Amazon.com Widgets Vidjela sam bebu - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


utorak, 03.07.2007.

Moj dobri doktor mi je danas poklonio nešto predivno – savim neplanirani i nenadani sonogram. Pita on mene da li sam već ugovorila za idući pregled kad ćemo raditi sonogram i ja odgovaram da jesam (30. Jula), da sam excited i da jedva čekam da vidim bebu. Kaze on “jedva čekaš, pa hajde da ne čekaš” I dokotrlja čovjek sonogram mašinu u sobu.

Beba je fantastična! I nestašna! Vrtila se non-stop tako da smo je uspjeli vidjeti i s lijeva i s desna i sprijeda i od pozadi. Bilo je fenomenalno gledati malo srce kako kuca i vidjeti kako se kičma razvila. Onda se beba okrenula pa je u vidiku bila samo velika bebina glava, pa se beba malo pomjerila i na ekranu su se pojavila dvije male ruke, pa onda na drugoj strani ekrana dvije male noge. Ma bilo je neopisivo! Mislim da sam mogla još satima lezati na onom stolu i gledati našeg malog, tj. malo većeg pinatića.
Vidjeti bebu je bilo stvarno nevjerovatno, neopisivo…to malo biće koje raste u mom stomaku…koja razlika od one male mrlje koju sam vidjela prošli put. A 30og će biti još bolje!

Još ne znam da li je baba mala ili mali, ali nije ni bitno. Bitno je da ima dvije ruke i dvije noge, da se super razvija i da je sve u redu. I bitno je da se ja osjećam mnogo bolje. U prošlih sedmicu dana samo sam jednom povratila, ne osjećam se više umorno i pospano, polako se sve vraća u normalu. Stomak je polako poceo da raste, kao mali je balon, ali jos se ne primjeti ispod odjeće. Od zadnjeg pregleda sam se udebljala samo 3 lbs (oko 1.5 kg), doktor kaže da je sve to super. A to je najvažnije.


- 19:21 - Javi se (21) - Troši papir - #

<< Arhiva >>