Amazon.com Widgets Prehladila sam se :( - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 18.07.2007.

Image Hosted by ImageShack.us
E, ovakva sam vam ja od sinoć – jos uvijek u pidžami i nosam veliku kutiju kleenex-a iz jedne sobe do druge. Uhvatila me neka prehlada, boli grlo, nos se začepio, osjećam se kao da me traktor pregazio…. jednom riječju: užas!
Ne bi ovo bilo tako grozno da u meni ne raste mali pinatić, pa me strah piti i one ljekove za koje mi je doctor rekao da se mogu uzimati za vrijeme trudnoće. Pristala sam jedino na sprej za nos jer disanje mi je nekako bitno, a sve ostalo ću izbjegavati koliko god dugo mogu. A da nema pinatića, do sad bi u meni čitava apoteka ljekova završila :)
I sad tako ležim, sa MacBook-om u krilu (btw, da li je držanje laptopa u krilu štetno po bebu? Ne držim ga nikad na stomaku…nadam se da nije) i čitam postove o plažama i moru, gledam slike našeg plavog Jadrana i želim i ja da se malo okupam…. A jedino plavo što oko mene pluta su zgužvane papirne maramice. Odoh malo spavati (ili knjigu čitati).

Btw br.2 – obožavam dualnu tipkovnicu, ne znam kako sam bez toga prije živjela. No more copy/paste for me yes

- 19:32 - Javi se (7) - Troši papir - #

<< Arhiva >>