Amazon.com Widgets S moje strane bare ...

S moje strane bare ...

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


utorak, 26.05.2009.

Spremamo se na put. Veliki put. Tamo preko velike bare.
Spremamo se vec dosta dugo, jedna torba je spakirana, ostale su jos dvije velike i one male sto idu s nama na avion. Imam osjecaj da u posljednjih nekoliko dana samo visim po prodavnicama jer mi slatno nesto fali i dvaki put kad dodem kuci sjetim se da sam nesto zaboravila. Znam da vjerovatno nosimo mnogo vise stvari nego sto nam stvarno treba, i znam da se i tamo ima svega kupiti, ali me opet fata panika kad pomislim da bi se moglo nesto desiti a ja nisam ponjela prigodnu kremicu ili sirup za tu priliku.
Ipak je ovo prvi put da Edu vodimo na put duzi od pola dana... i sama sam sebi izgledala blentavo dok sam sinoc pakovala sve njegove kreme i sirupe (iako je on veoma zdravo dijete i do sad je bio prehladen tek 2-3 puta), ali ne mogu si pomoci. Sta ako ga nesto ugrize - moram imati bendril kremu. Sta ako padne - kako da nemam neosporin. Sta ako dobije alergiju - moram imati i benedril sirup. Sta ako dobije temperaturu ili ga nesto zaboli - tylenol i mortrin se moraju ponjeti. Ako mu bude zacepljen nos - saline kapi. Sta ako dobije osip od pelena (koji nikad nije imao) - za to nosim destin. Njegov sapun, sampon, krema za tijelo, sve je spakovano. Da li da spominjem da ce u svakoj torbi biti oko 10ak pelena.
E stvarno, kad ovo pogledam ... ja jesam blentava! Ali znate sta - osjecam se veoma mirno, not at all freaked out. Neka se mojoj "maloj putujucoj apoteci" smije ko hoce, ja sam ok.

I tako, idemo u Bosnu gdje nas, tj. Edu, svi jedva cekaju. Prvo unuce ima da bude najveci hit sto je ikad stigao u grad i jednih i drugih grandparents nut Ne znam ko ce se vise istopiti od srece kad ga vidi, a o plakanju kad krenemo nazad ne smijem ni da pomislim.

Dragi i ja se nadamo finom odmoru. Toliko ce njih biti sto ce trckarati oko Ede da cemo nas dvoje moci malo i da se naspavamo. A planiramo i na more, malo do Zadra na 5 dana, samo nas dvoje. Odmor nam bas treba.

Radujem se i sto cu vidjeti frendice iz gimnazije koje bez Facebooka ne bi nasla (i zato volim FB!), radujem se sto cu vidjeti Makedo i konacno upoznati Asrobejb face to face (iako imam osjecaj da je poznajem vec 100 godina), radujem se sto cu vidjeti drage ljude.

Mozda bude i koji post s one tamo strane bare...

- 20:43 - Javi se (13) - Troši papir - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>