Čarolija koto glazbe - Cijepam drva,vučem vodu iz bunara,Oh kako divno,oh kako čudesno. - Blog.hr

Cijepam drva,vučem vodu iz bunara,Oh kako divno,oh kako čudesno.

ponedjeljak, 27.07.2009.

Čarolija koto glazbe


Image Hosted by ImageShack.us


Prije nekoliko tjedana imao sam priliku slušati prekransku koto glazbu prave
majstorice od kota u dnevnom boravku zajedničkih prijatelja.Doživljaj je
bio vrhunski i jednostavno neopisiv.Koto instrument vuče podrijetlo iz Kine i
možete čitati o njemu na interpletu,posebno na wikipediji.Želeći vam dočarati
ovu prekrasnu glazbu i podjeliti ovu glazbenu čaroliju,stavio sam jedan insert
sa you tuba,ali moram reći da se jednostavno ne može dobiti potpuni doživljaj
bez slušanja kota uživo.Nevjerojatno je koliko je to neusporedivo.Dok ga uživo
slušam,želio bih da nikada ne prestane,dok slušajući na you tubu,mogu ga
slušati eventualno nekoliko minuta.Stoga,ako imate priliku negdje čuti koto,
ne razmišljajte puno.





Gospođa Eiko koja je nama nekolicini pružila neopisivi užitak majstor je kota,
poznaje osnove ikebane,a trenutno uči svirati japanski tradicionalni bubanj
taiko,te glumi u tradicionalnom japanskom no teatru.U Lijepoj našoj boravila je,
ne prvi put,oko mjesec dana sa prijateljicom - slikaricom.


Image Hosted by ImageShack.us


Prije par godina imao sam čast i zadovoljstvo biti gost u kući Eiko-sama i tom
mi je prilikom dok sam ja uživao u tipičnom japanskom doručku koji mi je spremila,
bilo pruženo i zadovoljstvo slušanja čarobnih zvukova kota.Bio je to doručak za
pamćenje.


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


* photo by nihonkichigai;sve fotografije snimljene su u kući gospođe Eiko,Tokyo,
travanj 2006.

- 17:57 - Komento o nokoshite kudasai (16) - Isprintaj - #