Otsu - Shuppatsu (odlazak) : ( - Cijepam drva,vučem vodu iz bunara,Oh kako divno,oh kako čudesno. - Blog.hr

Cijepam drva,vučem vodu iz bunara,Oh kako divno,oh kako čudesno.

srijeda, 21.04.2010.

Otsu - Shuppatsu (odlazak) : (

7. dan boravka u Japanu,nedjelja,20. travnja 2008.,
Otsu-Kyoto-Tokyo-Kumagaya





gore,Otsu i jezero Biwa (najveće jezero u Japanu);photo by wikipedia


Nekada je Otsu bio nekoliko km udaljen od Kyota,danas je spojen sa njim.
Nekada je Otsu bio i carska prijestolnica tj. carevi su kratko znali boraviti u
njemu.Tada grada Kyota nije ni bilo.Nakon što je izgrađen,Kyoto je postao
i preko 1000 godina ostao carska prijestolnica ili Miyako kako su ga Japanci
zvali.U gradu Otsu sahranjen je najveći haiku majstor svih vremena Matsuo
Basho
. I još puno stvari ima u Otsuu ali o tome nekom drugom prilikom jer se
približio trenutak odlaska.Nadam se da ću se opet vratiti u ovo čarobno mjesto.




gore i dolje,posljedni prijelaz preko zebre na ovom raskršću...nevjerojatno je
kako čovjek može zavoliti neko mjesto nakon samo par dana boravka u njemu







gore,dok sam ja slikao,opet se autima upalilo zeleno...moram još malo pričekati,
cesta je prilično prometna i crveno svijetlo za pješake kao da treperi beskonačno




...konačno sam krenuo prema stanici...




gore,već smo na stanici koja se zove Zeze...pa ne mreš mi stanicu nazvati
Zeze...od stana u kojem sam boravio do stanice Zeze treba dobrih 15 minuta
hoda,sa punim rukama koferima i torbama to je poseban osjećaj...trebalo mi je
pola sata...brzo do automata sa cugom prije nego dođe vlak za Kyoto




gore i dolje,posljednji pogled sa perona Zeze stanice







Već smo u Kyotu na Kyoto st.Lokalnom vlaku je potrebno 10 minuta od
Zeze st. u Otsu do Kyoto st.

Kako je tek bilo prošlo podne,a shinkansen za Tokyo sam imao par minuta
prije 19 sati,odlučio sam kvalitetno provesti posljednjih par sati u Kyotu.Nazvao
sam prijatelja Koji-ja koji živi u Kyotu da se nađemo prije nego napustim Kyoto.
Preko tjedna se nismo uspijeli naći jer on radi po cijele dane (klasika),a i mene je
bilo teško uloviti (također klasika,barem kad sam u Zemlji izlazećeg sunca : ).





gore i dolje,dok sam čekao Kojija odlučio sam se malo prošetati tj. provozati
pokretnim stepenicama do najviše točke na Kyoto st.







gore,zgodan parkić na vrhu Kyoto st.

...nastavak slijedi... : )


- 17:17 - Komento o nokoshite kudasai (15) - Isprintaj - #