hedvigini dnevnici

nedjelja, 03.09.2006.

GOSPOĐICA MORTENS

Ne mogu vjerovati!!! Ovo nije moguće!! Moja profesorica obrane je zapravo-vila!!!!

No najbolje je da počnem ispočetka!

Nakon što smo se riješile zadaća za taj vikend, Holly, Anna i ja smo priopčile vijesti o našem zastrašujućem ravnatelju Marisi i Prisilli. Njih dvije su tu vijest prihvatile dosta dobro, iako se može reći da su bile malo uzrujane.
-Morate nekome to reći!!!-uzviknula je Prissy.
-Ne možemo! Zar ti to nije jasno! On je ravnatelj! Što znači naša riječ protiv njegove!-odgovorila joj je Holly. Ona je bila puno smirenija od mene, koja sam još bila sva u panici.
-Ali nešto moramo poduzeti!- rekla je Anna. Ja sam se složila s njom, a Holly isto.
-No to moramo riješiti bez odraslih.-prošaptala sam.


*** *** ***


Toliko smo se zapričale da smo skoro zakasnile na večeru. Za stol smo sijele u zadnji čas, jer kada sam se ja zadnja smijestila, Gaunt je već ustao i tražio tišinu.
-Za početak želio bih da mi poželite dobrodošlicu natrag jednim ljepim pljeskom!-rekao je svojim hladnim glasom. Začuo se tek mlaki pljesak, a atmosfera u dvorani se naglo srušila.
-No, no siguran sam da ste dali sve od sebe, pa neću ovo prihvatiti osobno.-rekao je sarkastično,pa je nastavio.-Za one koji neznaju ja sam Arsenius Gaunt, ravnatelj ove škole, a za one koji znaju ovo bi trebao biti mali podsjetnik.-dok je ovo izgovarao gledao je ravno u nas pet. Kao da je znao, da mi znamo da on zna da mi znamo da je on zao(ako ste skužili što hoću reći).
Većera je prošla u katastrofalnom raspoloženju. Dok smo se vraćale jedan me glas pozvao:
-Hedviga, Hedviga!!
Ja sam se okrenula, a okrenule su se i ostale. Tamo je stajala profesorica Mortens i rukom ni pokazivala da ju slijedim. Cure su krenule za mnom, a profesorica se nije bunila.
Ušla je u svoj kabinet, a mi smo okljevajući jedna po jedna ušle za njom.
-Dobro došle djevojke! Hoćete li nešto popiti?-upitala nas je. Mi smo se zahvalile i odbile.
-No dobro, no meni bi baš pasao jedan čaj od metvice.

Krenula je pripremati čaj, a mi smo samo šutjele i gledale ju. Nakon nekog vremena meni je dojadilo i upitala sam ju:
-Oprostite, ali mi bismo stvarno željele znati razlog zbog kojeg ste nas ovdije doveli.

Ona je samo uzdahnula, okrenula se prema nama i zamislila se. Sada smo je po prvi put mogle pošteno promotriti. Bila je visoka i vitka, tamne kose, očiju i puti. Nije bila zgodna, ali imala je zanimljivo lice. Kada je progovorila, glas joj nije bio vedar kao obično, nego je bio ozbiljan, tih i povjerljiv.
-Ovako. Pokušat ću vam objasniti najbolje što znam. Neće biti lako, no pokušati ću. Ovo što vidite,
nisam ja. To je moje ljudsko obličje. Ja nisam Marie Mortens. Ja sam vila. A moj zadatak je zaštititi vas od zla.

Neko vrijeme smo je s nevjericom gledali a onda je Anna prasnula u smijeh. Mortensica nas je gledala kao da točno zna u čemu je riječ.

-Gledajte! Znam da mi uopće ne vjerujete i da mislite da sam za ludnicu, ali morate mi vjerovati! Rat je započeo, a vi ste se našle u njegovom središtu!! Helena, Hedviga! Sjećate se što vam je Gaunt rekao? "Ja nikada ne zaboravljam, nikada!"! I to je istina!! Zato mi morate vjerovati! Jedino vas ja mogu spasiti.
-U redu, uzmimo da vam vjerujemo, kako će nam to pomoći?-upitala je Holly. Mortensica se samo nasmiješila i rekla:
- Sada idite spavati, sutra ću vam ispričati!

03.09.2006. u 17:16 • 19 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

NARAVNO SVE OVDIJE JE IZMIŠLJENO, SVI LIKOVI I PRIČE SU NASTALI PO SJEĆANJIMA IZ STVARNOG ŽIVOTA I MIJENJANJEM NAKIH DJELOVA HARRYA POTTERA. OVO JE BLOG ZA SVE FANOVE HP-a I ZA ONE KOJI TO JOŠ NISU. VOLJELA BIH DA KOMENTIRATE I RAZGOVARATE A NE I DA VRIJEĐATE!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



MOJ BRAT SIM

MOJA ŠKOLA




HEDVIGA LOVEGOOD
(JA)



Rođena sam 31.12.,sada imam dugu smeđe-crnu kosu iako je ova slika snimljena kada sam imala kraću kosu. Oči su mi zeleno-sive i visoka sam 157cm. Na prvoj sam godini u školi vještičarenja i čarobnjaštva Aeton u južnoj Francuskoj. Roditelji su mi čarobnjaci iako zbog svog mišljenja da su bezjaci u redu nisu baš prihvaćeni u društvu. Imam stariju sestru Lorenu i starijeg brata Sima. Volim metloboj i metal glazbu.

PRISILLA QUID


Prisilla ili kako je mi zovemo Prissy je moja najbolja prijateljica u Aetonu. Niska je i nježna a ima lagano kovrčavu smeđe-plavu kosu i smeđe oči. Voli jahati konje i igrati metloboj. Njezini roditelji su bezjaci i zbog toga ona dosta pati od pojedinih učenika u školi. Iako nije nadarena za ostale predmete u čarobnim
napitcima nas sve nadmašuje.


HELENE SENAIRE
(HOLLY)



Holly je super cura. Lijepa je, pametna i zabavna. Izvrsna je metlobojka i ubačena je u naš školski tim.Kod nje je super što nikada ne brine o svom izgledu a najviše voli nositi šilterice. Njezin je tata bezjak a mama vještica. Njezin tata je žalio što nema njihove moći ali na kraju se ipak pomirio s tim. Hollyin najdraži predmet je obrana i preobrazba a ne trpi travarstvo iz nekih neobjašnjivih razloga.Također je i metamorfomagus



ANNA PENTAIRE


Anna je cura kojoj šala znači sve. Voli zbijati šale:bile one slane ili neslane!! Ima braću koja su na četvrtoj i petoj godini i također su vrlo zabavni. Crvena kosa joj seže do ramena a zelene oči su joj velike i duboke. Najdraži predmeti su joj proricanje sudbine i travarstvo. Najbolja frendica joj je Marisa.
Ponekad ima vizije iako one nisu česte. Voli pomagati drugima a koji put nam pomogne i sa zadaćama.Također vrlo lijepo pijeva i crta.


MARISA SENTAROIRE



Marisa je zgodna cura iako je pomalo bucmasta. Ima nešto između crvene i smeđe kose i plave oči.moje je visine, možda malo viša od mene. Oblači se u crno osim kada nosi školsku zelenu pelerinu.
Njezina strast je čarobnjački šah i hračkomet. Marljiva je i redovito uči čak i kada joj se neda. Započela je pisati par knjiga ali nijednu nije još dovršila. Čistokrvna je vještica ali ipak nije ohola i samozadovoljna kao neki.


KATHREEN MISLOU



Kathreen je sigurno jedna od najgorih osoba koje sam ikad susrela, ali mora se priznati da je zgodna cura. Bolesno je zaljubljena u mog brata i na njegovoj je godini. U školi je vrlo popularna i voli gnjaviti slabije od sebe. Vrlo je talentirana vještica ali svoje moći koristi u lošu svrhu. Ne voli metloboj niti i jedan drugi sport. Iz bezjačke je obitelji iako to ne želi priznati.



LORENA LOVEGOOD



Lorena je moja sestra. Na četvrtoj je godini i nije baš najpopularnija u školi. Po izgledu smo vrlo slične, gotovo identične, a po karakteru smo posve različite. Lo je smušena i nemože nigdje proći a da ne poruši nešto, kada poleti sa metlom jedva se održi na njoj a proricanje sudbine joj je najdraži predmet. Od glazbe sluša bezjačke irske grupe. Sviđa joj se Tom Luvier sa sedme godine iako to nikome to ne želi priznati, a ja sam to slučajno saznala!!!



TOM LUVIER



Tom je na sedmoj godini, dobar je i drag, pomalo sramežljiv. On je tiha patnja moje sestre Lorene, a i ona se i njemu sviđa iako ni on to ne želi priznati. Najdraži mu je predmet preobrazba a i drugi mu predmeti idu odlično. Vrlo je popularan iako ni sam nezna zašto. Kapetan je metlobojske ekipe svog doma, a i obožava čarobjaćki šah.




PIERE PENTAIRE



Piere je naprosto fantastičan-zabavan, dobar, pametan... On i Anna su nerazdvojni i više su povezani kao brat i sestra nego njihov brat Jean. A i više si sliče od Jeana koji više sliči ocu. Piere je na četvrtoj godini i vrlo je dobar učenik, iako svoju inteligenciju troši više na smišljanje šala, najčešće na račun profesora. Već mu je par puta prijetilo izbacivanje iz škole, a gotovo nema tjedna kada nije u kazni i kada njegovoj majci ne stigne pismo sa pritužbom na njegovo ponašanje. Vrlo je dobar metlobojac, a igra na poziciji goniča.




JEAN PENTAIRE



Jean je naspram Anne i Piera ozbiljan i miran, no i on je katkad spreman na zbijanje šala i već je par puta bio u ozbiljnoj kazni i školskom pritvoru. Odličan je učenik i za razliku od Anne i Piera on nema prirodnu inteligenciju, nego je radom i učenjem došao do mjesta najuspiješnijeg učenika pete godine. Ima djevojku, iako još nikome nije otkrio njezino ime. Ne voli metloboj, ali je zato školski prvak u hračkometu i vrlo je uspiješan igrač čarobnjačkog šaha.