utorak, 13.06.2006.

skoro pa fertik!!!


još samo danas i gotovoooo!
jej! praznici! kak obožavam te praznike...lenčariš kolko te volja...lunjaš po cele dane...
moreš spavati do podneva...ah...
istina je i to da su mi praznici počeli prije vremena (hmm...)...i to se lijepo odrazilo na ocijenama...al' opće me ne dira...ni najmanje...
imam brdo planova prek ljetnih praznika...možda nađem i nekakav poslić...bumo vidli...
i dalje budete me viđali u subotu na večer vani, al' ne znam na kojoj adresi...najvjerojatnije prva rupa posle šestog drva u parku s lijeve strane...nači, tam se vidimo...heh
danas i sutra feštamo...šteta kaj bu hrvatska zgubila od brazila...baš bu mi žal...
i...ako me slučajno vidite da se kupam u fontani...ne, nisam luda...samo ispunjavam obećanje...ajoj

- 09:42 - raskeli enega (17) - za dušu - i herc

<< Arhiva >>