Amazon.com Widgets Summer Reading - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


subota, 11.08.2007.

Mali (p)opis knjiga koje sam pričitala ovog ljeta

Pregnancy Books

Image Hosted by ImageShack.usBelly Laughs: The Naked Truth about Pregnancy and Childbirth by Jenny McCarthy

Ovo je bia prva knjiga o trudnoći koju sam pročitala i iako u njoj nema baš puno nekih praktičnih savjeta, meni je pomogla da skontam da je trudnoća jedno veoma fino iskustvo i da ne treba da se plašim onoga sto me čeka u idućih 9 mjeseci. Dijelovi knjigu se me stvarno nasmijali, neke sam čak i dragom pročitala pa smo se zajedno valjali od smijeha.

Preporuka: Ne bih preporučila trudnicama da troše lovu na ovu knjigu, ali ako vam je neko pokloni definitvno pročitajte jer fino ćete se nasmijati. No, moram napomenuti da način na koji Jenny piše možda i nije za svakoga.



Image Hosted by ImageShack.usThe Girlfriends' Guide to Pregnancy by Vicki Iovine

Ova knjiga me spasila – prepuna je prakričnih savjeta o svemu što se dešava za vrijeme trudnoće od povraćanja pa do odjeće koju treba spakirati za put u porodilište. Sve je objašnjeno jednostavnim, lako-čitljivim jezikom bez ikakvog filozofiranja ili promotiranja bilo kakve “politike”. Autorica knjige piše na osnovu skog iskustva (ona ima 4 djece) i iskustava njenih mnogih prijateljica.

Preporuka: obavezno štivo za sve first-time mame.




Image Hosted by ImageShack.usThe Girlfriends' Guide to Baby Gear: What to Buy, What to Borrow, and What to Blow Off! by Vicki Iovine, Peg Rosen

Još jedna fantastična knjiga za trudnice koje pojma nemaju šta sve treba kupiti za bebu. Posebno mi se svidjela podjela na kategorije “šta će ti trebati’, “šta će ti mozda trebati” i “šta ti neće trebati”. Uz pomoć ove kjige sam napravila spisak svega što mi treba na Amazonu tako da će opremanje sobe za bebu biti veoma jednostavno. Moram napomenuti da sam ovu knjigu dobila na poklon od Lidije i da sam joj veoma, veoma zahvalna.

Preporuka: takođe obaezno štivo za first-time mame, pogotovo one koje nemaju sestre ili bliske prijateljice koje su nedavno prošle kroz trudnoću da im pomognu u shoppingu.




Guilty pleasure Books

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.usThe Mysterious Affair at Styles: Hercule Poirot Series by Agatha Christie
Evil Under the Sun: Hercule Poirot Series by Agatha Christie

Agathu Christie sam otkrila kad mi je bilo oko 11-12 godina i za godinu-dvije sam pročitala sve njene knjige koje je mala, lokalna biblioteka mog grada imala na raspologanju. Ove dvije sam kupila jer mi se svidjelo pakovanje knjige (veličina, korice, design korica) i ne znajucći da su one među rijetkima koje nisam pročitala. Obje su tipične Agathine priče gdje se do skoro zadnje strane ne zna ko je ubica ili kako je stvarno to ubistvo izvršeno.

Preporuka: za sve ljubitelje krimi-priča.




And the rest

Image Hosted by ImageShack.usThe Audacity of Hope: Thoughts on Reclaiming the American Dream by Barack Obama

Kad sam je počela čitati nisam bas znala šta da očekujem odvove knjige. Moram priznati da je jedini razlog što sam je i pročitala to što je napisao Obama i što sam htjela da saznam nešto više o njemu. A saznala sam da je Obama veoma inteligentan i da ne bilo loše kad bi on bio idući predjsednik. Neki dijelovi su mi bilo malo dosadni, ali sve u svemu knjiga mi se svidjela i drago mi je sto sam je pročitala.

Preporuka: za one zainteresovane u američku politiku




Image Hosted by ImageShack.usGrande Expectations: A Year in the Life of the Starbucks' Stock by Karen Blumenthal

Kao veliki ljubitelj Starbucks kreacije koja se zove White Chocolate Mocha (naravno sa šlagom) uživala sam čitajući ovu knjigu. Autorica prati kako se mi mijenja cijena dionica Starbucks-a i šta i kako utiče na tu promjenu u toku jedne godine. Svako poglavlje pokriva jedan mjesec i opisuje istoriju kompanije, promjene na burzi, različite vrste ulagača u dionice ove kompanije, različite aktere finacijskog tržišta i mnogo više.

Preporka: za sve one koju vole Starbucks i koji su zainteresovani za jedan malo drugaciji pogled na Wall Street.




Image Hosted by ImageShack.usAlchemist by Paulo Coelho

Kratki opis ove knjige bio bi “priča o dječaku koji odluči da ispuni svoju sudbinu”, no taj opis ni malo ne može da dočara ovu predivno napisanu priču. Ovo je prva Coelho-ova knjiga koju sam pročitala, ali definitivno ne i posljednja.

Preporuka: za sve ove koji vole fine, lagane, poučne priče






Image Hosted by ImageShack.usBlink: The Power of Thinking Without Thinking by Malcolm Gladwell

Znala sam da sam jednu knjigu zaboravila staviti na ovaj popis - ona mi se nekako sakrila ispod kreveta i jutros sam je ugledala dok sam tražila papuče (ispostavilo se da je dole čitava jedna hrpa magazina i knjiga!). No vratimo se Blinku - knjiga me oduševila, jedna je od onih koju sam sa pravim uživanjem čitala od korica do korica i bilo mi je žao sto sam došla do zadnjeg lista. Tipping Point čitam next.

Preporuka: definitivno za sve knjigoljubce


- 21:32 - Javi se (9) - Troši papir - #

<< Arhiva >>