ponedjeljak, 28.11.2005.

Looking to my eyes,see who I am...

Ležala je u krevetu i buljila u plafon.Stalno je
gledala u nepouzdanu spravu koja je danas
jako važno sredstvo komuniciranja.Mobitel.
Čekala je nekakav znak od njega.Nije stizao...
Počela se pitati zašto je zaljubljena u to izdajničko
pseto?Nakon svih tih njegovih riječi trebala se
osjećati potpuno poraženo i zgaženo.Duboko
unutar tako se i osjećala,ali njena hladna vanjština
to nije odavala.Napokon se i on jednom u
životu mogao osjećati superiorno.Zgazio je iako
možda toga uopće nije bio svjestan.Stalno razmišlja
o njegovim rječima.Zar zaista izgleda ka jebeni narkoman?
Image Hosted by ImageShack.us
Zar zaista zvuči i ponaša se ka ušlagirana osoba kad je
istinski sretna?Pa kad realno pogleda to je vrlo moguće
jer trenutci sreće kod nje su iznimna rijetkost.Jebeno je
patila.Više joj nije bilo važno ništa.Ako već izgleda i ponaša
se poput narkomana zašto da to i ne postane?
Zašto da se ne uništi do kraja,pa da napokon budu u pravu?
Sve je polagano prelazilo u igru sa vlastitim mislima.
Ugasila je svijetlo,legla i nastavila buljiti u prazno slijepo se
nadajući da će stic nekakva vijest od njega.
Na kraju sve biva ispraznim nadanjima i
razmišljanja nesuđene narkomanke.
Image Hosted by ImageShack.us

| 09:12 | Komentiraj (3) | Print this! | #

subota, 26.11.2005.

Mješavina ljudi

Da napisen ovaj predivan post bila san potaknuta
cool ljudima koje svakodnevno susrecen na ulici,u
autobusu,u kaficu....
Danas je ocito in kad si metalac i znas nabrojat 5 pisama
od Maidena ili nekon drugog banda jer si otisa na njihovu
web stranicu i sve naucia napamet o njima!
Evo za metal primjer cemo uzest jednu osobu X!
Ta osoba se izdaje za metalca...
Ja je pitan koja je neka pisma zanra,a ona ce meni:
"Pa ja san vidia/la na njihovoj web stranici da su oni
power,a ova pisma bi ti isto tako nesto bila..."
Ludilo za popizdit ako neko nemoze pripoznat vrstu
muzike...
To je bilo gađenje svih true metal ljudi...
Image Hosted by ImageShack.us
A sada punkeri...
Uzmimo za primjer jednu malu glupacu Petru...
Ona misli da je cool imat sigurecu u usni i govorit kako
mrzi cili svit jer je ona punker.I naravski slusa NOFX,Sex
Pistolse,a vjerovatno je cula da su i Ramonesi punk pa i
njih slusa...Ah da...kakav je to punker koji se ne drogira...
Naravno loš punker...
Image Hosted by ImageShack.us
Jebeno me ljuti kad mi neko dođe i kaže mi da ja nisan true
jer ne kidan žile i neman probivenu usnu...
Ljudi oladite i naucite sta slusate...SLUSAJTE MUZIKU,A NEMOJTE
UCIT NAPAMET SA NJIHOVE WEB STRANICE!!!!
Jos jedan razlog da napisen ovaj post je bia koncert Psiha koji je
veceras u Admirala...
Jebite se svi vi koji se kurcite!

| 17:15 | Komentiraj (2) | Print this! | #

utorak, 22.11.2005.

Lolčina.... :D

evo ovako...
nean pojma zasto i kako ali san jako dobro
raspolozena ovih dana...
Danas smo dobili zadacu...
Hm...dobila san 4...drolja jedna...
zasluzila san 5,ubila me skromnost,ali 5 san tribala
dobit...
Njeno objasnjenje za nizu ocjenu je to da ima stilskih
pogresaka!?!wtf?!
Je da me jebe pravopis malo,ali to nema veze jer nije bilo
niti jedne stilske pogreske osin "oblaci su se raspukli...",ali
jebemu iz daljnjeg konteksta se svaca sta je pjesnik,tj. ja
htio reci...al` isto je pohvalilia moju zadacu...samo je rekla
da je mracna...a nema veze
Cini mi se nekako da svi ljudi u mom razredu su nekako
nezreli...tj. vecina.
Ljudi koji su dobili 4 i 5 su citali zadace...
5 je dobila ova teta koja je pisala esej...zadaca je bila smece...
ka da je pisala lektiru,a ne zadacu u koju unosi svoja jebena
razmisljanja i osjecaje...ipak je Hamlet faca...
zatim dear friend i ovaj jos jedan lik su isto dobili 4,ali zadace
su im tako pobozne i pisu ka misice...
ova teta jos jedna,ona je dobila 4,je napisala pius zadacu samo
takvu...WTF?
Image Hosted by ImageShack.us
Jebeno svima je orjentir Bog...Helloooooo!!!U 21.st virovat u nesto
sta je bajka za malu dicu i sama izmisljotina...
Nezelin se ja rugat nicijoj vjeri nego mi nije jasno...
Da se razumimo virujen i ja vjerovatno u neku visu silu,ali jednostavno
neznan sta je ta visa sila...
Malo mi je nepojmljivo da je Bog pljunia,zasuka rukave i reka:"Aj iden
ja san stvorit neka niza bica i njima upravljat da se iman zabavljat...".
Odusevila me dobra prija iz razreda...Napisala je tako dobru zadacu
prozetu svojin mislima i osjecajim i sa ludilo usporedbama...ODUSEVLJENA
SAM....
E i htjedoh se jos osvrnit na to razmisljanje o silama nebeskim i crkvi...
Crkva koristi vjeru kao predmet da jadnim ljudima mozak isperu i da ih
priklone svojoj strani...Crkva i drzava su razlicito,crkva nije drzava i obrnuto...
Previse misanja u ovozemaljske stvari....a necu se sad nervirat...
eto...to je sve od mene za danas...
do pisanja... :D

Image Hosted by ImageShack.us

| 18:13 | Komentiraj (2) | Print this! | #

četvrtak, 17.11.2005.

I Can`t Fail

Image Hosted by ImageShack.us
Ha...da....danas je sugav dan,al ja san
iznenadujuce happy...
Jutro je jebeno kisovito i ladno...
Jucer je bilo slicno...
Kisa je padala,a ja san umirala u skoli...
Proslo je vise manje ok...
Kemiju me nije pitalo,a ni matisu kao ni
eng,ali san svejedno popila asa jer nisan
napisala neki sugavi sastav od 200 rici...bite me...
Oh,ali biologija me razveseli...Kontrolni koji san
ludilo napisala tj. dobra teta koja sidi do mene
mi je rekla po pitanja!WEEEEEE
E kad san se jucer vracala sa Bajcen iz skole
pocela je fucking kisa sta nam nije ubilo raspolozenje
jer smo bili u zanosu pricanja i medusobnog
maltretiranja...Very nice...
Jucer san jos uvik bila lose volje pa san uzela 3 tabletice
i skoro zaspala u Galerije...
E da i sinoc jos taman dosla doma oko kojih 8 manje nesto
i stara ispekla marune i jeden ja i zvoni mob...
Gledan ja ko je sad?Kad ono prika Pero zove...Koji k sad?
Nismo se culi dugoooo i sta?Njemu triba cd da donesen!
Ono vani pljusak,a ja kako san dobra,oden do udruge
da mu odnesen cd i malo maruna jer san dobra,a on je
cili mokar i bidan se smrzava(zajebano je kad ima neko starke
sa 15 milijuna rupa).Tako malo popricali i uputih se u akciju
spasavanja vlastite glave od zle kise...misija uspjesno obavljena.
Image Hosted by ImageShack.us
Cesto san se pitala ima li smisla ostat trizan koz citav svoj
zivot?Cesto ponekad pozelin da buden totalno uslagirana i
da zaboravin sve...Droga-bijeg iz realnosti...
Prozivila san u ponediljak depresivnu krizu totalno trizna i samo
tako san bila priplasena,suicidalna...Trazila san sredstvo,ali
nije ga bilo...uzas...pozelis da te neko cvrsto zagrli i da te
nikad ne pusti,ali svatis da si sam u tome,sam sa svojin
problemima.Nema nikog,nikog nije briga jer nije ric o njemu...
Image Hosted by ImageShack.us
Vise neznan sta san i ko san?Samo znan da se iznutra raspadan
i borin za opstanak i sa mislima...
Vise kod mene ne postoji nesto idealno i bilo sta lipo...it`s over
"There are good new times ahead!!!"My friend

| 10:28 | Komentiraj (1) | Print this! | #

ponedjeljak, 14.11.2005.

Here We Go Again

It's not the ending, it's the beginning
The ground is moist and it rained last night.
Smells like smoke, and it smells so clean
The sun is shining down like a friendly white light
Here we go again
Analyzed the world I was born into, but I never could understand
Knew I never wanted to grow up if that menat being a "man"
Dominating strict competition is the meaning of our lives
Stomping on the weak keeps up the winner of the battle in our
minds

Image Hosted by ImageShack.us



Hm...Jucer san se totalno cudno osjecala...
Neznan vise sta je to...
Osjecaji i uspomene polako blijede i stvaraju
se nove...
Image Hosted by ImageShack.us




Nakon vec 2 dana razgovora s iston osobon
pocinjen razmisljat o totalno apsurdnin stvarima i
u subotu ka da san dozivila neku katarzu iako san
bila u depresiji jucer i prekjucer...
Image Hosted by ImageShack.us


Osjecala san se jako lose i tuzno,ali na neki nacin
i sritno zbog pojedinih stvari...
Jucer je bia moj rodendan...
Image Hosted by ImageShack.us



Dobila san puno love...i stedin...za kartu za Zg i to
za kartu samo u jednon smjeru.... :D

| 11:35 | Komentiraj (1) | Print this! | #

subota, 12.11.2005.

You're a pain in the ass, and your on the loose
All I get from you is your bad attitude
Dirty mouth, it's all I can bear
Get outta here bitch, 'cause you're nowhere

Image Hosted by ImageShack.us

Aaaaaaa....Danas je subota.
Dan prije mog rodendana...kako ludo...
Danas idemo bumbit na katalinka i bit ce ludilo...
Inace osjecan se ludilo...
Neki dan san upoznala brdo ljudi i ludilo su...
Svi su neki normalni ljudi koji se u zivotu bave
zanimljivin i normalnin stvarima koje dolikuju
njihovin godinama...
Sestra nece doc do Božica sta znaci nista od
poklona prije Božica...
Bas je đubre...
Pocela san skupljat lovu za nesto,a i na kraju je
vazno da uopce stedin....
Opet mi je uvalilo antidepresive i sad se ludilo
osjecan jer san opet pocela pit to jer su ljudi
shvatili da ja nemogu rjesit sve razgovoron...
Ma well sve ce bit ok...
Puca me nesto optimizam...
Ah...
Iden sad lezat i cekat vecer.... :D

Image Hosted by ImageShack.us

| 12:17 | Komentiraj (1) | Print this! | #

nedjelja, 06.11.2005.

"...however far away i will always love you however
long i stay i will always love you whatever
words i say i will always love you i will always
love you..."

Image Hosted by ImageShack.us


Neznan zasto,ali me puca da svaki put kad pišen
novi post napišen par stihova neke pisme koja
trenutno opisuje moje osjecaje i raspoloženje...
Jucer san bila na rođendanu prijama iz škole
i bilo je ok...Nije me bilo nešto pretjerano briga
za ljude koji su me okruživali ni za ljude koje san
po putu slucajno srela...
Image Hosted by ImageShack.us



Bila san sama,sama u svon malon svijetu...
Opet mi je sve bilo ravno i nije me bilo briga...
Kad smo bili na Gripama skoro san udavila Igora
jer me tako iritira...Nešto nevjerovatno...
Sve mi ide na živce...
Image Hosted by ImageShack.us


Eh da...Nađoh studij koji cu upisat ako ne upadnen
na psihologiju e i da ne ispadne da kopiran druge ljude,
upisat cu ekologiju i specijalizirat se
za zmije...Obožavan zmije...Sinoc san upilala 50%
ljudi sa zmijama...Samo su ljudi koji ne šire svoje
obzore popizdivali na to...
Image Hosted by ImageShack.us



Sve više mrzin ljude...
Povlacin se u sebe i samo
zelin da me ljudi ostave na miru
i da me nepilaju ka sinoc...
ODJEBITE SVI!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

| 18:39 | Komentiraj (1) | Print this! | #

četvrtak, 03.11.2005.

Keep on laughing, Hiding the tears in my eyes

I would say I'm sorry
If I thought that it would change your mind
But I know that this time
I've said too much
Been too unkind
I try to laugh about it

Image Hosted by ImageShack.us


Nisan spavala...
Umorna san...
Umorna od svega...
Sve mi je ravno i nije me briga...
Ako umren još bolje...
Više nikad se onda necu morat zamarat
nebitnin stvarima i cinjenicama...
Cinjenicama koje ti ispunjuju svakodnevnicu i
deprimiraju te do te granice da ti je sve ravno...
Cas volis nekog,a cas nikog...
Mozda si previse sebicna osoba da ti je stalo do bilo
koga osin do samog sebe?
Ali nažalost to nije u mom slucaju...
Nemarin za ikoga...cak ni za sebe...
Više me nije briga...
Mrzin se i tuga i gorcina mi izjedaju utrobu
kao kiselina je nagrizaju i polako se raspada...
Raspadan se iznutra...
Zelin bit samo obicna osoba bez problema...
Ne savrsena,samo bez problema...
Ipak je naglasak na rijeci želim...
Želim samo sidit na Susty-u i promatrat sve...
To me smiruje i ubija moj crni svijet...
Vidin nešto šta je savršeno i bez problema...
Poželin bit more i bit vjecna poput njega...
Sunce da grijen svijet svojom toplinom....
A kad se trgnem i pogledam opet je sve sivo
i kiša pada,a vjetar odnosi lišce i otpuhuje
toplinu i zima sve umata u svoj bijeli pokrivac...
Tada shvatim da nemogu bit ni sunce ni more nego
samo jedan bijedni crv koji je u rukama okrutnosti...
Realnost te uništava,a ništavilo je vjecno....

Image Hosted by ImageShack.us

| 10:04 | Komentiraj (3) | Print this! | #

utorak, 01.11.2005.

NIJE VRIJEME JOŠ ZA NAS

Pijan šetam gradom,
sporo gazim cestom,
tiho upadam u bus.
Sjedam pored žene,
kao pored sjene,
šole nježno daje gas.

Jer nije vrijeme,
nije vrijeme još za nas.

Opet njeno lice,
njene plave oči,
čudan pogled zadnji dan.
Sve je stalo ovdje,
sve u ovoj noći,
sve u ovaj pijan san.

Jer nije vrijeme,
nije vrijeme još za dan.

Ne znam kamo idem,
ne znam gdje ću stići,
ne znam čiji pratim glas.
Još sam pored žene,
kao pored sjene,
šole grubo daje gas.

Jer nije vrijeme,
nije vrijeme još za nas.


Jednostavno nije vrijeme za nas...Želin samo zatvorit oci i kad ih otvorin ugledat
plavo more i smeđu zemlju na kojoj su plodovi Zemlje jedine...
Što je pjesnik htio reci?Triba malo razmislit...
Image Hosted by ImageShack.us
Jako san zbunjena od subote...to nije dobro...Vise mi se neda pricat
s nikin cak sa ni Igoron,a i sa Nikolon...
Tragicno...
Želin zaboravit prošlu godinu sve do subote...Ništa nije vrijedno da mi ostane
u mislima jer su to samo loše misli i postupci...Najvece greške života...
Poželih nekad da neke osobe nikad nisan upoznala.
Vjerovatno bi bilo sve puno bolje i jednostavnije,ne bi bilo raznih preispitivanja
sebe i svojih postupaka...
Pitanja jesan li loša osoba?Zašto jesan,a zašto ne?I am what I am...
Možda se i jesan prominila...Ništa ne ostaje isto,sve se mijenja tako i ja...
Ljudi postaju zreliji i uviđaju svoje greške,samo san ja svoje kasno vidila
i dosta ih prebrojala,a sad je kasno...
What should I do?
Ocu ih probat popravit?Izbrisat pojedina sjecanja i stvorit druga?
Moj novi život se rodia u subotu...
Zbogon stari živote,upravo je pocea novi!

| 19:44 | Komentiraj (4) | Print this! | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Copyright © The Long Shadow - Design touch by: Tri mudraca


Komentari On/Off

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


ABOUT ME
Iden u 2. razred MIOCA
volin:
slusat punk i ska,a nekad
rock i grunge
citat knjige
ic na koncerte
izac sa ekipon
svoje prijatelje
svirat bubnjeve
filmove
stripove
psihologiju
zapalit sa ekipon
:
:
:

The long shadow
Well I'll tell you one thing that I know
You don't face your demons down
You gotta grapple 'em Jack and pin 'em to the ground
The devil may care, maybe god he won't
You better make sure you check on the do's and the don'ts

Crawl up a moutain
To reach where the eagles fly
To show you can glimpse from the mountian top
where the soul of the muse might ride

And if you put it all together
You won't have to look around
You know you cast a long shadow on the ground

Then one day I could tell my tracks
About the holes in the soles of my shoes
And thats the day I said I'm gonna make the news

And fallen back in the garden
The days so long ago
Somewhere in the memory
The sun shines on you boy

And playing in the Arroyo's
where the american rivers flow
From the Appalachians
Down to the Delta Roads

A man can think so long
His brain could well explode
The strings runnin' through the junctions
A king comes down the road

And if you put it all together
You won't have to look around
You know you cast a long shadow on the ground

Listen to the country
The night jar and the bell
Listen to the night stream lineup
Soundin' like the wolves of hell

Head for the water
The waters of the cleansing spell
It was always our destination
On the express of the ne'ver do wells

And we rocked through Madison's city
And we didn't even know she was there
And when we hit the bumpers in Memphis
Beale street didn't have no prayer

And I hear punks talk of anarchy
I hear hobo's on the railroads
I hear mutterings on the chain gangs
It was those men who built the roads

And if you put it all together
You didn't even once relent
You cast a long shadow
And that is your testament

Somewhere in my soul
There's always rock and roll
Yeaaaah!

Redemption song
Old pirates, yes, they rob I;
Sold I to the merchant ships,
Minutes after they took I
From the bottomless pit.
But my hand was made strong
By the hand of the all mighty.
We forward in this generation
Triumphantly.
Won't you help to sing
these songs of freedom
'Cause all I ever have:
Redemption songs
Redemption songs
Emancipate yourselves from mental slavery;
None but ourselves can free our minds.
Have no fear for atomic energy,
'Cause none of them can stop the time
How long shall they kill our prophets,
While we stand aside and look
Some say it's just a part of it:
We've got to fulfill de book.
Won't you help to sing
the songs of freedom
'Cause all I ever have:
Redemption songs
Redemption songs
Redemption songs
Emancipate yourselves from mental slavery;
None but ourselves can free our mind.
Have no fear for atomic energy,
'Cause none of them can stop the time
How long shall they kill our prophets,
While we stand aside and look?
Some say it's just a part of it:
We've got to fulfil the book.
Won't you help to sing
These songs of freedom? -
'Cause all I ever had:
Redemption songs -
All I ever had:
Redemption songs:
These songs of freedom,
Songs of freedom.

Silver and gold
I'm gonna go out dancin' every night,
I'm gonna see all the city lights,
And do everything silver and gold,
I got to hurry up before I grow too old.
I'm gonna take a trip around the world,
I'm gonna kiss all the pretty girls,
And do everything silver and gold
And I got to hurry up before I grow too old.

Oh, I do alotta things I know is wrong,
Hope I'm forgiven before I'm gone,
It'll take alotta prayers to save my soul,
But I got to hurry up before I grow too old.
I'm gonna take a trip around the world,
Gonna kiss all the pretty girls,
Who do everything silver and gold,
And I got to hurry up before I grow too old, whhoooo.

Yea, I gonna go out dancin' every night,
I'm gonna see all your city lights,
I'm gonna do everything silver and gold,
And I've got to hurry up before I grow too old
WeeeeeOooooooooo.





Sinhro

Promenicu svet do kraja pesme.
Igracu pijani ples u ritmu vetra
Pusticu sunce da topi ljubav,
izmedju sveta daleko od nas.

Dosao sam da te nosim,
da se ne bojis,
da ne govoris nema me,
da zatvoris oci,
da ne zaboravis rec po rec.

Dosao sam da te nosim
u kuce mojih predaka,
da ti pricam da noci nema,
da odustanes,
da zelja je glad je vatra.

Promenicu jezik, pokret, telo.
Govoricu reci tudje pesme.
Dosao sam da ti kazem cuvaj me.
Moj korak je moje ime,
Cuvaj me!

Dosao sam da te nosim,
da se ne bojis..

Dosao sam da te nosim
u kuce mojih predaka..

Dosao sam da te nosim,
da se ne bojis..