17.03.2006., petak

Innuendo

Popio sam čaj od koke pa iako kažu da mi neće biti ništa, ja sam počeo osjećati mrave koji mi plaze po mozgu i to ne po mozgu opećenito nego onako baš ih osjećam kako mali prljavi ljigavci gmižu sa primozga na mali mozak koristeći utvrđenu rutu moje najjače mozgovne brazde...baš one gdje mi se ukorijenio špijunski špurijus pa me strah da me ne ozljede...ti mravi. Čujem male bezočnike kako pjevaju antologijskih himan "pa da mi je i dolinom suza proći...." i pitam se zašto baš u mom mozgu i zašto baš tom rutom i što je najvažnije zašto baš sada kad mi na vrata ulazi stranka ..vidim je kako se polako kreće prema meni "jeste vi onaj što je bio...." jesam, ja sam taj ..jel' ti treba para, što hoćeš..oćeš čaja...ma ne ja bi samo da mi vidite moze li se ova kuća....a oni gmižu, gmižu..ne pitaju dozvolu, ti mravi...šire se cijelim tijelom, apsorbiraju sve na svom putu...evo ih u prstima, preuzeli su kontrolu...."Ne znam gospodine, ne znam možete li ..danas to ne znam..dođite u pon..." preuzeli su potpuno kontrolu, prsti plešu...plešu po tastaturi..izlaze slova, čudna je ta veza pokreta i onog što igra na ekranu, pleše..arial ..12pts..."niste baš ljubazni gosparu.."...pleše...bez smisla i reda.."ne bi ni vi bili da ste popili čaj o koke.." ...i sve gubi na smislu, sve gubi na svrsi..sve..sve...


Pozivam sve zainteresirane krasotice na vikend druženje. Bit ću sam. Seks je isključen ali imam cijelu kutiju čaja. IMam svega. I mrave imam. Javite se. Kad su mogli za sličice. Možete i za ovo. Iskoristite me dok se ovaj tekst još vidi...vidi...
- 13:37 - Razjagori se!! (18) - (U)Tiskaj - #