21.09.2005., srijeda

And now - the Larch!

Možda i niste znali (to vam svakako ne mogu zamjeriti) ali ja sam poznati ekspert političkih zbivanja na tlu mile nam Domaje. Sve znam o politici, naprosto sve. A najviše znam (koliko god paradoksalno to zvučalo) onda kad ne pratim novosti u medijima. Nisam ni ja u potpunosti imun na opsjene koje nam svakodnevno kreiraju tzv. Novinari.
Sad se vama nameće logično pitanje – "Pa koji kurac ne pišeš o politici kad si već, jel'te, toliki ekspert?!?" Pitanje je sasvim na mjestu, opravdano se ljutite. Međutim, moji razlozi krajne su jednostavni, da ne kažem banalni. Ja kad pišem o politici ja se gadim samoga sebe. Osjećam se nečist. Osim toga, počnem se žestoko nervirati, bijes me obuzme, neka huja primi se za moje žiće… I onda, kako znam da u sebi kupiti ne valja, onda se ja istresem na najbliže oko sebe. Pokušavam dezavuirati sve oko sebe, atakiram na tjelesni integritet, svekoliko se obeznanim…
Jednom sam tako u bijesu (mislim da je to bilo neposredno nakon "Nedjeljom u 2" sa Rojsom) čak slomio bager kojeg držim iza kuće i kojemu zahvaljujem gro primanja za svoju malenu obiteljsku zajednicu. Nije da mi je bager kriv al' reko' "Ne'š vozit što i on pa da ga jebeš.. " Nakon toga kupio sam BMW i to samo radi njega. Tog Rojsa.

I sad se vi, jopet logično, pitate – "A što te ponukalo da se sada pozabaviš politikom?"
Pa kako što me ponukalo? PA KAKO ŠTO ME PONUKALO PIČKA LI VAM…. Uh, dobro..ispričavam se, na trenutak sam opet….odlutao.

Dakle, čuli ste za ove događaje, tuču, svađu i ino, na dubrovačkoj Županijskoj skupštini. I sigurno se pitate što je potrebno tim ljudima toliko žuči, loše energije, agresije. A vjerujem da se pitate tko je u pravu? Evo će vam dundo Herostrat reći tko je u pravu.

NITKO, PIZDA IM MATERINA. NITKO. SVE TO U ZATVOR TREBA. DA, DA I U LOGORE AKO ZATVOR NE POMAŽ… Uh, oprostite još jednom. Uhvati me, jebiga.

Uglavnom, rekapitluacija je ovakva:
Najprije je HDZ odlučio sklopiti pakt sa svojim bivšim članom, otpadnikom Jambom a za to vrijeme tražili su dovoljno karakternih vijećnika koji se ne mogu kupiti za manje od 100.000 eura. E kad su našli par debila i dobili većinu rekoše oni: Jambo odjebi! I odlučiše vladati bez Jamba. E al' paz' sad. Ne bi Jambo bio igrač kakav jest da i on nema eura u rukavu. Pa onda Jambo kupi HSP-ovca i odluči on …sada sa lijevom koalicijom preuzeti vlast. Međutim, tenzije rastu, jel' na vrijeme HSP-ovac prešao? Broje li se ruke za vrijeme glasovanja ili si broji nešto drugo. Hoće li novi izbori?

Znate čeljadi, ta tuča je bila jako inspirativna za mene. Jer što? Ja kad sam vidio kako se oni zdušno bore za svoje ideje, ja sam pomislio: Vidiš ti kakvi su to ljudi, koliko su spremni…mislim..spremni su cijelog sebe dati za ideju. ZA IDEJU!

I onda ja rekoh sebi: Ma što 15.000,00 kn ? Ma dao bi im 50.000,00. Ma ŠTO 50? I VIŠE. I VIŠE DA IM 25 253 PIČKE MATERINE. U LOGORE!!!!



- 10:12 - Razjagori se!! (9) - (U)Tiskaj - #