petak, 04.04.2008.

Dear Mr. President




Ne da mi se o Georgeu. Budu drugi. Ma sve se zna.

Bez obzira na to stigao je predsjednik Amerike i to poštujem. Funkciju. Njega malo manje.

Ljudima je malo blesava strka koja se događa po gradu. Ne znam. Možda su ljubomorni kaj se zbog njih to ne događa.
Stvari su jasne. Može mu biti i to se koristi. Gle, on je bitan čovjek koliko god se mi slagali ili ne slagali s njim.

Mislim, malo mi je neobično da me tjeraju iz labosa zato jer prozor gleda na Vukovarsku.
Čovjek se osjeća nekako jadno. Ali samo ako si to dopusti. Vidiš, ja sam danas koristio priliku da hodam preko ceste kad je bilo crveno i gledao policajca u oči. Tri puta. Kad ću to sljedeći put napraviti bez posljedica?

I sve pet. Jedva čekam da ode.... Da se vratimo u stvarnost.
Pardon, opet sam naivan. Kao da ćemo ikad stvari gledati onako kakve jesu....


22:45 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>