hawkeye_1306

31.12.2017. ( nedjelja ) u 13:06 (12)

odjavljujemo se iz godine ove...

44-470

nedjelja, još jedan divan, sunčan dan, posljednji u ovoj godini...
pogled na termometar u meni probudi tugu...prije tri godine na današnji dan
kupao sam se kod velike rive u mom morskom selu


ove godine najveće postignuće je da još mogu hodati...
prilična gnjavaža za nekoga tko godinama nije sjedio niti trenutka od jutra do sutona


no, bilo to meni po volji ili ne, danas ova godina odlazi, novoj se nadam boljoj
to želim i svima Vama, uz pozdrav iz srca
eto, Sky i ja se odjavljujemo za danas...sutra, da
sutra je novi dan, prvi godine nove

( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

28.12.2017. ( četvrtak ) u 13:06 (17)

danas malo iz kuhinje...

43-469

mali posjet tržnici, povrće, piletina...sve zdrava hrana
a pripremiti ćemo to - Anchee i ja - u wok tavi, bez ikakvog dodatka masnoće


prvo treba sve nasjeckati, uglavnom na 'kockice'...Anchee povrće
a ja se bavim s piletinom, od začina samo umjereno soljenje


sve dobro promiješati, osim luka koji prvi ide u wok...
luk popržim bez ulja, s dodatkom vina da ne zagori, a zatim dodajem ostalo


uz neprestano miješanje - jer nisam baš siguran u vještinu zamahivanja wokom
povremeno podlijevanje vinom da wok na bude suh i eto...


dodavanje začina ovisi o osobnim sklonostima
a meni se čini da je dovoljno malo origana...
za danas još samo pozdravić iz srca

( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

26.12.2017. ( utorak ) u 13:06 (7)

težak život mace Sky...(9)

42-468

dakle...prva runda blagdanskog pretjerivanja je iza nas...


prejedeni se odmaramo, svatko na svojoj fotelji


ili želimo na smrt izbosti svakoga tko nas ometa...
( anyway, nikada se neću prilagoditi toj masovnoj histeriji oko blagdana )

( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

24.12.2017. ( nedjelja ) u 13:06 (10)

tbm...daleke 1974e

41-467

prije nekoliko dana kaže mi Anchee...vidi, pisaća mašina za 40 kuna...
ma da, kažem ja, u kojem je to crtanom filmu..?
ali ipak...mladi čovjek stiže točno u dogovoreno vrijeme, obečavajući uvod
kad se uzme u obzir uobičajena a nepodnošljiva navika kašnjenja
pa kaže...sad vidim da je mašina oštećena pa je poklanjam ( ?!? )
nekako ga ipak nagovorimo da uzme barem 20 kn za utrošeni benzin
malo razgovaramo...lijepo je da još postoje ljudi koji ne precjenjuju svoje mogućnosti
a kod kuće, pogledamo mašinicu iz blizine...


jedna tipka je doista izvan funkcije...ali samo jedna
sve ostalo izgleda uredno i vrlo očuvano...ipak ima 43 godine


započnemo s pregledom i traženjem stvarnog problema
sve izgleda dobro, moramo skinuti vanjski dio kučišta da pogledamo mehanizam


još nekoliko vijaka i stižemo do problema...jedna polužica je otpala
pokušavam ustanoviti razlog, ne uspijevam ali vidim da nije slomljena
znači, samo smisliti kako je vratiti na mjesto...


uz malo strpljenja...a možda i malo nasilnih metoda
uspijem povezati mehanizam, još podosta vremena za usklađivanje mehanizma
i eto...mašinica je opet tu, ne tako kao onog prvog dana ali potpuno u funkciji


naravno, odmah isprobavamo pomalo zaboravljene, mehaničke opcije
zanimljivo je da ovaj mali, stari stroj ima večinu funkcija koje očekujemo pri pisanju
osim - naravno - bezbolnog brisanja pogrešaka u tipkanju
a da bi sve bilo potpuno, tu je i maca Sky, za sada zna pritisnuti razmaknicu...
eto, to je sve za danas, pa uz pozdravić iz srca
želim svima sretan Božić

( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

17.12.2017. ( nedjelja ) u 13:06 (5)

težak život mace Sky...(8)

40-466

izmjenjuju se sunce i kiša...bude i vjetra
a ja sve to, osim kratkih posjeta tržnici, gledam s visine, kroz prozor


naravno tu je i maca Sky, a u prethodnom postiću sam htio
no u cijeloj zbrci nagomilanih a neizraženih želja sam zaboravio...
da je i Sky donijela svoj djelić mom lakšem podnošenju dugih dana ležanja
ili se samo gledamo, ili se igramo (zabranjenim) stvarčicama
a ponekad...


izležavamo se i nije nas briga za vrijeme što prolazi uzalud
brinuti ćemo neki drugi dan...a do tada, pozdravić svima, iz srca

( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

11.12.2017. ( ponedjeljak ) u 13:06 (24)

bol, strah...i Sky

39-465

proteklih pet tjedana gotovo da nisam niti pogledao blog...
nekako od prethodnog postića o suživotu mojih kornjača - Točkice i Uče - i mace Sky

a niti ovaj neće biti bitno drugačiji, ali ipak s dozom objašnjenja
o razlozima nedolaženja, nedostatka novih fotografija i događaja...i naslovu
-
bilo je prilično kišno jutro, prije mjesec dana...pošao sam na tržnicu
vratio se kao i svaki dan, donekle zadovoljan s hranom koju imam za ručak...
i bilo je tako, neko vrijeme, leđa su poćela pokazivati znakove otpora...
kretanju, stajanju, sjedenju
legao sam kao i mnogo puta ranije, s nadom da će jutro biti bolje
ali nije bilo...donijelo je bol, pokušaj ustajanja završio je za pola minute
nekoliko dolazaka hitne medicinske službe, injekcije koje ne pomažu
tako su prošla slijedeća tri tjedna, ležanje, bol koja izaziva mučninu ...
i razmišljane o svemu, strah od nepoznatog raspleta situacije
prastari moji tata i mama, jedva da mogu na nogama stajati
hehe, kako se kaže - svaka šteta neke koristi - tata se nahodao
kao nikad, dolazeći k meni svakih pola sata, pitati me da li mi je bolje
a nije bilo...onda je sjedio kraj mene, zamišljen
vjerujem da se sjetio što sam mu rekao kad me je pitao...
kada će bol prestati, rekao sam mu, tata, kada prestane
biti će to loša vijest za sve nas...
no u svakoj tami postoji svjetlo, sunce...a to je moje mirno dijete
Anchee se preselila tu, donosila vodu, lijekove i hranu, čuvala macu Sky
išla u dućan...usput pokušavala i učiti za važne ispite na fakultetu
zapravo ne postoji niti jedna rijeć niti postupak koji može ikada
nadoknaditi sve to...ne samo u ovoj prilici nego uvijek kada je trebalo
a ja, odlučio sam nakon 20 dana ustati, pa ili hodati ili umrijeti
za početak, uspio sam oprati zube
četvrti dan doći do kuhinje, osmi dan bahato sam otišao do pekare
naravno, vratio sam se u suzama
danas je 34-i dan, bio sam vani, prošetao kvartom, u društvu popio pivo
na trenutak sve je izgledalo dobro... i biti će, iako s novim
većim ograničenjima nego do sada i očekivanjem, do kada ?

pozdrav svima, iz srca

( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.