njemu ovim putem šaljem ovu slikicu uz tekst - našu najomiljeniju vrstu cvijeća - jednu kalu... Doduše, nisam na netu našao neku lijepu bijelu pa sad šaljem žutu. Kažu da je žuta boja boja ljubomore... Da, ljubomoran sam na njegov jastuk što je on kraj njega, a nisam ja... H.
- 00:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Cool citati

Dobro je znati...