četvrtak, 03.04.2008.

Priopčenje za javnost

Ovakav je scenarij....

Rekli su mi da stavim na net. Kao, ako mogu stavljat druge mogu valjda i sebe. Argument stoji. Da ne budem licemjer.

Žaretov rođendan. Gorice. Pripremio sam iznenađenje za ekipu. Naravno, već smo popili piće dobrodošlice.rolleyes

Ranije tog dana. Kava u Blue. Izvadi M mobitel i pokaže fotku nekog svojeg frenda s Difa-Kifa nakon treninga. Definiran.
Ja refleksno: - tak ću ja do ljeta. Grješka. Ajoooooooooj.
Kad su me stali pljuvati da nema šanse i da ne ću uspjeti do sljedećeg ljeta, a kamoli do ovog. Ma nikad! Odmah su spomenuli sav junk i kolače koje sam pojeo. Tak se digla buka da su se svi okrenuli prema nama. Nije prvi put. Zvali su me Brad. Po onom Pittu.
Uglavnom, poznavajući me prkosnog, mislili su da sam napisao neki zavjet gdje jamčim da ću uspjeti, a kad ono....



Bilo je zabavno, a na ljeto kaj bude neka bude.... Smijat ćemo se. To je sigurno.


22:41 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Arhiva >>