Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

The story...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sve je trebalo biti obično istraživanje za TV emisiju, no pretvorilo se u nešto mnogo više. Nešto mnogo strašnije. I užasnije...
Kocka je bačena. Igra je započela. Kap krvi bit će dovoljna da prevrne Sveti Gral... Samo jedna kap, baš kao što je jedna osoba bila dovoljna da ponovno oživi davno zaboravljene duše... Jedna osoba će napraviti razliku između pobjede i poraza. Samo Ona. Ona koja će ispiti Čašu Smrti do kraja...

Nightwish - beauty...

The people...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
This is me for forever - Tarja Turunen
Da, to sam ja: djevojka duge crne kose i blijede puti. Imam sedamnaest godina i živim na Beverly Hillsu, gdje i pohađam srednju školu Shadyside. Poznata sam po svojoj nevjerojatnoj sposobnosti da brzo i lako upadam u nevolje i da se još većom brzinom iz njih i izvlačim. Na pameti uvijek imam tisuće ludih ideja koje obično rezultiraju nekim katastrofama. Moj otac, Henry Turunen je ugledni političar i jedan od kandidata za novog predsjednika SAD-a. Imam dečka Tuomasa. Najbolje frendice su mi Amanda, Shannen i Scarlett. Slušam metal (najviše gothic i heavy) a i odijevam se u skladu s tim. Volim izazove, opasnost i avanture, a neki kažu da sam nepodnošljivo radoznala. Puno ime mi je Tarja Margaret Roxanne, ali rijetko koristim svoja srednja imena. Hobiji su mi pjevanje, horor filmovi i živciranje Anette.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tuomas Peterson
Moj dečko, ujedno i moj najbolji prijatelj. Jako se volimo. Ima sedamnaest godina i ide u razred sa mnom. Odlično se slažemo, povjeravamo si tajne, slušamo istu glazbu i volimo iste stvari. Ponekad se svađamo i kidamo živce jedno drugome, ali sve je to u šali. Skupa se uvaljujemo u nevolje, premda on ne voli toliko riskirati kao ja. Odlično svira klavijature, a i voli pisati pjesme. Njegova obitelj posjeduje jednu od vodećih tvrtki u SAD-u, ali ga taj biznis uopće ne zanima. U potpunosti se posvetio glazbi.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Shannen Scott
Moja najbolja prijateljica. U potpunosti joj vjerujem, znam da me nikad ne bi izdala. Zna sve moje tajne i pomaže mi da riješim sve probleme. Jako smo vezane još od malih nogu. Ima sedamnaest godina i u razredu je sa mnom. Darkerica je, a tako se i odijeva. Ponekad se zatvara u sebe i tajanstvena je, ali ima razlog za to... Naime, prije pola godine, njezin brat blizanac je pronađen mrtav. Ponekad nastoji pretjeranom srećom zapravo skriti svoju plahost. Njezina majka je sekretarica u firmi mog oca. Ima jako lijep glas, pa kad se ona, Amanda, Scarlett i ja udružimo... svi izlude. Zaljubljena je u Emppua.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Amanda del Bianco
Moja najbolja frendica. Jako sam vezana za nju, i fakat nemam pojma što bih bez nje. Ona mi je kao sestra, mada pretpostavljam da se ne bismo tako dobro slagale da smo prave sestre. Uvijek je tu kad ju trebam, uvijek je tu da mi pomogne i samo se nadam da sam i ja njoj tako čvrst oslonac kao ona meni. Potiče iz stare plemićke obitelji, koja je jedna od najvećih konkurenata Turunenovima. No nas to uopće nije briga. Dala sam joj nadimak Am, pa ju gotovo svi tako zovu. Stalno se smije i stalno upada u nevolje. Obožava se šaliti i izvoditi gluposti zajedno sa mnom.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Scarlett Willis
Moja najbolja frendica (još jedna). Cool i zabavna sedamnaestogodišnja cura s kojom vam nikad ne može biti dosadno. Uvijek je tu za mene kad ju trebam. Mojoj obitelji se ne dopada što se družim s njom pošto potiče iz siromašnije obitelji, ali meni to uopće nije bitno. Kad pored sebe imate osobu kakva je Scarlett, ne obazirete se na glupe primjedbe. Voli slatkiše i glazbu, a nedavno se okušala i u igranju nogometa. Svestrana žena, što bi Amanda rekla. Voli Jukku i hodali su pune tri godine, ali su sad prekinuli... premda ja mislim da se oni još uvijek vole. Samo se preponosni da to priznaju.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Leonardo Turunen
Moj ludi rođak. Devetnaest mu je godina. Volim provoditi vrijeme s njim jer je smiješan, zabavan i uvijek pun problema. Za razliku od mene, on nenamjerno upada u nevolje. Jako je ambiciozan i kad si zacrta neki cilj neće odustati, iako u tim situacijama obično na kraju ispadne budala. Nema curu i uopće ga ne zanimaju. Najveći problem u životu mu predstavlja naš tetak George Turunen. Studira egiptologiju.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Anette Von Butch
Uzbuna, uzbuna! Kretenuša na vidiku! Ovako, ova cura je jedna od onih koje najviše mrzim. A tko ju ne bi mrzio, kad je isfolirana i ima mozak veličine graška (ili zrna pirinča)? Moje je godište i idemo u isti razred. Stalno se natječe sa mnom, i ako me nekim pukim i apsolutno nemogućim slučajem pobijedi, onda to razglasi na sva zvona. Želi postati pjevačica i ide na satove gdje vježba svoje glasne žice. Zaljubljena je u Tuomasa. Malo ljudi zna da je ona moja bivša naj frendica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Haley Joy Armonds
Jedna od mojih najboljih prijateljica. Sedamnaest joj je godina i ide sa mnom u razred. Kći je uglednog biznismena koji radi za mog oca. Tu curu fakat nikad nisam vidjela bez osmijeha na licu. Uvijek je optimistična i nastoji održati dobro raspoloženje kad stvari pođu po krivu. Ima starijeg brata i stariju sestru koje doista obožava. K svemu tome je još i smotana pa ne možete da se ne smijete kad ste u njezinu društvu. Jedina mana joj je ta što voli previše pričati, pa zbog njezinog jezika stalno upadamo u nevolje. Ipak, i to je dio njezina šarma.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Paul Turunen
Moj mlađi brat, poznatiji kao Pajo. Deset mu je godina, ali se najčešće ponaša kao da su mu dvije. Stalno se svadjamo, ali ga ipak jako volim. Sličan je meni, što znači da umije da smišlja i provodi u djelo razne bezobrazluke. Obožava krafne, sladoled, kompjuterske igrice i zafrkavanje bake, dok zazire od knjiga i učenja. Avanturista je i voli izazove, no hoće li on biti spreman suočiti se s ovim što slijedi?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Julian McOwens
Jedan je od mojih najboljih prijatelja. Zovemo ga Jukka. Sedamnaest mu je godina i u razredu je sa Tuomasom. Totalni je ludak. Najlakše ćete ga raspoznati po maramama koje stalno nosi na glavi. Voli zbijati šale, ali ponekad zbog njih i stvara velike probleme. Isto tako, voli se pretvarati da je kreten (mada tu mnogo pretvaranja i nije potrebno). Hodao je sa Scarlett, no sad su prekinuli... nažalost...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Emppu Holopainen
Kreten i budala na kvadrat, ali mi je ipak prijatelj. Ima osamnaest godina, ali se ponaša jednako kao i moj desetogodišnji brat, tj. kao ludak. Kad god se desi neka katastrofa, on je u blizini. Rodom je iz Finske, tako da odlično poznaje sve detalje vezane za legendu o Sabinne Bathory. Hobiji su mu ispijanje soka od jabuke u neograničenim količinama i zavitlavanje mog rođaka Leonarda. Radoznao je i ima neobjašnjivu potrebu da gura nos tamo gdje mu nije mjesto. Voli Shannen.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nemo Morgan Manson
Upoznale smo se tek u dvorcu, ali mi se na prvi pogled učinila jako dobra. Neki ju smatraju čudakinjom zbog njezinog stila odijevanja, no meni je super. Živi u Škotskoj, gdje je njezina majka ugledna pravnica. Krenula je njezinim stopama, tako da je sada na prvoj godini na pravnom fakultetu. Znači, ima devetnaest godina. Hoda sa Marcom Livingstoneom i obožavaju se.

Image Hosted by ImageShack.us

Dana Thalia Parker
Simpatična cura koju sam upoznala tek po dolasku u Finsku. Na prvi pogled djeluje mračna i odsutna, ali je jako draga kad ju malo bolje upoznate. Inače ne voli ljudski kontak, a ni općenito ne voli ljude. Njezina obitelj posjeduje lanac restorana u Švedskoj, odakle ona i dolazi. Iako je bogata nasljednica, uopće se ne ponaša tako. Jako smo si dobre i prilično smo slične, iako ona nije luda kao ja. Čini mi se da joj se sviđa Jukka, samo što to ne želi priznati.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Marco Livingstone
Najveća kukavica poznata ljudskom rodu. Presmiješan je. Devetnaest mu je godina i živi u Švedskoj, gdje i studira ekonomiju. Pored sviranja gitare, hobi mu je paničarenje . Doista ne znam kako su ga uspjeli nagovoriti da nam se pridruži u lovu na vampire. Pretpostavljam da će nam to ostati vječna zagonetka.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Melody Jones
Kći Eleanor i Michaela Jonesa, poznatih britanskih zlatara. Upoznale smo se u dvorcu. Nije jako društvena osoba, tajanstvena, hladna, tvrdoglava, teško ju je shvatiti i jako komplicirana. Nekad ne prestaje valjati gluposti i ne prestaje se cerekati, a nekad je tužna vrba. Kreativna je i voli maštati, no ponekad mi se čini da ta mašta prelazi granice. Čini mi se kao da doista vjeruje u vampire…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Amy Nettles
Totalna ludakinja, ali u pozitivnom smislu. Sve nas zabavlja i nasmijava, tako da nije ni čudo što se dobro slažemo. Poznajem ju iz škole, ali se prije izleta u Finsku uopće nismo družile. Ima osamnest godina. Potiče iz obitelji koja nema mnogo novca, ali mi to uopće ne smeta. Majka joj je sekretarica u firmi Heronovih. Njezin otac je nestao prije šest mjeseci i to na poslovnom putovanju u Finskoj…

Image Hosted by ImageShack.us

Sami Vanska
Simpa dečko, jedan od tetkovih specijalnih savjetnika koji su nam se nedavno pridružili u dvorcu. Zabavan je i sve nas nasmijava. Ima dvadeset godina i živi u L.A., premda je rođen u Finskoj. Svira gitaru. Ma, legenda je!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Claire Bennet
Lijepa dvadesetogodišnja cura, tetkova pomoćnica. Nepunih joj je dvadeset i živi u L.A. Rodom je iz Britanije. Voli nositi izazovnu odjeću i jake parfeme, ali joj to toliko dobro stoji da ne izgleda vulgarno. Voli morbidne erotične fotografije, ali nije bolesno perverzna. Isprva se čini hladna i okrutna, ali je jako dobra kad ju bolje upoznate. Darkerica je, sluša gothic metal i najčešće oblači crninu.

Image Hosted by ImageShack.us

Desiree Saphyra
...I will always remember you...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-08
George Turunen
Moj ludi tetak. Voli se proglašavati za diktatora i rođenog biznismena. On je, pored mog oca, kandidat za novog predsjednika. Ili će biti kako je on zamislio ili neće biti nikako. Tko mu se suprotstavi, teško i njemu i njegovima. Sve vidi, sve čuje, sve zna. Pošto je ugledni političar, svuda po zemlji ima postavljene svoje špijune i svoje ljude. Ipak, za svoje poslove najviše iskorištava Leonarda.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-08
Henry Turunen
Moj otac, ugledni američki biznismen. Nedavno je pokrenuo kandidaturu za predsjednika. Gotovo da ga uopće ne viđam, pošto je stalno na nekim sjednicama ili kako već naziva sjedeljke sa svojim kolegama. Iako mi se dopada što mi stalno daje novac, to jednostavno ne može zamijeniti odnos otac-kćer kojeg mi nikad nismo imali. Nakon smrti moje majke, više se nije ženio. Donedavno je bio u dobrim odnosima sa svojim rođakom Georgeom, ali ih je obostrana kandidatura učinila najljućim neprijateljima.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Faith Bilson Turunen i Michael Turunen
Faith je moja baka. Kako sam izgubila majku, a otac mi je stalno na poslu, ona i djed su me praktično odgojili. Smiješna je, pogotovo kad poludi (čitaj; stalno) Sad je u mirovini, a ranije je bila ugledna liječnica. Hobiji su joj kuhanje, spremanje kuće, deranje na mene i mog brata. Velemajstorica je u svađanju s mojim djedom. Njih dvoje su razvedeni, ali još uvijek žive skupa.
Michael je moj djed. Jedan od najluđih i najzabavnijih ljudi koje sam upoznala u životu. Jako je neozbiljan i sve mu je šala, zbog čega se baki praktično diže kosa na glavi. Najčešće se može vidjeti u blizini hladnjaka i kauča. Ranije je bio sudac, a kad je otišao u mirovinu, otvorio je privatnu odvjetničku kancelariju.

utorak, 10.07.2007.

Cut me free, bleed with me

Čvrsto sam se držala za Tuomasa dok smo koračali kroz mrak starih hodnika. Ništa nisam vidjela. Nikad ranije se nisam plašila mraka, ali sad je bilo drugačije...
Naposlijetku, nakon nekoliko minuta besciljnog lutanja, Tuomas je uskliknuo: ''Tarja, napipao sam neka vrata!''
''Pa otvori ih, idiote! Što čekaš?!'', uzviknula sam, gurnuvši ga naprijed.
Začulo se škripanje drveta, a potom se ispred nas našla jedna prostorija. Unutra je bilo mračno, no bilo je dovoljno sivkaste svjetlosti da bih ugledala svijećnjak i upalila nekoliko svijeća uz pomoć upaljača koji mi je ostao u džepu od one jučerašnje avanture sa ubacivanjem petardi u Anetteinu sobu. Tuomas me začuđeno pogleda. ''Čitavo vrijeme si imala upaljač u džepu? '', upitao je.
''Tako je'', odvratila sam, zagledavši se u zid na kome je visila slika grofice Sabinne Bathory. ''Ovo je očito bila njezina soba'', dodadoh, pokazavši rukom na krevet koji je doista bio načinjen za plemstvo. Iako je bila usnula u davnim vjetrovima vremena, ta je prostorija izgledala veličanstveno.
''Imaš pravo'', reče Tuomas. ''Za promjenu.''
''Pogledaj kako je ovo...'', počela sam, pruživši ruku u namjeri da sklonim paučinu sa velikog zrcala. No, u trenu kad sam ga dodirnula, slomilo se uz glasan prasak. Puklo je na tisuću komadića. Osjetila sam mi kako se ti isti komadi zaprljanog stakla zarivaju u lijevu ruku. Osjetila sam miris krvi. Oštra bol se raširila po cijelom mom tijelu. Jedan vrisak je proparao cijelu prostoriju. Bio je to moj vrisak...
''Pazi!'', uzviknu Tuomas, sklonivši me od razbijenog zrcala. ''Jesi li dobro?''
Sjeli smo na krevet. Ruka mi je krvarila. Krv je lila posvuda. I na pocijepanoj bijeloj posteljini su ostali jarkocrveni tragovi. Kapala je po podu, po mojoj odjeći, po Tuomasovim rukama... Posvuda.
''Oh, dovraga...'', procijedila sam kroz zube, stegnuvši ruku u zglobu. Tuomas me je jednom rukom pridržavao, a drugom je otkinuo komad plahte i počeo mi čistiti ranu.
''Ovo će malo da zaboli, ali se moraš strpiti'', rekao je. ''Možeš li mi samo objasniti zašto si šakom razbila zrcalo?''
''Nisam ja'', rekoh. ''Jedva da sam ga dotakla.'' Ovaj put, govorila sam istinu. Gotovo da ga nisam ni pipnula. No, kako se onda razbilo?
Nježno je izvadio komad stakla iz mog okrvavljenog dlana. Stisnula sam zube kako bih izdržala navalu boli. Uzdahnula sam. Bol je uminula, ali je krv nastavila liti. Tuomas mi je zamotao ruku drugim komadom plahte.
''Je li sad bolje?'', upitao je i pomilovao me po kosi.
Nasmiješila sam se. ''Jeste. Hv... hej, opet ti!'', uzviknuh, kad sam primijetila njegov pogled.
''Što?'', začudi se on.
''Opet me gledaš onako čudno'', rekoh mu. ''Što ti je ovih dana?''
Nije ništa odgovorio. Samo je spustio pogled i promrmljao:''Bolje da idemo odavde.'' Dok smo izlazili iz te sobe, kroz glavu mi je proletjela jedna pomisao koju sam odmah s nevjericom odbacila.
Kad smo se uz pomoć upaljene svijeće napokon vratili u civilizaciju među naše prijatelje i Anette, Melody nas je bombardirala pitanjima:''Dobro, gdje ste vi bili? Tarja, što ti je s rukom?''
''Malo sam se porezala'', rekoh, sjednuvši se na kauč. ''Ništa strašno.''
''A uspjeli smo se čak i izgubiti'', dodade Tuomas.
''Ne čudi me'', reče Nemo. ''No našli ste Paju, zar ne?''
Frknula sam. ''Ne. Nismo ga čak ni namirisali, što znači da nije bio u dometu od nekoliko kilometara'', rekla sam uvjerljivo.
Ona me samo pogleda, a zatim reče:''Ni mi ga nismo našli. Prevrnuli smo cijeli dvorac, no od njega ni traga ni glasa.''
U tom trenu, vrata sobe se otvoriše i unutra uđe - pogodite tko! Da, bio je to moj ludi mlađi brat. ''Bok'', pozdravio nas je veselo.
''Idiote jedan, gdje si bio?!'', uzviknu Anette.
Pajo ju začuđeno pogleda. ''A gdje bih bio?''
''Znaš li ti da te tražimo po cijelom dvorcu već gotovo sat vremena?!'', nastavi Anette, ignorirajući upadice mog brata. Bila je toliko uznemirena da je djelovala gotovo smiješno.
Pajo nas je gledao kao da smo budale, što po svemu sudeći i jesmo.
Otvorio je usta od iznenađenja. ''Čekaj malo...'', reče on naposlijetku. ''Ako sam dobro shvatio, prevrnuli ste cijeli dvorac u potrazi za mnom? A niste se sjetili potražiti me u mojoj sobi?''
Mi ostali smo se pogledali.
''Hoćeš da kažeš da si cijelo vrijeme bio u svojoj sobi?'', upita Marco. ''I da sam te ja jadnik morao tražiti po onom užasnom jezivom mraku?'' Govorio je plašljivim glasom, kako to samo on umije.
Haley se nasmijala. ''Oh, Marco… ti si bio hrabar, zar ne?'', upitala je.
''Da, iako je malo falilo da počnem da se derem k’o majmun!'', odvrati on.
Leonardo je bolno udahnuo i lupio se dlanom u čelo. ''Joj, što sam ja Bogu zgriješio?''
Isto to sam se i ja zapitala, te iste večeri, samo na drugom mjestu. Preciznije, u mojoj sobi. Češljala sam kosu pred ogledalom, spremajući se za spavanje. Amy, Amanda i Shannen su već ležale u svojim krevetima. Stari zidni sat je otkucao ponoć. Kroz otvoren prozor dopirao je miris hladne kiše, koja je nemilosrdno potapala staro groblje već zaraslo među trnje ruža. Čulo se hukanje i urlikanje vjetra. No, zvučalo je i kao dozivanje davno umrlih duša...
''Hoće li se oni više stišati?!'', uzviknu Shannen iznervirano.
Okrenula sam se njoj. ''Tko? Vjetar i kiša?'', upitah.
Gađala me je jastukom. ''Ne pravi se gluplja nego što jesi! Govorim o Jukki i Scarlett! Svađaju se već pola sata'', reče ona.
Imala je pravo. Soba u kojoj su bili Jukka i Scarlett se nalazila odmah iznad naše, a kako je plafon bio tanak, mogli smo odlično čuti svaku riječ.
''Ne mogu vjerovati da si tako... tako... tako...'', urlala je Scarlett.
Jukka joj je uzvratio urlanjem. ''Što tako? Što sam sad ja kriv?''
''Kriv si što si živ, eto zašto si kriv!'', dreknula je.
''Normalno je da se svađaju'', reče Amanda. ''Oni su skupa.''
''Ma oni su ludi'', rekoh ja, sjednuvši se na rub kreveta.
U tom trenu, u našu sobu uđoše Emppu i Tuomas. Čim je vidjela Emppua, Shannen se popravilo raspoloženje. Mislim da se netko zaljubio...
''Joj, još su mi samo ove budale trebale'', promrmlja Amy.
''Nemoj da ti budala zada šaku u glavu'', odvrati Emppu. Sjeo se na rub Shannenina kreveta, dok je ona cvjetala od sreće.
Nasmijala sam se. ''Otkud vi?'', upitah ih.
''Jukka nas je izbacio iz sobe da se može na miru svađati sa Scarlett'', reče Tuomas, sjednuvši se kraj mene na krevet. ''Kako ti je ruka?''
''Super'', rekoh. Zaustila sam da još nešto kažem, no urlanje sa sprata me je prekinulo.
''Kako si samo odvratan!'', proderala se Scarlett.
''A sultan od Bruneja pogibe za tobom!'', odvratio je Jukka.
''Sjajno, onda prekidam s tobom!''
''Sjajno!''
''Čuješ li šta ti kažem, prekinut ću s tobom!''
''Čuješ li šta ja tebi kažem, prekini sa mnom!''
''Čuješ li šta mi kažeš, ja prekidam s tobom!''
''Molim?! Misliš samo tako prekinuti sa mnom?!''
''Dosta, idioti!'', uzviknu Tuomas.
''E pa sad mi je dosta!'', uzviknuh, dohvativši četku za kosu. Popela sam se na stol i počela udarati njome po plafonu, kako bih ih upozorila da se stišaju. No, ni to nije vrijedilo.
''Čekaj malo'', reče Tuomas. ''Imam jedan lukav plan.''
Narednih nekoliko minuta nas smo dvoje proveli stojeći na stolu i lupajući stolicom o plafon, dok su naši prijatelji navijali:''Jače! Još jače! Sredi gamad!''. I, doista, Jukka i Scarlett su prestali urlati, ali je blagostanje trajalo dok je trajalo i lupanje stolicom. Čim smo prestali, oni su opet počeli da se deru kao gorile.
''Ovo nema smisla'', reče Emppu zlovoljno. ''Idem spavati na hodniku.''
''Čekajte, možete ovdje kod nas. Imamo četiri kreveta, zgurat ćemo se. Emppu, ti možeš kod mene'', predloži Shannen. Uputila sam Amandi onaj svoj čuveni Am-vidi-ove-budale pogled. Ona mi je uzvratila sa Maggs-ona-nije-normalna pogledom.
Okrenula sam se Tuomasu. ''A ti možeš kod... hm, kod Anette'', rekoh.
Izgledao je kao da će se zbljuvati. ''Neka hvala, ja ću kod tebe'', rekao je.
''Jadan ti, Tuomase'', reče Amanda. ''Spavala sam u krevetu s Tarjom kad smo bile na ekskurziji i svako jutro sam završila na podu, smrznuta i sa modricama prouzročenim njezinim prevrtanjem po krevetu.''
''Bolje i to nego Anette'', zaključi Tuomas, prekriživši se. ''Fuj.''
Pucnula sam prstima. ''Dobro me podsjeti. Sačekajte minut, idem joj samo ubaciti jednu petardu u sobu i odmah se vraćam'', izbrbljala sam, izvadivši petardu i upaljač iz ladice i potrčavši prema vratima.
''Ti si postala jedno čudovište!', reče mi Shannen.
''Ja sam čudovište, ja sam čudovište!'', zapjevušila sam, istrčavši na hodnik.
''I čudovište i kreten!'', doviknu Shannen za mnom.

P.S. Evo, od ovog posta bi trebala početi prava priča. Prvi dio posta, odnosno scena u kojoj se Tarja poreže na staklo na neki način predstavlja početak nevolja, premda se to sada ne vidi. Inače, sad se trudim malo više se koncentrirati na humor i detaljnije opisujem događaje, pošto će kasnije priča postati 'malo' jezivija...
Pozdrav svima i volim vas!



| komentari (25) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.