hawkeye_1306

15.08.2016. ( ponedjeljak ) u 13:06 (6)

nekoliko dana u zelenilu Planine...

62-392

mirni dani ljeta, čitam i gledam kod Zvončice zapise s putovanja
prisjetim se, nekada, volio sam putovati, sporednim cesticama, zaustavljati se...



najčešće je tu bio vjerni transporter, veliki bijeli ili
nešto manji ali još uvijek prostran autić... godine se slažu, nezaustavljivo
ja sam bliže 60oj nego pedesetoj, autići broje oko 35 godina, ne putuje mi se više



još mogu do Planine, oko pola sata lagane, kako starcima i prilići, vožnje
i eto me u carstvu zelenila i sjene...prizorišta vječnog života...i nestajanja
što je bilo, sječam se...novi dani donose novo...tu su dvije tigraste mace
nekako se nadam da će uspjeti, preživjeti teško zimsko doba



prošetam, trava je mekana, zelena...prekrasna mojim bosim stopalima
uz vrtni stol razlistala se kupina, nema tu mnogo, tek nekoliko svaki dan, ali...
tu je sve moje, mojim rukama posađeno, sve više liči na dom



naravno, tu je i vinograd, još uvijek može moj stari tata
pogledati, malo urediti...a ove godine je malo bolje nego prethodnih...
već smo pobrali nekoliko lijepih grozdova ... a svima vama
želim mira, sreće i dobrote uz pozdrav iz srca


( komentari su iskljućeni na ovom postiću )

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.