hawkeye_1306

24.09.2016. ( subota ) u 13:06 (8)

lokalna depresija

74-404

proteklih dana nekako me prati depresija...
razgovori o jednostavnim, a u stvarnosti izuzetno kompliciranim
medjuljudskim odnosima
jbg, imam sad neki posudjeni laptop sa nejasnom tastaturom
nema slova s kvacicama i jos podosta toga
no, htio sam reci da nikako ne razumijem otkuda izvire svo to zlo nakon prekida veze
ok, ja sam osoba koja se nikada nije uklapala u uobicajeno, jer, ja nikoga ne ostavljam
da, ostavljali su me, kao i vecinu ljudi, a ja, nikada nisam imao grubu rijec
jednostavno, to je bio moj izbor, i svatko tko je ikada imao vaznu ulogu
u mom malom zivotu...ostaje zauvijek tu, da...s vremenom cak i vise
jer vrijeme brise detalje, a ja uvijek zadrzim onu svijetlu stranu
neznam jesam li zato sretniji ili je to dodatni teret...no, to sam ja
ono sto sam htio reci, ruzne rijeci govore, naravno
najvise o onome tko ih izgovara, o nama samima
veceras jos samo pozdarvic iz srca


( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.