Amazon.com Widgets Mali test post - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 22.08.2007.

Ima posla preko glave, ali eto mene zanimalo kakve su se to promjene desile na blogu, pa sad razgledam novi look and feel editora i naslovnice. Moram priznati da nije lose, nije lose uopste, sva cast blog administratori.
Pogotovo mi se svidaju linkovi na vrhu editora za upload slika i videa. Nadam se samo da ce mi od sada sve raditi u Safariju jer prije nisu radile one male ikonice za bold, italic i likove, no to cu morati od kuce provjeriti jer na poslu kao i svaki drugi VB.NET programer imam samo PC.

A sad back to work, ceka me neki database koji su glupi useri zabrljali, a ja moram popravljati. Ovo je ionako bio samo probni post da bi proradili komentari

fino mislim da mi je ovo novi omiljeni smajli - super fora sa lizalom! a ni ovaj sto zvizdi nije los pjeva

- 17:04 - Javi se (9) - Troši papir - #

<< Arhiva >>