vještičja kuhinja

04.03.2005., petak

Volim, volim, volim snijeg!

Mislila sam da mi je dosta zime i snijega, ali ovo danas - to je savršenstvo! Najljepši snijeg ove godine! Tako suh, sipak, škriputav, tako bijel i čist. Takav bi snijeg uvijek trebao biti, a ne ono mokro čudo koje je ove godine najčešće padalo i topilo se čim bi dotaklo tlo, ostavljajući ružne sivo-smeđe polutekuće nakupine prljavštine.

Jutros sam se smijala dok su mi sitne suhe pahulje ulazile u oči. Da li su to bile suze od smijeha ili otopljene pahulje što su stvorile bazenčiće u kutevima mojih očiju? Cijeli svijet ispunjen sitnim bijelim mušicama što mi slijeću na obraze, peckaju me i škakljaju. Nije li to razlog za smijeh?
Postoji samo ovdje i sada, ti sitni bijeli rojevi i njihov ples. Sve dalje je zamagljeno, skrivenom tim stalno pokretnim bijelim velom. A ovdje i sada su prekrasni!
Hodam kroz neprćeni snijeg, nogama razbacujem prhku bjelinu, oko mene vrtlog pahulja. Padaju s neba, podižem ih s tla. Ovuda kuda gazim danas još nitko nije prošao, ovaj snijeg je samo moj, čakao me da na njemu ispišem svoju priču. Kraj mene utabana staza. Ja hodam nedirnutom bjelinom.

Sitne pahulje
tope se na usnama -
ljubi me zima.
- 09:00 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Vrijedi posjetiti...

Nešto fino...

Malo smijeha...

Preporuke