Ispričavam se za svoj izostanak proteklih dana. Umro je jedan velik čovjek koji je zaslužio da mu se posveti vrijeme puno više nego neetična hrvatska tražilica i njezin pulen sa reklamom na ambaru. Uostalom zar je itko svojim životom više od njega dao lekciju iz čovječnosti i ljudskog dostojanstva? U jednoj pametnoj knjizi pisalo je da čovjek ne može u isto vrijeme imati pozitivne i negativne osjećaje u sebi. Tako da živciranje ljudskom glupošću i bezosjećajnošću nije imalo smisla posljednjih dana.
Eto, gotova je kampanja Pogotka, pa da malo rekapituliramo uspjehe i neuspjehe. Najvećim uspjehom moje male akcije smatram pronalazak vas nekoliko koji ste svojim pisanjem pomogli akciji koliko ste mogli. Hvala vam.
Dobar je trenutak bio i vidjeti u Jutarnjem listu mali članak o problemu markiranja. Hvala i odgovornima za tu priliku da najvažniji aspekt markiranja ljudi dođe do većeg broja ljudi. Mnogi su ga imali priliku ugledati, nadam se neki i vidjeti.
Pogodak je inače uspio izvući se bez značajnijeg negativnog publiciteta, ali vjerujem da nije uspio privući previše ljudi na svoju tražilicu ovom kampanjom. Osim toga mislim da je akcija protiv Pogotka obeshrabrila barem neke koji su pomislili da bi bili zgodno napraviti isto. Od jednog čovjeka došli smo do dvadesetak ljudi je u ovom ili onom trenutku pisalo protiv Pogotka i prakse markiranja ljudi u proteklih mjesec dana. Pokuša li netko napraviti istu stvar puno ću brže znati gdje trebam postati da mi treba pomoć. Tako bi do kraja neke «kampanje markiranje ljudi 2» uz isti rast moglo pisati 400 ljudi protiv markiranja. A to je već nešto puno ozbiljnije. Nadam se dovoljno da obeshrabri neko slijedeće neetično poduzeće. To je uostalom i cilj moje jednomjesečne aktivnosti na blogu. Ne ponovilo nam se markiranje Lovre. Srećom uspio sam i naučiti nešto korisno o blogu kao mediju za neke nove cyber ratove.
A biti će ih. Eto jedna žena je prodala i ime za reklamu. Najnoviji trend. Nakon prodaje čela za reklamu, prodan je i trbuh i grudi. Vani je prodano djevičanstvo. Proces markiranja ljudi i prodaje ljudskosti je u lijepom zamahu pa ćemo se po svoj prilici još družiti kada bude potrebe. Sve u svemu na dobrom smo putu da se pridružimo razvijenom svijetu sa Pogotkom na čelu. Samo što kada prodamo svu svoju ljudskost?
Zar je normalno da je ljudsko tijelo samo reklamni pano poduzeću? Zar je normalno da je radnik poslodavcu rob? Zar je normalno da je političaru glasač ovca? Kako nam se dogodilo da zaboravimo tretirati jedni druge kao ljude? Zar lova i cool mogu zamijeniti ljudskost, dobročinstvo, iskrenost, prijateljstvo, ljubav, suosjećanje, dobrotu…? Možda je moj sustav vrijednosti pomaknut. Jedino se nadam da nije samo meni i da će oni sa toplim ljudskim srcem uspjeti vratiti nazad u rupe ove ljude-gmazove hladnih srca. Rekli oni iz TBF-a Bog i zemljani. Pun novčanik je slaba zamjena za srce.
Kada bude ponovo zatrebalo ja ću biti spreman za novu rundu. Do tada mislim da će najbolnije za Pogodak biti ako pokušam pisati neke zanimljive tekstove o ovom i onom. Pa mi slučajno izleti ZAUSTAVITE POGODAK kada neki dobar tekst privuče više ljudi.
Kako više nema potrebe da svakodnevnim pisanjem prorijediti ću svoje pisanje. Tako ne trebate dolaziti često da se ne razočarate što nema ništa novoga. Kada stignem napisati više stvari pojaviti ću se u komentarima vaših blogova. Do tada ću ih čitati bez komentara ili komentirati anonimno. Komentar je link pa nema smisla da vas link hatepogodak ne odvede na nešto fino&friško. Dakle ako ne komentiram ne znači da ne čitam nego da nisam ništa napisao pa sam sebi oduzeo pravo glasa. Čim uhvatim malo vremena ću umjesto Lovrinog i Promašajevog linka staviti link na blogove svih onih ljudi koji smatram vrijednima čitanja, a koji su do sada komentirali na ovom blogu ili imali negativan stav prema markiranju ljudi. Uostalom tako ću najlakše i sam doći do vaših blogova.
Što se tiče Pogotka ja ga i dalje ne mislim koristiti. Ako budem vidio priliku da im podapnem nogu još koji put neću je propustiti. Svaka sljedeće borba biti će borba protiv nekog drugog neetičnog poduzeća i Pogotka. Uvijek protiv Pogotka. Oni su ti koji su kod nas otvorili Pandorinu kutiju markiranja ljudi. Ne koristite njihovu tražilicu. Njezinim korištenjem posredno im dajete novac i produžujete im vijek trajanja iako je riječ o pokvarenom proizvodu. Ne dajte novac onima koji smatraju da ste reklamni pano vrijedan 3000 kuna, a ne neprocjenjiva ljudska bića.
Novac se treba zarađivati radom, trudom, zalaganjem, znanjem, talentom, uloženim vremenom, učenjem, a ne neradom i šokiranjem javnosti. Ne dozvolite sebi da uđete u taj novi sustav vrijednosti love i coola jer što ste bogatiji duhom to više gubite u njemu. Nema love koja može zamijeniti plaćanje osmjehom, pogledom i stiskom ruke. To je jedina valuta koja ne devalvira. Čak što se više ljudi okrene dimenzijama love i coola to više vrijedi. Potrudite se da nađete one koji još prihvaćaju tu valutu. To je jedini način da se obogatite i da obogatite one vrijedne iskrenog osmjeha.