zovem se hana... možda... :-)

četvrtak, 29.06.2006.

Bilo je slučajno

Jučer mi se dogodilo nešto nevjerojatno, kao iz nekog ljubavnog filma; išla sam u knjižnicu i noseći dvije debele enciklopedije (željela sam pročitati nešto o jednoj bolesti) sudarila sam se na ulazu s jednim dečkom.

On je nosio zadnja dva dijela Harry Pottera, a ja ga nisam ni primijetila (njega, a ne Harry Pottera). Ulazio je u knjižnicu, a ja van. I... što da vam kažem?! Još uvijek ni sama ne vjerujem u to!

I... Bum! Sudar! Prosule su se knjige, tj. četiri knjige, dvije moje i dvije njegove, a iz moje (dobro, nije baš MOJA, nego iz knjižnice ali eto, tak se to valjda kaže) su se prosule istrgane stranice. Vau, knjižničarke su poludile! Rekle su da pospremimo sve i otišle u drugu prostoriju, te nas ostavile u svom tom neredu. Što je najgore, ja sam uspjela srušiti još tri prastare knjige na polici...

Ali vratimo se malo na početak! Može? O.k., znala sam da mogu računati na vas!

Sudar... Knjige se uz glasan tresak sruše, a on... On podigne glavu i pogleda me... Zelene oči? Je li ja to dobro vidim?! Prvi puta ja sam tako blizu nekog dečka, koji nema ČOKOLADNE OČI?! Njegove oči... zelene su kao najzelenija trava, kao najzeleniji proljetni list, kao najzelenija planina, kao.. kao moje.

Ne znam, nikada nisam vjerovala u ljubav na prvi pogled. Može li se to uopće nazvati ljubavlju? Mislim, znam samo njegovo ime, i datum rođenja.

Stariji me za točno... godinu i dva mjeseca!!!

No vratimo se tamo gdje smo stali.

I ja tako... odlutam negdje u zelenilo njegovih očiju, a onda me on naglo spusti na zemlju.

-Ovaj, jesi dobro?-

Ma zamisli, brine se za mene!

-Jesam, hvala-prihvatim njegovu ruku i pridignem se. I srušim već spomenute 3-4 knjige.

A on se smiješi, smiješi, smiješi.... vrti mi se u glavi od tih bijelih sjajnih zubi...

-Nisam te vidio...-reče kao da se ispričava. Pa nije on ništa kriv! Ja sam ta koja nije gledala. To sam mu i namjeravala reći. No nisam uspjela. Samo sam ga gledala, gledala, kao da me hipnotizirao. Zašto su mi noge tako gumene? Zašto me usta ne slušaju? Otvori usta, Hana, otvori ih.... Taaaako. A sad, reci:....

-Evo pomoći ću ti!-reče taj zelenooki i počne skupljati knjige po podu.

Napokon se skuliram i počnem skupljati knjige. Malo po malo i sve smo skupili i vratili na mjesto. Tada sam vidjela da su nam oboma ispale iskaznice. Nisam baš razlikovala čija je čija, samo sam se spustila i pružila mu jednu.

-O hvala-rekoše mi zelene oči, bijeli zubi.

-Nmančmu-promumljam ja nekako.

I opet me pogledaju one zelene oči. Pogledaju me, onako duboko, kao da mi čitaju misli. Taman sam htjela reći:- Hoću li te ikada opet vidjeti?, no spasila me debela grozna knjižničarka došavši i rekavši zelenookom: -Dečko, ti vraćaš ove dvije, je l da?- i pokaže debelim prstom na dvije knjižurine na stolu.

On se okrene, pogleda me i nasmije se.

-Da.

Doviđenja, kažem ja, i izađem iz knjižnice. I tek kada sam došla doma, shvatila sam; kod mene je njegova iskaznica! A to znači.... kod njega je moja!

I sad, pitam ja vas, nije li ovo događaj za pamćenje? Kad jednom imadnem unučad, pričat ću im ovaj lijepi, kratki romantični trenutak, koji je trajao oko 5 min., ali za mene je to sve bio kao neki usporeni film.

Ne mogu vjerovati. Vjerojatno ga nikada više neću vidjeti, niti njega, a bogme ni svoju iskaznicu. Pitam se je li već primijetio da mu nedostaje? Iskaznica, mislim?


Ne znam, vjerojatno je to bio samo trenutak, i gotovo, i neće se ponoviti... ali, bila je to moja prva ljubav na prvi pogled. I ja ću vam nešto reći, to je bio najljepši trenutak u mome životu.

Dobro, ne baš skroz najnajnajnajnajdraži, ali ipak pri vrhu liste.

Ne mogu si pomoći. Stalno gledam u tu iskaznicu koja je zelene boje baš kao i njegove oči. Joj da, osim očiju, jesam li vam rekla još jednu sličnost? Ima crnu kosu! Crnu, crnu, kao najcrnju noć! Noć u kojoj sjaje dva zelena oka....


Oprostite, što sanjarim, i što sam luda, i što sam ovaj, nisam, savršena.
Ali ja to ni ne pokušavam biti.

Bilo je slučajno. Slučajno, mislim, što sam bila tu baš tada i što sam se sudarila, jer mogla sam i samo proći i nikada ga ne primijetiti! Ali i cijeli ovaj život, kada malo bolje razmislim, je nastao slučajno. Ali ne bih sada o tome.

Želim vam ugodan ostatak dana, tjedna, mjeseca,

trenutka.

Vaša zelena Hana.


Usput, kad sam već tu, napisat ću jedan veliki odgovor OVCI; MARTINI i ostalima.

Ne poznajem ja Tomislavu, već mi je moja frendica s kojom sjedim u klupi, dobro, više ne, premjestili su nas jer smo brbljale ko lude, anyway, ona mi je pričala tako malo o njoj, kako se znaju odavno i kako se iz Pojatna tu blizu preselila, kako ide u OŠ Rudeš, tak nekaj, i to kak je super frendica i sve to, pa kada sam vidjela da si iz te škole sam mislila da ju poznaješ... Pozdravite Tomislavu od moje frendice Gabi. I daj mi recite, gdje je ona? Na moru ili?


Puno pozdrava svima

29.06.2006. u 14:42 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Oprosti što sam ono što jesam

Oprosti što nisam savršena
ali zapamti; nisi ni ti
jedina razlika je u tome
što ja to ne pokušavam biti.

Oprosti što sam ono što jesam
valjda mi to loše stoji
ali barem nisam čovjek
koji se sebe samoga boji.

Oprosti što sam takva
kakva sam u duši,
barem nisam čovjek,
koji sebe samoga guši.

Misli o meni što hoćeš,
to me se uopće ne tiče
nećeš me nikada promijeniti,
dosta mi je te priče.

Žao mi je
ako te to smeta
ili što to
ne možeš shvatiti,

No naučena sam
da budem iskrena,
jer će mi se to možda i vratiti.


Samo još jednom


Toliko je njih u svijetu,
toliko tvojih prijatelja,
Koji bi se rado mijenjali
s tobom

da samo još jednom
pomiluju pogledom
prostrane planine i
velika mora,

da samo još jednom
kroz njihove uši prostruji
cvrčanje cvrčaka,
veseli pjev ptica,

da samo još jednom progovore,
ponovno progovore,

da im glas ispuni pluća,
da se od planine odbiju
njihovi glasovi…

Zamisli koliko ljudi i djece,
koliko bi njih bili na tvom mjestu!

Koliko bi oni dali
da još jednom
udahnu zrak,
da još jednom
zakorače,
veselo protrče livadom.

Samo jedan trenutak sreće,
jedan zalogaj istinske sreće,
nitko od njih ne može
platiti novcem.




OSTAVLJEN I SAM


Vani, na hladnoći
Brojim otkucaje osamljenog srca.
Ne čujem ni korake svoje
U toj hladnoj noći.

Sjene se pohlepno smiju-
Opake misli kriju.

Vrebaju poput zvjerki…
Čuju se njihovi uzvici rijetki.

Sam lutam crnim dnom
Bez broda i bez sjene
Uspomene na me su
Zaboravljene.

Zarobljen u srcu svom,
Ostavljen i izgubljen
Na dnu duše u brodu
Tuđem potonulom.

I tek kajem se sad,
A vrijeme je bilo davno-
Kad bio sam mlad.



Posvećeno jednoj ljubavi


Tako sam tužna, tužna,
niz lice teku mi suze,
ne mogu ih zaustaviti

One su otrov iz moga srca
crni otrov s mirisom tvoje kose
crni otrov boje tvojih očiju

Mislila sam da si drukčiji,
da si nešto posebno,
čuvala sam jedno mjesto u srcu,
samo za tebe,
jedan dan na kalendaru posvećen samo tebi;
da se sjetim toga dana, koliko mi značiš,
i koliko me voliš.

Taj dan,
postao je uobičajen, normalni dan,
voljela sam te svakog trenutka,
uživala sam u tvojoj pažnji,
oko srca me u hladnim danima
grijao osjećaj da me voliš.

Danas sam shvatila da me osjećaji varaju,
ti isti si kao i drugi,
hladan i bezosjećajan kao stranac,
kao da me ne poznaješ,
da sam tek netko na ovom svijetu.

voljela sam te jako i čedno,
voljela sam te i mislila da ti to
nešto znači, a sad znam da moja
ljubav nije ti ništa vrijedno.

Tako sam tužna, tužna,
a ti bi trebao biti.
Ti bi trebao znati koliko sam te voljela,
trebao si mnogo toga,
i nikada te nije bilo tamo gdje sam te čekala
čekala i čekala
da mi kažeš one dvije lijepe riječi
volim te

skrenula sam u krivu ulicu
zašla u neki tuđi grad
moja cesta vodila me u
pogrešnom smjeru.

Vodila me cesta moga srca,
vodila me k tebi.


A sada ispaštam za sve lijepe
trenutke sreće s tobom,
plaćam skupo a bili kratki i rijetki.

Ostala sam bez ičeg,
ja nemam sebe i nemam razlog za život,
korijenje moje duše iščupao si kao ružu
crvenu
i pustio da uvene
ostala sam bez suza jer sam ih sve isplakala
i bez nade jer se istopila na mom dlanu.

Zaboravio si moje ime,
moje oči s njenim si očima zamijenio
izbrisao si s lica moj osmjeh
i moja radost živi u mojoj prošlosti.

Tako sam tužna, tužna,
zbog tebe,
a ti si negdje s njom
nasmijan
sretan
i ne mariš
što ja ovdje
tugujem....

Kao snijeg u proljeće,
istopio si se,
kao brod u moru,
otplivao si,
kao vjetar u jesen,
raznio si moju sreću,
i izašao iz mog romana
glavni lik u knjizi mog života
otišao si, nisi se osvrtao,
možda zato nisi vidio tugu u mojim očima,
otišao si,
i zalupio vratima
moga srca.

Umrijeti u tvome naručju

Bojim se da će doći dan,
kada me više biti neće,

Znam da će doći dan,
kada ću se oprostiti od svijeta,

Znam da ću prepustiti svoju dušu,
Gospodinu,

Ali kada bih umirala u tvom naručju,
kada bi mi se posljednja želja,
da te prizovem k sebi,
ostvarila,

Kada bi me držao u svom naručju,
i tvoj mi lik bio posljednje što ću
vidjeti,

Tvoje suze kad bi bile zadnja kiša
koja bi isprala moje slabosti i grijehe

Kada bi tvoje slatke riječi,
bile posljednje što ću čuti,

Tvoj poljubac bio zadnje
što će moje usne okusiti,

Kada bih umirala
u tvom zagrljaju,

Ne bih se bojala smrti,
ni suda,

Ne bi mi bilo važno gdje
ću završiti,
u vrtu Božjem,
ili u vatri vječno gorjeti,

Jer znala bih da sam
već bila u Raju,
bila na izvoru vječne sreće,
-u tvom zagrljaju…




Biti sretan


Biti sretan znači osjećati unutarnji mir
biti sretan znači biti slobodan
od svih materijalnih stvari

Biti sretan znači udisati zrak
punim plućima
znači širiti svjetlost oko sebe
kada ona isijava iz tebe
kada ona obasjava sve mračne kutke
kada izbljeđuje loše uspomene

Biti sretan znači pjevušiti pjesmu ispod glasa
znači gledati na ovaj svijet drugim očima
znači opraštati svima sve

Biti sretan znači živjeti na oblacima
znači hodati po morskim dubinama

Znači hodati zlatnom stazom

Znači biti čovjek!


Ti

U mom životu jedno bitno poglavlje
jedan dio knjige
jedan dio mene

Bio si moja sreća
moj osmjeh
moji sretni dani
jutra rana
obasjana
bio si bez mana

Tvoje naručje
jedino mjesto na
koje sam uvijek bila dobro došla

Bio si tu kada sam napisala
svoju prvu pjesmu
kada je u jesen pao prvi list,
kad sam u ruke prvi puta
uzela kist

i nacrtala sam tebe
ta slika visi na mome zidu
i kako godine idu
zavoljela sam ovaj grad
i ovo mjesto
posjećivala sam te
često

Ti si bio ...
Utočište
Mjesto koje ne pripada
ovom svijetu

Kad su me svi odbacili
ili me primili
tu si bio

U svim godišnjim dobima
vjekovi te nisu promijenili

Ne znam tko te stvorio
tko te smjestio u taj dio grada
u taj dio moga srca

Možda si bio u gradu,
u sjeni,
možda te ljudi nisu primjećivali
ali ti si bio u mojoj duši
u meni.

Čovjek mi te razorio,
Uništio

Nema tebe
nema cvijeća
nema klupice
gdje je sreća?

Nema te,
moje te oko ne vidi više
gdje si kada sja sunce
gdje kad padaju kiše
uništili su te zli ljudi
ali znaj da iz mog srca nitko neće moći


DA TE IZBRIŠE!!!!



PROLJEĆE


Kad proljeće u grad stigne,
Zmaj se dječji u vis digne.

Vjetar lagano piri,
Sunce iza oblaka viri.

Obasjava nas proljetni sjaj,
Pravi to je proljetni Raj.

Trava ispod snijega pozeleni,
Ruži je vrijeme da se crveni.

U život se unese snaga i radost,
Starac misli da mu se povratila mladost.

Visibabe, ljubičice, jaglaci
Cvjetaju voćki pupoljci.

Miris proljeća kad opkoli grad,
proljeće počinje;
tri, četiri, sad!!!

ŽELJE I STVARNOST

Želim otići negdje daleko
na neku livadu,
u zemlju vječno zalazećeg
sunca.

Želim sjesti među cvijeće,
šareno i mirišljavo,
sjesti kraj tebe,
sjediti i gledati sunce kako umire.

Želim slušati žubor rijeke,
šaputanje vjetra u granama smreke,
i slušati kako se dan gasi,
kako plaču vrbe.

Želim udahnuti svježi planinski zrak,
želim sjediti zagrljena s tobom,
sve dok ne zamru svi zvukovi,
i dok ne padne mrak.

Želim leći,
leći na mirišljavu travu,
ti kraj mene,
ja kraj tebe.

Čvrsto ćemo se držati za ruke,
i gledat ćemo zvijezde,
i tako zaspati,
i dalje se čvrsto držeći,
da nas ni snovi ne mogu razdvojiti.

Kada se probudim,
Gledat ću sunce,
kako se ponovno rađa
gledat ću dan
kako se polako oslobađa

Zlatne zrake će mi milovati kožu,
cvijeće će opet zamirisati,
vjetar mi kosu mrsiti,
zrak ću svježi udisati,

Ali kraj mene nećeš biti ti.




Mudrosti života



Kako
treba živjeti?
pa to je bar
lako;

Hodaj uvijek
svijetlom stranom ulice
ne odustaj
ne diži ruke od sebe
ni na sebe

Uvijek gledaj život
sa ljepše strane
uvijek traži ono najbolje
u njemu i ljudima

I kada padneš,
ne očajavaj,
i ne čekaj da netko dođe,
i podigne te,
jer možda nećeš dočekati!

Život je jedna duga ulica
nitko ne zna gdje zapravo
počinje, a gdje završava

Svi imaju svoje ulice,
ceste,
i staze.

Često nam se putevi isprepleću,
a još češće razilaze.

Ipak je lijepo, sve dok traje,
uživaj u životu,
i svemu što ti daje!!!


Život

Život su svi usponi
i padovi
svi osmjesi
i sve suze

Život je ono što jesmo
ali i ono što smo bili

Život je kratak
vrijeme curi
vrijeme se žuri

teče
i nitko mi ne reče;

da živjeti je lako

ali to je život
i svima je tako.