Hatepogodak

petak, 29.04.2005.

too fast and too furious

ajm bek. ponovo je akcija. u skladu sa predviđanjima blog postaje sve više marketinški kanal. dok se nisam pisao svoj blog malo sam se zabavljao na wsa.blog.hr "blogosfero prijavi se" stranicama. nadao sam se da će ljudi kojima je internet zanimanje znati da je on vrlo specifičan medij. internet omogućava dvosmjernu komunikaciju. zamislite kako grozno za marketingaše. uglavnom iako je WSA dobar projekt i iako su wsa kandidati za nagradu korisna mjesta na webu njihovo gotovo jednomjesečno djelovanje na blogu je ostalo sasvim nezapaženo. čak i uz reklamu na naslovnici i reklamu uz komentare. jednostavno ljudi ne žele slušati smišljeni PR glas koji će im reći što trebaju misliti i raditi. na internetu ljudi žele slušati ljudski glas i govoriti u ljudske uši. pravne osobe iako su sa PR-om dobila glas očito još nisu dobila uši. pa im ih treba malo izvući.

kako nije bilo potrebe za aktivaciju svih vas blogerilaca u srcu nisam se javljao. ali sada opet ima smisla da malo razgovaramo. nakon poduzeća i udruge slijedeći hit na blogu je politika. i to baš sada pred izbore. opet neki marketingaši misle da znaju kako se djeluje na blogu. tako da ponovno treba deratizirati blog. mjesto djelovanja je vesnapusic.blog.hr i tatjanaholjevac.blog.hr. iako su mi obje kandidatkinje osobno simpatične mislim da je otvaranje bloga 20 dana pred izbore jeftin predizborni trik.

da su željele razgovarati sa blogerima mogle su to učiniti i ranije. da već godinu i pol dana mandata gospođa Pusić vodi blog kako bi pokazala na čemu radi kao zastupnica ja ne bih imao ništa protiv. da ga otvori i nakon izbora kao gradonačelnica kako bi imala kontakt sa glasom građana isto se ne bih bunio. kada ga otvori jer je neka pr-OVCA rekla da je to cool onda je to znak da treba deratizirati blog makar i od političarke koja mi je simpatična.

znate ono "tko će koga nego svoj svoga", "drugarska kritika najjače je oružje..." i tako dobrodošli u nove cyber ratove na hrvatskom blogu. obavezno nošenje pancirki u ratnoj zoni. ovaj puta darius grozni briše komentare i cijele blogove. jako zločesto od njega. znam da je marketing=lova, ali šteta bi bilo da se jedan tako sposoban mladić prerano obogati i iskvari. zato bih molio malu podršku blogerske zajednice u zaštiti vrijednih hrvatskih ljudskih resursa.

sve u svemu ovaj rat mogao bi biti jednako atraktivan kao gledanje rata na CNN-u. pravi vatromet. komentari se pojave, pa se pobrišu, pa se pojave, pa se pojave blogovi, pa se pobrišu, pa se opet pojave. zanima me samo da li se komentari i blogovi brišu samoinicijativno ili po narudžbi. u svakom slučaju takve aktivnosti mogu samo ljutiti blogere, a teško da će pridonijeti čemu pozitivnom za kampanju.

vesele me nova intenzivna druženja sa vama i vaša razmišljanja.

- 13:16 - Komentari (7) - Isprintaj - #

četvrtak, 07.04.2005.

kraj/početak jednog bloga

Ispričavam se za svoj izostanak proteklih dana. Umro je jedan velik čovjek koji je zaslužio da mu se posveti vrijeme puno više nego neetična hrvatska tražilica i njezin pulen sa reklamom na ambaru. Uostalom zar je itko svojim životom više od njega dao lekciju iz čovječnosti i ljudskog dostojanstva? U jednoj pametnoj knjizi pisalo je da čovjek ne može u isto vrijeme imati pozitivne i negativne osjećaje u sebi. Tako da živciranje ljudskom glupošću i bezosjećajnošću nije imalo smisla posljednjih dana.

Eto, gotova je kampanja Pogotka, pa da malo rekapituliramo uspjehe i neuspjehe. Najvećim uspjehom moje male akcije smatram pronalazak vas nekoliko koji ste svojim pisanjem pomogli akciji koliko ste mogli. Hvala vam.

Dobar je trenutak bio i vidjeti u Jutarnjem listu mali članak o problemu markiranja. Hvala i odgovornima za tu priliku da najvažniji aspekt markiranja ljudi dođe do većeg broja ljudi. Mnogi su ga imali priliku ugledati, nadam se neki i vidjeti.

Pogodak je inače uspio izvući se bez značajnijeg negativnog publiciteta, ali vjerujem da nije uspio privući previše ljudi na svoju tražilicu ovom kampanjom. Osim toga mislim da je akcija protiv Pogotka obeshrabrila barem neke koji su pomislili da bi bili zgodno napraviti isto. Od jednog čovjeka došli smo do dvadesetak ljudi je u ovom ili onom trenutku pisalo protiv Pogotka i prakse markiranja ljudi u proteklih mjesec dana. Pokuša li netko napraviti istu stvar puno ću brže znati gdje trebam postati da mi treba pomoć. Tako bi do kraja neke «kampanje markiranje ljudi 2» uz isti rast moglo pisati 400 ljudi protiv markiranja. A to je već nešto puno ozbiljnije. Nadam se dovoljno da obeshrabri neko slijedeće neetično poduzeće. To je uostalom i cilj moje jednomjesečne aktivnosti na blogu. Ne ponovilo nam se markiranje Lovre. Srećom uspio sam i naučiti nešto korisno o blogu kao mediju za neke nove cyber ratove.

A biti će ih. Eto jedna žena je prodala i ime za reklamu. Najnoviji trend. Nakon prodaje čela za reklamu, prodan je i trbuh i grudi. Vani je prodano djevičanstvo. Proces markiranja ljudi i prodaje ljudskosti je u lijepom zamahu pa ćemo se po svoj prilici još družiti kada bude potrebe. Sve u svemu na dobrom smo putu da se pridružimo razvijenom svijetu sa Pogotkom na čelu. Samo što kada prodamo svu svoju ljudskost?

Zar je normalno da je ljudsko tijelo samo reklamni pano poduzeću? Zar je normalno da je radnik poslodavcu rob? Zar je normalno da je političaru glasač ovca? Kako nam se dogodilo da zaboravimo tretirati jedni druge kao ljude? Zar lova i cool mogu zamijeniti ljudskost, dobročinstvo, iskrenost, prijateljstvo, ljubav, suosjećanje, dobrotu…? Možda je moj sustav vrijednosti pomaknut. Jedino se nadam da nije samo meni i da će oni sa toplim ljudskim srcem uspjeti vratiti nazad u rupe ove ljude-gmazove hladnih srca. Rekli oni iz TBF-a Bog i zemljani. Pun novčanik je slaba zamjena za srce.

Kada bude ponovo zatrebalo ja ću biti spreman za novu rundu. Do tada mislim da će najbolnije za Pogodak biti ako pokušam pisati neke zanimljive tekstove o ovom i onom. Pa mi slučajno izleti ZAUSTAVITE POGODAK kada neki dobar tekst privuče više ljudi.

Kako više nema potrebe da svakodnevnim pisanjem prorijediti ću svoje pisanje. Tako ne trebate dolaziti često da se ne razočarate što nema ništa novoga. Kada stignem napisati više stvari pojaviti ću se u komentarima vaših blogova. Do tada ću ih čitati bez komentara ili komentirati anonimno. Komentar je link pa nema smisla da vas link hatepogodak ne odvede na nešto fino&friško. Dakle ako ne komentiram ne znači da ne čitam nego da nisam ništa napisao pa sam sebi oduzeo pravo glasa. Čim uhvatim malo vremena ću umjesto Lovrinog i Promašajevog linka staviti link na blogove svih onih ljudi koji smatram vrijednima čitanja, a koji su do sada komentirali na ovom blogu ili imali negativan stav prema markiranju ljudi. Uostalom tako ću najlakše i sam doći do vaših blogova.

Što se tiče Pogotka ja ga i dalje ne mislim koristiti. Ako budem vidio priliku da im podapnem nogu još koji put neću je propustiti. Svaka sljedeće borba biti će borba protiv nekog drugog neetičnog poduzeća i Pogotka. Uvijek protiv Pogotka. Oni su ti koji su kod nas otvorili Pandorinu kutiju markiranja ljudi. Ne koristite njihovu tražilicu. Njezinim korištenjem posredno im dajete novac i produžujete im vijek trajanja iako je riječ o pokvarenom proizvodu. Ne dajte novac onima koji smatraju da ste reklamni pano vrijedan 3000 kuna, a ne neprocjenjiva ljudska bića.

Novac se treba zarađivati radom, trudom, zalaganjem, znanjem, talentom, uloženim vremenom, učenjem, a ne neradom i šokiranjem javnosti. Ne dozvolite sebi da uđete u taj novi sustav vrijednosti love i coola jer što ste bogatiji duhom to više gubite u njemu. Nema love koja može zamijeniti plaćanje osmjehom, pogledom i stiskom ruke. To je jedina valuta koja ne devalvira. Čak što se više ljudi okrene dimenzijama love i coola to više vrijedi. Potrudite se da nađete one koji još prihvaćaju tu valutu. To je jedini način da se obogatite i da obogatite one vrijedne iskrenog osmjeha.

- 17:10 - Komentari (10) - Isprintaj - #