Amazon.com Widgets Seka advokat - konacno! - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


četvrtak, 28.06.2007.

Stize mi maloprije email kojem se već tako dugo nadam:
ne znam jel vam mama il tata javio da sam danas polozila ispit hm zapravo zavrsila sam fax juhu hu

Moja sestra je konačno završila fakultet! partythumbupparty
Ma drago mi je za nju čini mi se vise nego što mi je bilo drago kad sam ja završila. Mozda zato što nikad nisam sumnjala da ću ja završiti, ali za nju se to baš i nije uvijek zasigurno znalo. Drago mi je da to skinula s vrata, a još više mi je drago što se mama i tata mogu prestati sikirati i o njoj i o njenom fakultetu.

Svaka čast, mala, nek' si vala i ti pravnik postala!

- 00:43 - Javi se (11) - Troši papir - #

<< Arhiva >>